skicursus Skidome Rucphen

Iemand hier ervaringen mee?
wij gaan tot nog toe altijd naar snowworld. Maar omgerekend naar uren is rucphen goedkoper en het is makkelijker aan te rijden voor ons.

Bedankt!

Wat is sowieso de mening van ervaringsdeskundige hier van rucphen?

Ik ben nog niet in snowworld geweest, maar ben erg tevreden over Rucphen. Heb hier zelf leren skiën toe n er nog maar een baantje was. Nu hebben ze een tweede baan die ook weer uitgebreid gaat worden. Goede leraren met duidelijke uitleg vind ik. Zit ook aardige horeca bij voor ervoor of erna en je kunt vanuit hier ook de baan op kijken.
Weet niet of je specifieke vragen hebt? Dan kan ik ze misschien beantwoorden.

Het is voor onze meid van 5 jaar.
2 cursussen in snowworld gevolgd. Februari 2013 en april 2014.
in februari 2013 ook geskied in Oostenrijk, kinderles in kleine weitje voor 3.5 jarige en 1x met ons mee naar boven geweest.
ben benieuwd wat mensen vinden van de lessen daar en algehele indruk

Ik heb er geleerd om te boarden en schans springen maar nu als ervaren boarder kom ik er niet echt meer aan mijn trekken vind het te klein en heb hekel aan de sleep lift en band

Het is voor onze meid van 5 jaar.
2 cursussen in snowworld gevolgd. Februari 2013 en april 2014.
in februari 2013 ook geskied in Oostenrijk, kinderles in kleine weitje voor 3.5 jarige en 1x met ons mee naar boven geweest.
ben benieuwd wat mensen vinden van de lessen daar en algehele indruk

Desiree2 op 25 dec 2014 20:45

Juist voor kinderen vind ik het er goed toeven en leerzaam. Ik heb als kind altijd veel aan de cursussen gehad om daarna mee op wintersport te kunnen Zoals hierboven gezegd als je eenmaal ge vorderd bent en pistes gewend bent is zo’n hal natuurlijk anders.

Ik zie wekelijks de cursussen in de hal in Terneuzen van dezelfde exploitant. Het zijn natuurlijk
andere docenten, maar ik neem aan dat de organisatie hetzelfde is. Ik zie en hoor daar dat
de lessen door jong, en oud en zelfs door reeds ervaren mensen worden gewaardeerd.
Ik ben soms verbaasd hoe snel met name de jongsten het oppakken. Privé-lessen zijn
daarbij natuurlijk het best, maar daar hangt dan uiteraard een prijskaartje aan.

Hen48

In de hal van Terneuzen worden de lessen verzorgd door Skischool Terneuzen, dat is een apart bedrijf. Enkel de skihal is van dezelfde eigenaar.

als de lessen in Rucphen zoals bij ons verlopen, zal dat ook in orde zijn. Zeker voor kinderen is dat ideaal

Iemand die weet wie de lessen daar verzorgd?

Tot nu toe wel positieve berichten gelukkig.

Skidome is van Nicky Broos, een vooraanstaande skileraar/ opleider binnen de Nederlandse Ski Vereniging opleidingen en een garantie voor een goed team leraren.

Alle Bäume sind nu Gummibäume :-)

Plaats een reactie