skireis of mogelijkheden tss 20/12/15 en 3/1/06

Op zoek naar skireis of mogelijkheden tss 20/12/15 en 3/1/06
Reis momenteel alleen. Dus ofwel een reisgezel ofwel een meereismogelijkheid.

info:snowboard, geen zware apresski fan maar wel levensgenieter :)
preferenties:mooi gebied (liefst op hoge hoogte) , lekker eten en drinken

Ik ben aan het kijken om ongeveer tussen 19/12 en 27/12 ergens te gaan. Men neefje is aan het werk in Serfaus dus naar daar misschien. Hangt klein beetje nog af van de sneeuw natuurlijk maar zou moeten kunnen.

Ik zit van 20/12/15 tot 26/12/15 in Val Thorens met een skipas voor Les 3 Vallees. Ik reis alleen met de Thalys snow.

Info: monoskiër, ik ben een kilomtervreter dus alleen grote gebieden (geen Oostenrijk).
Als eerste aan de lift, als laatste van de pist.
Eten en drinken doe ik op de lift.

ik zou ook gaan snowboarden rond die periode ,momenteel nog alleen .

zin om mee te gaan ?

Hi. Ik zou ook graag dit jaar nog gaan, ik wacht echter nog op laag(je) verse natuursneeuw. Kan a la minute vrijnemen van het werk dus flexibel qua data. Ik hou ook van hoogte…zo’n 200km pistes gebied…en oostenrijk qua sfeer en eten en accommodatie etc. Ga jij ook als er geen sneeuw bijvalt?

Ik zou de 26ste willen vertrekken en 30/31 terugkomen. Liefst naar Oostenrijk.

Ik vertrek de 18de of 19de naar Obertauern. Heb iets geboekt van 19-24. Rij tot nu toe alleen.

Ervaren snowboarder: Ik vlieg de vrijdag 25e december rond 08.00 van Rotterdam/Den Haag airport naar Innsbruck aldaar ga ik naar de Stubaier Gletscher (transfer duurt uurtje sta ik rond het middaguur op de piste). 25/26/27 december, 3 dagen knallen (er ligt nu een meter sneeuw). Hotel -Klima halfpension in Neustift geboekt. We kunnen elkaar daar treffen en samen boarden/skiën? Ook samen reizen ? Ik vlieg zondagavond de 27e rond 19.00 terug.

Hi, ik heb ook een oproepje geplaatst; misschien kun je je daarin vinden? Groetjes

Ervaren snowboarder: ik zoek iets na Kerst en wil Oud en Nieuw actief doorbrengen in de bergen…ideeën en opties zijn welkom!!
Groet Frank (Amersfoort)

frank1974nl

Plaats een reactie