Dit of dat #3

@Lotte had je dan niet voor de keuken gekozen? 😀

Ook effe nieuwe gordijntjes.

Met maat of vriendin met auto op wintersport

Koffie in thermos
Of
Effe stoppen en automaatje?

Born to run. B.S.

@Lotte had je dan niet voor de keuken gekozen? 😀

Ook effe nieuwe gordijntjes.

dan58 op 23 jan 2020 10:06

Ik slaap zo slecht op m’n 18 jaar oude Ikea-matras, dat m’n keuze eigenlijk al was gemaakt, maar @Rogier gaf het laatste zetje ;) Net als jij nu met die gordijnen :D

En onderweg met de auto is stoppen bij een automaatje wel het lekkerste, he? Ook gelijk even de benen strekken.

De reis (met wat voor vervoer dan ook) naar het wintersportoord toe is: noodzakelijk kwaad of onderdeel van de vakantie?

Uitrusten doen we thuis wel!

voor zover het mogelijk is: een deel van de vakantie.

Stoppen op een snelwegparking of toch maar even dat historisch centrum bezoeken?

Op de terugreis gaan we meestal wel eens ergens heen (of nog eens skiën of wandelen) om de drukte voor te laten gaan, op de heenreis niet want doorgaans is die s' nachts en valt er nergens iets te beleven. :)

Zelf rijden of partner laten rijden?

*bericht bewerkt door bartvwg op 23 jan 2020 11:41

Bla, bla, bla.

Partner laten rijden. Vrijwel altijd en overal, het hele jaar door.

Lekker je ogen dichtdoen of niet kunnen slapen in de auto?

Übung macht den meister!!!

Lekker je ogen dichtdoen!

In de file blijven staan en erg langzaamaan voortschuiven, of eerste afritje om rustig pauze te nemen en iets te eten/drinken/ontspannen?

Het is o zo hard genieten.

@hendrik5 beetje afhankelijk van de lengte van de file , maar ik ben van het liever een stukje omrijden of pauzeren dan harmonica-en achter de andere auto’s.

Stoppen bij McDonald’s of een lokale eettent langs de snelweg?

@lotte77 wij hebben ook net besloten onze veel te oude matrassen en ikea bed te vervangen. Want slaap = belangrijk 🎉

Bergen + Sneeuw = ❤

@hendrik5 beetje afhankelijk van de lengte van de file , maar ik ben van het liever een stukje omrijden of pauzeren dan harmonica-en achter de andere auto’s.

Stoppen bij McDonald’s of een lokale eettent langs de snelweg?

@lotte77 wij hebben ook net besloten onze veel te oude matrassen en ikea bed te vervangen. Want slaap = belangrijk 🎉

Nelis op 23 jan 2020 12:27

Stoppen bij een lokale eettent langs de weg, heb een beetje een aversie tegen de grote gele M…

Koolhydraten zoals pasta etc. of eiwitten voor de lunch?

Huh, huh, koolhydraten dan maar, er van uitgaande dat koolhydraten aanwezig zijn in pizza of frieten of spek of worst of nog meer lekkers. :D

In de après-ski een biertje of schnaps?

Bla, bla, bla.

afwisselend : schnaps, biertje, schnaps, biertje

vraag is dus : met wat begin je in de après ski : biertje of schnaps ;-)

Als ik echt dorst heb een biertje en anders schnaps. :p

Eens iets anders dan eten: zullen we het hier nog eens over wielrennen hebben of niet? :D

Bla, bla, bla.

Ja Jot maar eerst nog fff wat wintersport gerelateerd☃️

Gargellen of Golm?

LA NORMA😍☃️

Golm, nooit van gehoord dus doe dat maar. Altijd leuk, iets nieuws.

Vanderpoel of Van Aert wereldkampioen veldrijden? :p

Bla, bla, bla.

Huh, huh, koolhydraten dan maar, er van uitgaande dat koolhydraten aanwezig zijn in pizza of frieten of spek of worst of nog meer lekkers. :D

bartvwg op 23 jan 2020 13:51

In (onbewerkt)vlees zitten nagenoeg geen koolhydraten. In bewerkt vlees is het maar net wat er mee gedaan is. ;)

En MvdP word wereldkampioen.

3 dagen vaststaan op de heenreis en dan heel de week mooi weer of een een supersnelle rit en de hele week regen

*bericht bewerkt door RFKANGOO op 23 jan 2020 14:50

Übung macht den meister!!!

Vreselijk @RFKANGOO waar kom jij mee af?!

Regen is ook nog erger dan wat slecht zicht op de pistes… Doe dan maar drie dagen vast staan?
Ik twijfel zelden zo lang over de dingen des levens :D

Het is o zo hard genieten.

Vreselijk @RFKANGOO waar kom jij mee af?!

Regen is ook nog erger dan wat slecht zicht op de pistes… Doe dan maar drie dagen vast staan?
Ik twijfel zelden zo lang over de dingen des levens :D

Hendrik5 op 23 jan 2020 15:06

Ben je er zo van in de war dat je geen nieuw dit of datje kan verzinnen @Hendrik5 ?

Bla, bla, bla.

Is @hendrik5 helemaal van de kaart, of is hij het gewoon vergeten?

Inderdaad, helemaal verward! :D

Liever alles van het bovenlichaam aan kunnen doen en vanonder niets (buiten boots en sokken), of eerder onderlichaam goed aangekleed maar geen bovenkleding (buiten de helm!)?

Het is o zo hard genieten.

Van boven lekker warm aangekleed en met mijn blote sexy benen de latten op. Ik heb nooit koude benen, raar maar waar.

Om naar te kijken op TV dit weekend in Kitzbuhel: Super G of afdaling?

Bla, bla, bla.

Liever de Super G dan!

Liever ski met één telemark binding en één alpinebinding, of maar één ski naar beneden?

Het is o zo hard genieten.

Liever de Super G dan!

Liever ski met één telemark binding en één alpinebinding, of maar één ski naar beneden?

Hendrik5 op 24 jan 2020 11:12

Dan moet je dus nu inschakelen he! Eurosport 2…

I can stick uphill ice, on my saucer...

dan ga ik voor de combo, al is de kans reëel dat ik met 1 gebroken been beneden kom :D

budget appartement en een duurdere skipas (en dus een groter gebied) of luxe hotel met een goedkopere skipas (en dus een klein, maar fijn gebied)?

Budget appartement en duurdere skipas.

De hele dag op pistes skiën of boarden die je goed bevallen, of jezelf minstens 1x per dag(deel) uitdagen en een piste pakken die wat lastiger is, bijvoorbeeld een steile zwarte?

Uitrusten doen we thuis wel!

Tis vakantie, dus op pistes die goed bevallen :-)

Bij de benzinepomp in Duitsland: een snickers pakken of die iets te grote bockworst op een veel te klein broodje

Bockworst. Maar meestal nemen wij de tijd om wat te eten

Vlees of vis?

Vlees…

Kaasfondue of Raclette…

*bericht bewerkt door Nicky75 op 25 jan 2020 22:39

Ah, we gaan weer in herhaling vallen :)

Raclette dan maar.

Is een schaaltje salade een voorgerecht of een bijgerecht?

Uitrusten doen we thuis wel!

Aanpassen aan de lokale gewoontes : voorgerecht

Dagelijks frietjes of toch eens een spaghetti?

Spaghetti voor de variatie…maagzuurtechnisch.

Flesje of een tapje?

*bericht bewerkt door Melis op 25 jan 2020 23:24

[quote]Ah, we gaan weer in herhaling vallen :)

Sorry, heb niet alle 122 pagina’s doorgelezen… ;)

Plaats een reactie