Wintersport met Enzoknol

Ik heb een bloedhekel aan al dat jeugd wat tegenwoordig allemaal op youtube aan het vloggen is en met prankvideo’s aan komt zetten en dergelijke maar die ene keer per jaar is de welbekende Enzoknol op wintersport en tja als je wintersport liefhebber bent dan word het ineens een stukje leuker om te kijken ;)
Ik kijk eerlijk gezegd nooit naar zijn vlogs omdat ik het zelf te druk heb met van alles en nog wat en omdat het mij totaal niet interesseert wat een ander doet :) plus als 30 jarige kan ik dat hele vlog gebeuren niet echt serieus nemen… dus ook bij deze filmpjes skip er een klein beetje doorheen maar het heeft mij vorig jaar zeker inspiratie gebracht qua muziek en zijn video edits!
Al met al dacht ik wellicht dat jullie het ook leuk vinden om te kijken en dat je er net als mij vorig jaar wat aan had!

Dus bij deze een link, hij is nog meer net aangekomen maar waar hij vorig jaar naar Oostenrijk is gegaan is het leuk om te zien hoe hij nu richting Frankrijk gaat :)

Leuke jongen !! Kwam hem tegen op Schiphol. Nam uitgebreid de tijd om op foto’s te maken met onze kinderen.

null

May the ski force be with you !!

Ik heb altijd veel respect voor mensen die helemaal niks kunnen maar daar toch geld mee verdienen. Meen ik serieus.

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

@havana mensen kunnen altijd wel iets maar de vraag of het nuttig is en of het wat bijdraagt is de grotere vraag :P

Nee Persoonlijk val ik Enzoknol niet aan want het is een super toffe kerel hoor en zijn vlogs storen mij niet zo, je houd er van of niet maar ik heb meer een bloedhekel aan dat andere jeugd wat soms echt te ver gaat met het motto ik heb een camera het is een prank en dan vooral dat dramatische acteer werk wat erbij komt.
Het ergste is dat ik het niet eens wil zien maar het staat zo vaak op de homepage van youtube met van die dikke letters HELEMAAL FOUT GEGAAN en het werkt want je word nieuwsgierig en je wilt het zien…
Kijk maar eens naar armowasright, kwaaivines, snapking en al dat andere kansloze jeugd wat denkt dat wat ze doen verantwoord is…echt vreselijk om te zien dat jongere kinderen daar al dat asociale gedrag zitten te kijken!!

Maargoed weer ontopic ;)

Ik heb altijd veel respect voor mensen die helemaal niks kunnen maar daar toch veelgeld mee verdienen. Meen ik serieus.

havana op 23 feb 2016 11:19

FTFY. Veel van die wat bekendere YouTubers verkopen er ook allemaal zooi (boeken, t-shirts etc.) naast en verdienen daar echt bakken met geld mee

Ik heb een vaag vermoedde dat ik deze wintersport trip vlog interessanter ga vinden ;)

http://www.dumpert.nl/mediabase/6728080/cbd2d446

Jezus, wat een verloren tijd (ja, ik heb flink geskipt). 24 minuten gelul over niets. Gaat dat altijd zo met die gast? Zo ja, da’s makkelijk geld verdienen dan… :p

Die malloot verdient meer dan €10.000 per maand met deze onzin. De wereld moet niet gekker worden…

Ik heb een vaag vermoedde dat ik deze wintersport trip vlog interessanter ga vinden ;)

http://www.dumpert.nl/mediabase/6728080/cbd2d446

Rene op 23 feb 2016 12:58

Die filmpjes zijn altijd zo geniaal. :D Doet me een beetje denken aan die Rutger (van Powned) die volgens mij alweer 9-10 jaar geleden naar Mayrhofen ging.

Die malloot verdient meer dan €10.000 per maand met deze onzin. De wereld moet niet gekker worden…

Skizoeker op 23 feb 2016 14:26

Dat doet hij dan goed, moet ik hem nageven… :p

@Rene dat is ook wel erg leuk bedankt voor het delen :D, maar wel dikke respect hoor op die leeftijd en dan aan het einde van de dag schansspringen!
Dat Enzoknol 10.000 per maand verdiend dat wil ik wil zwart op wit zien want daar geloof ik geen hol van zoveel…
Zelf zij hij dat het niet zo gek veel was bij rtl late night

Die filmpjes zijn altijd zo geniaal. :D Doet me een beetje denken aan die Rutger (van Powned) die volgens mij alweer 9-10 jaar geleden naar Mayrhofen ging.

EricH op 23 feb 2016 14:29

Die heb ik toendertijd duidelijk gemist, maar als ik het nu terug kijk, dan vind ik tot nu toe Quid en Van Leeuwen toch stukken vermakelijker!

@Rene Dat Enzoknol 10.000 per maand verdiend dat wil ik wil zwart op wit zien want daar geloof ik geen hol van zoveel…
Zelf zij hij dat het niet zo gek veel was bij rtl late night

Freerider op 24 feb 2016 11:38

€10k is niks voor een artiest als Enzoknol. Dat haalt een beetje zelfstandig ondernemer al, die net iets beter is dan zijn concurrentie ook (een goede schilder bv). Voor iemand in loondienst klinkt het natuurlijk als veel geld en dat is het ook; maar als BNN’er (en dat is Enzo inmiddels wel) haal je alleen al met wat snabbels makkelijk die 10k per maand binnen.

Hij heeft absurd veel views per dag verdeeld over twee filmpjes. Er zijn bekende vloggers uit New York e.a. die dat niet halen. Daarnaast doet hij onwijs veel aan merchandise en verkoopt hij sinds Kerst ook een boek. En hij doet momenteel een tour door Nederland zodat je een keertje in het echt met Enzo kan knuffelen, geen idee wat het kost, maar daar verdiend hij ongetwijfeld aan. Ik zat zijn filmpjes net te kijken en het lijkt erop dat er nog best wat sluikreclame doorheen komt voor o.a. Volkwagen en KPN. Maar ook Apple / Samsung komen regelmatig voorbij. Niet dat Enzo daar perse doekoes voor zou krijgen, maar aan andere kant; hij heeft DE perfecte doelgroep. Ik zou dat als marketingbureau van KPN superinteressant vinden en daar echt wel budget voor vrijmaken (en €5000,- / €20.000 is niets voor dergelijke bedrijven als ze bepaalde exposure op een specifieke doelgroep los kunnen gooien).

Ik zou zijn inkomen eerder schatten op minimaal €250.000 / €500.000 per jaar. En voor de bekendheid van een Enzo is dat nog best karig, maar goed; dit is nog maar het begin :-). De kracht en het succes van Enzo zit hem vooral in de continuïteit; elke dag twee vlogs online, het is BIZAR dat hem dat lukt voor nu al 2 jaar ofzo.

Ik zat zijn filmpjes net te kijken en het lijkt erop dat er nog best wat sluikreclame doorheen komt voor o.a. Volkwagen en KPN. Maar ook Apple / Samsung komen regelmatig voorbij.

Sterker nog: dat is zo. Zijn hele bureaus op ingericht die vloggers bij zich aansluiten en vervolgens een merk aan een vlogger koppelen. En daar verdient zowel het bureau als de vlogger geld aan. Daarbij natuurlijk nog aan de advertenties rondom de video’s (maar een groot deel daarvan gaat ook naar YouTube) en merchandise schnabbels etc.

Maar goed: als je zo je geld kan verdienen, alleen maar top!

Ik ga het in ieder geval niet volgen, vind het niet echt boeiend. Misschien als het GeenStijl stuk leuke bloopers oplevert dat ik dat wel ga kijken :)

Volgens quote pakt Enzo Knol zo’n €3,5 ton per jaar. Dit loopt natuurlijk nog steeds op. Hij is net als vele nadere youtubers aangesloten bij divimove, een Duits bedrijf dat zijn belangen behartigt. En tuurlijk zegt hij dat hij niet zoveel verdiend, doet hij toch ook niet?

In ieder geval hoef je het niet te hebben van de reclame inkomsten via Youtube. Dan meer uit boekingen die voortkomen uit je naamsbekendheid.

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Linkerbaanridder :)

Pfff, hij geeft misschien wel heel goed weer hoe ongelofelijk saai de reis kan zijn.
Gelukkig even geen minecraftvlogs, m’n zoon baalde al ;)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Hij weet een noodzakelijk kwaad leuk te brengen. Net als met unboxing begrijp ik niet dat dit kijkers trekt, maar dat gevoel heb ik ook bij de toppers en yvonne jaspers.

Ieder zijn meug.

Dumpert Aus Tirol aflevering 2 is er in ieder geval: http://www.dumpert.nl/mediabase/6728893/4df18791

Ik heb hem in belgie leren kennen via de YouTube app van mijn Samsung Smart TV. Plots kwam die als suggestie op de eerste pagina te staan. Het ging toevallig over het hotel waar we die zomer op vakantie zouden gaan en ik heb het hele filmpje toch maar mooi uitgekeken. Op zich weinig inhoud maar wel leuk om naar te kijken. Begrijp best dat die knul er zo veel geld mee verdient hoor, zit enorme marketing waarde achter voor de bestemmingen.

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

@Rene wederom bedankt voor het delen ga hem gelijk kijken! :D, wat mis ik de wintersport weer zeg :(
2de week van januari is al weer bijna 2 maanden geleden wat gaat de tijd toch hard en wat is het toch zwaar, zwaaaaar klote als je portomonnee 1 week in het jaar toelaat!

heerlijke voorpret :)

@Rene ik weet niet of je de nieuwe dumpert aus tirol hebt gezien maar ik heb dubbel gelegen van het lachen!!

@Freerider , ik ga er vanuit dat je op de episode doelt waar ze eindelijk de band vinden die toch niet de band blijkt te zijn? Gezien in ieder geval :D Maar gezien er totaal geen link aan wintersport in zat heb ik hem niet door gepost :)

@Rene nee het skiën is ze zo tegengevallen dat ze maar andere dingen zijn gaan doen :P, ik geloof ook niet dat we ze nog op skies zullen zien denk ik :D
Maar die gezichten van de gasten als ze denken ja leuk…maar dat is niet onze eigen muziek, echt priceless :D

Waarom gaan ze in godsnaam met de auto helemaal naar Isola 2000?

Plaats een reactie