Waanzin of waanzinnig???

Weet niet of dit filmpje hier al eens is langsgekomen maar ik vond um wel het vermelden waard.

null

Übung macht den meister!!!

Das gecontroleerd vallen…

Heel vet hoor om te zien, maar liever hij dan ik.

Je moet toch wel enigszins gestoord zijn om er überhaupt over na te denken om deze lijn te ‘skiën’.

Die vent is gek! ;) eet hij trouwens sneeuw bij 1:08?

Hahaha geweldig en mooi ook dat het hele proces (en angst) op beeld staat. En dit is niet de minste skiër ;-) Dit is wat anders dan de red-bull beelden. En @Juul ja, je moet wat als je geen camelbag mee hebt.

Click. Click. Peace

Die vent is gek! ;) eet hij trouwens sneeuw bij 1:08?

Juul op 5 dec 2015 11:55

Doet ie op 2:47 ook :)

Hmmm, ik hou het toch op waanzin, hoe waanzinnig het filmpje ook is. Doe mij toch maar gewoon een leuke piste afdaling.

“iets minder” off piste zou mijn voorkeur hebben ;-), al zijn het wel mooie beelden die op deze manier gemaakt zijn. De camera is volgens mij bevestigd aan zijn rugak en hangt boven/voor hem. Iemand enig idee hoe dit gedaan is?

gewoon waanzin ik zie alleen shit shit wat doe ik hier.waar ben ik aan begonnen,wat nu,laat ik maar gaan en hopen dat ik mijn nek niet breek.

Fantastisch! En inderdaad helemaal op zich zelf aangewezen.

-Michiel-

“iets minder” off piste zou mijn voorkeur hebben ;-), al zijn het wel mooie beelden die op deze manier gemaakt zijn. De camera is volgens mij bevestigd aan zijn rugak en hangt boven/voor hem. Iemand enig idee hoe dit gedaan is?

Rob64 op 5 dec 2015 14:38

Staat op internet wel een diy voor de montage. Uitgangspunt is volgens mij een frame van soort pvc buisjes dat in de rugzak geklemd zit.

Edwin van Riel

Knetter.

Hij kent blijkbaar de weg

Volgens mij zit ie aan een kabel vast. Je ziet een lijn lopen… Maar zelfs dan: doodeng dit!

@Anki. Die ‘kabel’ is de constructie waarop de camera bevestigd zit in zijn rugzak…

...ski-addict...

Niet weggelegd voor mensen met hoogtevrees! …en niet alleen hoogtevrees. ;-)

Wat een waanzin! Stiekem toch waanzinnig!

Pffff waanzin! Kreeg er kriebels (en dan bedoel ik absoluut geen positieve kriebels) van in mijn buik.

Waanzinnige waanzin!!! Wat mij betreft is hij zo gek als een deur! Vragen om problemen zeg maar, doe je dit zelfde geintje 10x dan zit er een keer tussen dat het anders afloopt.

"respect the mountains"

@Thyz hij doet dit soort geintjes wel vaker dan 10 keer per jaar. Nicolas Falquet is samen met zijn broer een van de meest actieve freeriders uit Zwitserland, met vaak erg mooie afdalingen en aparte ideeën…

Click. Click. Peace

@Rogier Dan is hij een behoorlijke lunatic! respect! Als ik dit soort acties zou willen uithalen dan roept het thuisfront me terug haha ;-)

"respect the mountains"

Letterlijk en figuurlijk ‘over the top’. ;-)
Ik stem hier op waanzin.

iemand die de route weet staan kwestie van de face is van voren te bekijken. Vind dat je niet zo goed kan zien :-)

@Thyz Er zijn er maar een paar in de wereld.Hij wil ook het liefst gewoon weer naar huis aan het eind van de dag.Je kan ook les van hem krijgen.Chuck en Loris organiseren hun “Huck en Chuck Freeride Camp” en safety workshops.In een interview zei hij “I didn’t find the timing to be
quite perfect but most people didn’t notice it”
Zo zie je maar weer dat je zelfs op dat niveau nog niet perfect hoeft te zijn.

Als dit skiën is, dan hoef ik niet meer.

Wat ik zie is dit: schuifel, schuifel spring ,schuifel,schuifel spring… Affijn vervolgens moet het skieen voorstellen maar eigenlijk valt hij gewoon en jawel ( geluk of wijsheid dat laten we maar in het midden) hij komt aan het eind weer op z’n skiietjes terecht. Heeft echt niks met skieen te maken, gewoon waanzin…

Laten we het anders zeggen Nicolas Valquet krijgt geen kick meer van een blauwe afdaling.

Epic!!!

The mountains are calling

[quote]@Thyz Er zijn er maar een paar in de wereld.Hij wil ook het liefst gewoon weer naar huis aan het eind van de dag.Je kan ook les van hem krijgen.Chuck en Loris organiseren hun “Huck en Chuck Freeride Camp” en safety workshops.In een interview zei hij “I didn’t find the timing to be
quite perfect but most people didn’t notice it”
Zo zie je maar weer dat je zelfs op dat niveau nog niet perfect hoeft te zijn.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Wow vet doe het hem niet na het is wel gekkenwerk maar wel mooi om te zien

@evr66 ,

Zoiets http://digitalhippie.net/mountain-biking/diy-gopro-mtb-backp…

evr66 op 5 dec 2015 16:52

Dank je voor de link!

Plaats een reactie