goed kunnen skien, maar ik ben hardstikke bang!

@Superskier wat fijn dat het goed verlopen is! En ook goed dat je man hierbij zo ondersteunend is geweest. Super, dit is een mooi uitgangspunt om verder te gaan.
Mijn sneeuwwandelvakantie is ook goed verlopen. Ik heb dit keer niet, zoals vorig jaar, in blinde paniek bovenaan een afdaling gestaan. Ik heb in de groep en bij de gids aangegeven wat mijn angst is en iedereen heeft daar rekening mee gehouden (geweldig!). En twee keer heb ik een alternatieve, iets minder spannende afdaling gedaan. De afdalingen heb ik supergeconcentreerd gedaan (niet verder gekeken dan 50 cm voor mijn voeten

@superskier, klasse, ook geweldig van jouw man, misschien volgend jaar nog een keer samen, en dan kun je misschien wel met de groep mee, en zullen ze verbijsterd zijn, en ga je als een speer

@KarelJansma Ik ben ook heel erg bezig met harder, technisch beter, regular ipv Goofy etc. Maar ik weiger me te haasten op vakantie. Bovendien leent niet ieder gezelschap zich voor harder etc. Dus dan pas ik me aan, want we hebben gezamenlijk vakantie. En als het dan toch FF moet ga ik gewoon nog een keer omhoog .

Let it snow, let snow, let it snow!

@KarelJansma Ik ben ook heel erg bezig met harder, technisch beter, regular ipv Goofy etc. Maar ik weiger me te haasten op vakantie. Bovendien leent niet ieder gezelschap zich voor harder etc. Dus dan pas ik me aan, want we hebben gezamenlijk vakantie. En als het dan toch FF moet ga ik gewoon nog een keer omhoog .

Bien op 10 mrt 2016 15:29

Oh maar ik zeg ook niet dat iedereen dat moet doen, mijn reactie was bedoeld om uit te leggen waarom sommige mensen ‘haasten’ (voor mij voelt het niet als haasten overigens).

En het aanpassen werkt bij mij iets anders, ik zorg namelijk dat ik in gezelschap ben dat op dezelfde manier wil snowboarden als ik :)

Plaats een reactie