canada

beste wintersporters

wij willen dit jaar een keertje skieen
in canada (whistler) wie heeft hier ervaring mee
en bij wie kunnen we dat het beste boeken
alle tips zijn welkom

mvg edwin

Ja ik wil het ook graag horen, want ik ben ook van plan volgend jaar naar toe te gaan.

hallo wij zijn in 2010 in whistler/black comb wezen skieen en het is een super ervaring wij gaan komend jaar weer. wij hebben gewoon bij het reisbureau verschillende opties laten uitzoeken en toen gekozen voor hotel westin resort ligt 100 mtr van de gondel in het dorp super mooi ski gebied met voor idereen mooie pistes ook double diamond (zeer zwart)off piste mogelijkheden zeer groot geen wachttijden bij de liften vriendelijke mensen wij hebben ook een hondenslee tocht gemaakt en als je goed spaart wil ik jullie aanraden om te gaan heli skieen ( +/- euro 500,- omgerekend)whistler is ook een gezellig dorp maar je moet geen oostenrijkse apre ski verwachten er is ook een geweldige gondel (peak to peak) overspanning van zo’n 3 km en op het laagste punt zit je nog steeds zo’n 300 mtr boven de grond kortom een super keuze!!! veel plezier alvast wand de voorpret is natuurlijk ook al geweldig mooi!!

Ik heb me ook eens verdiept in Canada en het lijkt me heel erg leuk.Heb hier en daar wat recencies gelezen en wat video’s gekeken,erg interessant.Wat ik wel erg moeilijk vind is om een goeie prijsindicatie te krijgen!!! Moet je acco en tickets apart kopen of heb je complete pakketreizen??? Misschien heeft iemand hier meer ervaring mee?Ikzelf denk toch dat het een zeer prijzige wintersport word voor een gezin van 4(2 volwassenen en 2 kinderen)…Wacht nieuwsgierig af!!!

Silvretta Montafon Liefhebber

GOEDE MORGEN PATJE,

WIJ HEBBEN IN 2010 EEN COMPLETE REIS GEBOEKT INCL ACCO EN TICKETS MAAR DAT KUN JE NATUURLIJK OOK LOS VAN ELKAAR DOEN I.V.M. DAT JE VLIEGT MET EEN LIJN VLUCHT ALS JE VROEG BOEKT HEB JE KANS OP VOORDELIGE TICKETS WIJ ZATEN TOEN IN EEN 4 **** HOTEL EN VLOGEN MET DE KLM KOSTEN +/- 4000,- EURO MAAR ER ZIJN NATUURLIJK OOK VELE ANDERE SLAAPPLAATSEN ZOALS APP EN HUISJES DAT IS MET 2 KINDEREN DENK IK OOK EEN BETERE OPTIE. IK HOOP DAT HET JULLIE GAAT LUKKEN WANT HET IS EEN FANTASTISCHE!!! ERVARING!!! SUCCES! GRT.

Ok,bedankt voor de info Jan. Ja,het lijkt me helemaal het einde daar!!! Maar nog ff sparen,want het moet dan toch de volgende wintersport worden.Dit jaar zijn we al volgeboekt met in feb: Gaschurn (silvretta nova) en in mrt: LaPlagne.Het is voor de kinderen ook wel iets beter,zijn ze weer een jaartje ouder en weer iets meer ervaren!

Thnxxx!!!

Silvretta Montafon Liefhebber

klopt patje! maar het is echt geweldig en die euro 4000,- was de prijs voor 2 volwassenen dus niet per persoon! suc6 en ik hoop dat jullie het gaan mee maken!

grt.!

Plaats een reactie