Shortski Pasen

Hoi, ik zou graag met pasen nog een paar dagen gaan skien maar ik heb even echt geen idee naar welk gebied. WIl ongeveer van 24-03 t/m 28-03. Is dat een beetje te doen in dat weekend? Of zal het erg druk zijn? Ik ben wil dan donderdag ochtend vroeg vertrekken en maandag in de middag terug rijden.

Ik kan ook het weekend van 9/10 april gaan, maar dan ga ik het wel hogerop moeten zoeken ben ik bang.
Liefst wil ik naar een gebied op ongeveer 900km vanaf Utrecht.
Ik heb wat betaalbaars gevonden vlakbij St. Anton, maar volgend weekend ski ik ook al in Lech.
SFL echt onbetaalbaar dus die sla ik maar over.
Ik heb ook wat gevonden in Italie in Selva di Val Gardena, wellicht iets verder rijden maar ik ben daar nog nooit geweest. Is dat wat?

Val Gardena is wat mij betreft zeker de moeite (ook met pasen). Vele mogelijkheden. Was zelf van plan om daar een shortski naartoe te doen 25/3 tot 30/3 (met bus, Landscape). Nog niks geboekt maar zeker op zoek om met pasen te gaan (na 3 jaar zonder ski).

Sölden is erg mooi!! Als je wilt besparen op accomodatie, zou je iets kunnen zoeken in Längenfeld. Dat is maar 10 minuten met de auto naar Sölden. Tip: lekker na het skiën naar de Aquadome!

Ik wou iets langer gaan van 21-3 tm 28-3 . Is dat ook een idee? Ik heb gehoord dat Italïe leuk is

Plaats een reactie