Singles Fest Landgraaf 29 augustus

@rmgb: Lijkt me niet. Denk dat nu in de zomerpauze weinig mensen online zijn en/of het forum in de gaten houden. Als er nu te weinig mensen zouden melden kan je in november of anders in de winter altijd nog een keer een single fest organiseren. Daar zal beslist genoeg animo voor zijn. Anders moet ik een keer wat in Winterberg organiseren, heb immers ook geen vaste relatie. Misschien dan een Nederlands-Duits-Belgische mix van singles? Internationale relaties doet Europa goed. ;)

Leuk idee hoor, maar ik kan dan niet;)

Thank God summer is over!

@Frans single of niet, dagje winterberg is altijd leuk.

Leuk idee hoor, maar ik kan dan niet;)

Lisa. op 26 jun 2015 15:00

Dan doen we het gewoon nog een keer aan het begin van het seizoen. Eind november bijvoorbeeld.

Niet voor mij hoor (ik mag niet komen want bezet) maar heeft iemand al gecontroleerd of het hotel genoeg vrije kamers heeft die avond? ;)

hahaha… Je kan natuurlijk gokken op het ‘get a room’ fenomeen. Maar (met het risico een hele discussie uit te lokken over lust op eerste gezicht) zouden er veel mensen zijn die na een dagje al een hotel pakken?

< Off Topic > @GiGi dat ligt natuurlijk aan de auto of de afstand Snowworld dichtstbijzijnd bed van een der personen
< / Off topic antwoord >

Negeer dit maar gauw, go singles voor jullie kansen op een gezellige dag met mogelijk gemoedelijke ski-reis daarna!

Als het in november zou kunnen dan komt mij dat ook beter uit

Jammer dat ik nog niet zelfstandig genoeg met de zitski naar beneden kan komen (en vooral de lift)
Anders had ik er voor die dag eentje gehuurd en was ik gekomen

Dan helpen we je toch @niekniek

Dan helpen we je toch @niekniek

rmgb op 1 jul 2015 21:13

Denk dat ik helaas nog iets te veel hulp nodig heb

Ik vraag me af met dit warme weer waarom doen sommige zo lacherig over dit toch serieuze onderwerp.
Of is het een vorm van verlegenheid

Met dit warme weer is zo’n skihal wel lekker koel. ;)

Dat is zeker waar al rij ik liever in onze favoriete wintersport auto of liever nu een cabrio naar de haven om een dag te zeilen. Nu nog lekkerder op het water dan in een wintersporthal @DSvier

@hooykaas: Het een sluit het ander niet uit… ;) Skihal kan in een verloren uurtje, zeilen is meer iets voor een paar dagen of langer.

Vind ik dan. ;)

O… Dat was ik helemaal vergeten meisjes tot 75 jaar mogen geheel vrijblijvend mee uiteraard moeten wel nood gedwongen in de trappesse.

Vind ik dan

Hierbij halen we de niet-single ban eraf… Iedereen is dus welkom op 29 augustus. Wie komt? Overige info (zie openingspost) blijft wat mij betreft ongewijzigd.

oh ik lees dat de ban eraf is dus wij komen dan ook ,wij zijn eral om 9 uur dan is de baan nog t best …
tot zaterdag

he-ho lets go

Ik heb waarschijnlijk toch wel tijd om te komen, moet nog even kijken of dat zeker is en of ik iets kan regelen met het vervoer.

Gaat het idee om in november een keer te meeten nog door?

Enjoy life, love skiing

Ik ben zelf vrij veel weg in november, maar iemand anders kan de coördinatie natuurlijk overnemen ;)

Plaats een reactie