steungroepje blessure

Lotte7727 december 2020 · 22:57

Zo, @niekniek, daar ben je al lange tijd zoet mee, zeg. Een geluk bij een ongeluk dat het (zit)skiseizoen dankzij corona toch al niets waard was, maar leuk is anders. Ik duim voor je dat je begin maart goed nieuws krijgt!

Uitrusten doen we thuis wel!
Togi19 januari 2021 · 09:26

Helaas kunnen we een nieuw lid toevoegen aan het groepje
https://www.ad.nl/olympische-spelen/na-70-jaar-weer-een-nede…

Toch wel zuur, hopelijk gaat de revalidatie snel en kan ze er volgend jaar bij zijn

Lotte7719 januari 2021 · 09:50

Helaas kunnen we een nieuw lid toevoegen aan het groepje
https://www.ad.nl/olympische-spelen/na-70-jaar-weer-een-nede…

Toch wel zuur, hopelijk gaat de revalidatie snel en kan ze er volgend jaar bij zijn

Togi op 19 jan 2021 09:26

Ai, dat is wel heel erg zuur, ja! Voorste kruisband vraagt al snel om een jaar revalidatie. Ik zit nu op 21 maanden en m’n knie en kruisband zijn in orde, maar die hamstring is nog steeds niet hersteld. Maar goed, ik ben 43 en bepaald geen topsporter, dus bij haar gaat het terug opbouwen van de kracht ongetwijfeld sneller. Desalniettemin heeft de nieuwe kruisband tijd nodig om in te groeien en de pees die als donor gebruikt wordt, heeft tijd nodig om weer aan te groeien. Dat kun je niet versnellen, ook al ben je topsporter.

Uitrusten doen we thuis wel!
niekniek4 maart 2021 · 22:41

Yes mijn ijzerwerk mag er uit. Normaal doen ze het nog niet bij 8 maanden, maar ik heb zoveel last van de plaat dat ze het al wel gaan doen. Losse fragmentje laten ze zitten (zit in de spier vast) want daar zou je normaliter geen last van houden. Daar hoop ik ook maar op want bij mij gaat het nooit volgens het boekje

niekniek25 maart 2021 · 22:32

Ik ben een week geleden geopereerd.
Het zou eigenlijk een dagbehandeling zijn, maar ik moest toch een nacht overblijven in het ziekenhuis.
Tijdens de operatie is mijn saturatie zo laag geworden, dat ik ge-intubeerd moest worden.
Nog 3 dagen met krukken gelopen, en nu weer zonder.
En ik ben gewoon pijnvrij 🙌
Vandaag met fysio kon ik mijn enkel ook al veel beter bewegen.
Kan nu weer verder gaan met de revalidatie

dan5826 maart 2021 · 08:28

Keep the faith en veel sterkte @niekniek 💪

Born to run. B.S.
niekniek16 april 2021 · 23:00

Ik ben een week geleden geopereerd.
Het zou eigenlijk een dagbehandeling zijn, maar ik moest toch een nacht overblijven in het ziekenhuis.
Tijdens de operatie is mijn saturatie zo laag geworden, dat ik ge-intubeerd moest worden.
Nog 3 dagen met krukken gelopen, en nu weer zonder.
En ik ben gewoon pijnvrij 🙌
Vandaag met fysio kon ik mijn enkel ook al veel beter bewegen.
Kan nu weer verder gaan met de revalidatie

niekniek op 25 mrt 2021 22:32 Ik baal als een stekker😭 Ben zo'n 1,5 week pijnvrij geweest na de operatie Vorige week weer op controle geweest, afgelopen dinsdag een MRI gehad vanwege de pijn. Vandaag de uitslag: en ik heb waarschijnlijk weer botnecrose.😬 Nu onderaan in het scheenbeen en kuitbeen (10 jaar geleden ook gehad, in de kop van mijn bovenarm) Dinsdag is er overleg tussen de artsen, donderdag weer een rondje ziekenhuis Hopelijk hoor ik dan wat er aan te doen is

Plaats een reactie