Skidome Terneuzen Snowboardlessen

Heb onlangs nog een bericht geplaatst , en heb daarvan beslist m’n eerst paar snowboardboots te kopen. Nu ik die heb zou ik graag op les gaan om m’n niveau en onder andere techniek te verbeteren. Ik zou les volgen in Skidome Terneuzen omdat deze het dichtste bij ligt. M’n eerste vraag is ; is het aan te raden om groepslessen te nemen of eerder Privé lessen ? Is het een goede indoor om te beginnen met snowboarden ? Heefd iemand ervaring met lessen van daar ? Zo ja kan je me dan eventueel iemand aanraden ?

the mountains are calling and i must go

Ikzelf en m’n 3 gastjes hebben daar deze zomer snowboardles genomen en zijn er heel tevreden over… We hebben er voor gekozen om privé les te nemen. De 2 (jongens 8 en 10) waren er op ongeveer 6uur mee weg en de jongste van 6 op 10u prive les mee weg. Ikzelf op ongeveer 8u.
Wij waren heel tevreden over Jens als leeraar.

En als voordeel deze zomer natuurlijk dat er nooit heel veel volk op de piste was. :-)

Ik kom er wekelijks als skiër, meestal op vrijdagavond. Over het niveau van lesgeven heb ik geen twijfel, dat zal best in orde zijn. Wat ik wel zie bij een grotere groepen dat er door niveauverschil nogal wat tijd verloren gaat met wachten op de “mindere”. Natuurlijk is dat een probleem dat zich altijd wel voordoet bij cursussen van zowel skien als snowboarden. Dat zie je net zo goed in de skigebieden. Ik weet niet wat het verschil in kosten is maar als vorderingen voor je belangrijker zijn dan de kosten dan zou ik zeker kiezen voor privé les of les in een klein groepje. Afhankelijk van het niveau kun je in Terneuzen ook nog kiezen uit 2 banen, althans dat zal de docent dan wel voor je bepalen. Ik zie in Terneuzen ook wekelijks bepaalde groepen die op vrij hoog niveau boarden. Als je iemand van die groep aanspreekt zullen die ook best wel weten wie de betere docenten zijn.

Hen48

Bedankt voor de reacties !
Terneuzen is dus zeker en vast niet slecht voor de beginnende snowboarder ’ skier zoals ik hieruit kan afleiden. Ik denk persoonlijk dat ik dan voor de privé lessen ga gaan , word er meer tijd en aandacht aan jou besteed , dus ik veronderstel rapper vorderingen te maken dan in groeples. Andere meningen/ervaringen nog altijd welkom.

the mountains are calling and i must go

Iemand die nog ervaringen heefd met Prive lessen Skidome Terneuzen ?

the mountains are calling and i must go

Mijn madam heeft er ook lessen gevolgd eind vorig jaar en was heel tevreden. Ze heeft meestal dezelfde gehad (en was ze heel tevreden over) maar dan heeft ze eenmaal iemand anders gehad en dat was een beuzak (of had geen goesting die dag, een slechte dag kan iedereen overkomen).

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Als de lesgever je bevalt kan je perfect met die lesgever zelf afspreken voor de volgende lessen… zij regelen het dan wel met de skischool daar…

Plaats een reactie