Nordica NRGY 100 - Waar te koop?

Het blijkt na het afstruinen van het internet nog best lastig te zijn om deze ski te bemachtigen. De enige plek waar ik de ski heb gevonden is bij DAKA, alleen ben ik absoluut geen fan van DAKA… Toen ik ze had gebeld met de vraag wat die opties qua bindingen waren, kreeg het antwoord: ‘Dan moet u even naar de winkel komen, ik zou het niet weten’. ‘Even’ naar de winkel komen kost mij al snel een uur aan reistijd, en de experts die in de winkel rondlopen zijn vaak ook niet van de hoogste kwaliteit. Plus dat de prijs als ik het goed heb een stuk boven adviesprijs ligt.

Is er iemand die weet waar je in de omgeving Den Haag deze ski kan verkrijgen? Een goede betrouwbare, eventueel buitenlandse webshop mag natuurlijk ook!

@Billy ik ga het even voor je navragen bij Nordica

Click. Click. Peace

@Rogier Top! Ik hoor het graag van je, alvast bedankt!

@Billy ik denk dat mijn Hell & Backs ook te koop staan binnenkort… Als je nog interesse hebt.

@Billy ik denk dat mijn Hell & Backs ook te koop staan binnenkort… Als je nog interesse hebt.

GiGi op 8 dec 2014 00:00

@GiGi Interesse is er nog steeds! Ik hoor het graag van je als ze te koop staan.

Ik ga deze week nieuwe ski’s bestellen. Als die binnen (kunnen) zijn voor 19 december, kan je ze voor de kerstvakantie al overnemen. Anders zeker daarna, voor jouw eigen vakantie.

Waar woon je? Want ik denken dat je ze wil bekijken en zeker weten dat je schoenen goed in de binding passen…

Laten we dit gesprek in PM voortzetten @GiGi, zo houden we het hier een beetje schoon :)

De NRGY 100 zijn ingekocht door Duijvenstein, dus bel even naar Zoetermeer. De adviesprijs van deze ski’s is: € 579.95 (excl binding).

Click. Click. Peace

Bedankt @Rogier, ik ga contact met ze opnemen!

Is deze in belgië in winkels te koop? Op de site van Duijvenstein staan deze wel niet. Is het optie om ze online te kopen bv ekosport en er na in een winkel binnen doen voor de bindingen te plaatse?

Pray every day for snow

Je kan prima online een ski en binding kopen en dan in een winkel de binding laten monteren. Heb ik ook al een aantal malen gedaan. Maar waarom de binding niet laten monteren door de leverancier van de ski? Heb ik ook goede ervaringen mee (en een binding en ski samen kopen is vaak voordeliger, en de montage gratis).

Op welke site laat jij da doen? ik zou dus de nordica NRGY 100 kopen en de marker bindingen F10 of F12

Pray every day for snow

Dat was meer een algemene opmerking. De Nrgy 100 is niet veel te vinden.

Ikzelf heb goede ervaringen qua binding monteren bij xspo.de, sport-conrad.com en sport-bittl.de

Ik was juist met een verdeler bezig, hij vertelde me dat hij de marker F12 tour bindingen niet meer in stok had en dat deze pas in de zomer terug zouden komen. Hij stelde mij wel de GUARDIAN MNC 16 L voor. Is deze ook gepast volgens de hierboven vertelde stijlen en toekomst plannen die ik wil skien?

Pray every day for snow

het gaat over de Guardian MNC 13

Pray every day for snow

Dat is zeker mogelijk, maar volgens mij is de Marker Tour F12 gewoon te bestellen hoor bij Marker. ;-)

Click. Click. Peace

@rogier ja dacht ik ook maar ik mailde deze combinatie naar Duijvestein en daar vertelde ze me dat ze niet meer aan marker bindingen geraken voor deze zomer.

Pray every day for snow

Ik zal het eens voorleggen bij Marker. Maar die Guardian is volgens mij ook een prima binding. Ik heb er zelf alleen geen ervaring mee.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie