Skiën & boarden + BBQ Landgraaf 17 april

Dan ben ik wel benieuwd wie wie is op de foto! ☺️ @Sneeuwbaard is erg duidelijk!

Winter is coming

@Sneeuwbaard is erg duidelijk!

MiTi op 17 apr 2016 20:50

O ja? Hoezo?

Van links naar rechts: @Sneeuwbaard, @Svennoo, @Romylisa, @Thijsmeeusen, (lichtblauwe mauw van) @DSvier, @Gigi, @Jesper (Peace man!), @Jorian verscholen achter @Daphne76 en @Tiny-M
@Chonn, @Hessel en @Vic2000 waren er ook, maar die staan niet op deze foto.

En @GiGI heb je de Atomic Redster Edge SL nog uit geprobeerd? Ben benieuwd wil ze zelf ook graag aanschaffen.

Dienten Die Alte schule

Ik heb ze niet meer geprobeerd. De piste was zo kapotgeskied, dat ik niet meer echt getest heb.

Leuk die foto!
Zie ik ook eindelijk eens de gezichten die horen bij de namen.
Jullie zijn nog knapper dan ik aanvankelijk dacht

Jammer @GiGi. ik ski daar al een aantal jaren in de zomer maar vindt de baan altijd vreselijk, net een zandbak ;)

Dienten Die Alte schule

En ik was er ook
2 geweldige lessen in de zitski gehad, ging echt super

[quote]Leuk die foto!
Zie ik ook eindelijk eens de gezichten die horen bij de namen.
Jullie zijn nog knapper dan ik aanvankelijk dacht

Gang is alles

Thans @GiGi! Leuk om eindelijk eens wat gezichten achter de namen te zien!

Winter is coming

Jammer @GiGi. ik ski daar al een aantal jaren in de zomer maar vindt de baan altijd vreselijk, net een zandbak ;)

Elly3 op 17 apr 2016 21:49

Dat probeer ik ook vaak duidelijk te maken maar niemand gelooft mij. Ga veel liever naar Zoetermeer.

Übung macht den meister!!!

Jammer @GiGi. ik ski daar al een aantal jaren in de zomer maar vindt de baan altijd vreselijk, net een zandbak ;)

Elly3 op 17 apr 2016 21:49

Dat probeer ik ook vaak duidelijk te maken maar niemand gelooft mij. Ga veel liever naar Zoetermeer.

RFKANGOO op 17 apr 2016 23:37

Maar… je hebt wel een gezellige stoeltjeslift in Landgraaf
Als ik ga indoor skiën ga ik eerder voor de gezelligheid dan voor de kwaliteit van de piste

Gang is alles

Het was aardig om de gezichten achter de namen te zien. Helaas de FIS piste tot in de middag dicht vanwege de kids slalom die er werd gehouden (alhoewel je er af langs kon skiën totdat men dat echt ging verbieden). Dus het was wat druk maar dat mocht de pret niet drukken. Voor herhaling vatbaar!

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Jammer @GiGi. ik ski daar al een aantal jaren in de zomer maar vindt de baan altijd vreselijk, net een zandbak ;)

Elly3 op 17 apr 2016 21:49

Het was gisteren niet zo best gesteld met de baan, maar zeker in de vroege ochtend is het doorgaans een prima piste aldaar.

En ook al was het gisteren slechter dan ik in jaren gezien had daar, dan nog kon je prima naar beneden. Echt last van de omstandigheden heb je niet, want je snijdt er heel gemakkelijk doorheen.

Dat probeer ik ook vaak duidelijk te maken maar niemand gelooft mij. Ga veel liever naar Zoetermeer.

RFKANGOO op 17 apr 2016 23:37

Het heeft weinig te maken met geloof. Ik geloof best dat jij daar slechte omstandigheden gezien hebt, maar ik zie ook heel vaak dat de piste er wel prima bij ligt. Was jaren geleden anders, toen was het eigenlijk altijd ruk, zeker met die zwarte steentjes, maar de laatste zeg 20 keer dat ik geweest ben was het misschien 2 keer wat minder en dan gisteren opvallend minder.

Als je topkwaliteit sneeuw in de hal wenst is Neuss aan te raden. Heb je bovendien alsnog een stoeltjeslift.

leuke foto, wie is dat in de weerspiegeling van de raam met die zwarte handschoenen en oranje neus? XD

don't count the days, make the days count !

Wanneer is de volgende editie? Tips en ervaringen met doorgewinterde wintersporters lijkt me altijd leuk.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Was leuk.
Over de pistekwaliteit:
Kwestie van perceptie, voor een smetteloze slalomrun was het ruk, voor het trainen van slalom in zachte verspoorde smurrie met onverwachte klappen en happen en (al dan niet gewenste) sprongetjes was het ideaal :D

@Hessel inderdaad, lekker carven door een softe grijze smurrie :-)

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Ziet er als een super toffe groep uit, misschien nog een keertje iets organiseren eind november??

Board or go home.

Ziet er als een super toffe groep uit, misschien nog een keertje iets organiseren eind november??

Nick Duvekot op 6 sep 2016 12:32

Ik zou zeggen, open een topic.

*bericht bewerkt door Joostw op 06 sep 2016 13:27

A winter without powder isn't a winter!

Plaats een reactie