Landgraaf zondag 5 juni. Wie gaat er mee?

Op 11 juni sluit piste 1 (de rode piste) in Landgraaf voor onderhoud en daarna voor recreanten. Dus tot eind september is die piste niet toegankelijk. Ook in Zoetermeer ligt de interessante baan 3 eruit voor de verlenging. Voor die tijd willen we nog een keertje knallen in Landgraaf.

Op zondag 5 juni gaan we met een clubje nog een dag naar Landgraaf om lekker te skiën/boarden en een BBQ (Crazy Summer Deal) voordat we echt aan de zomer moeten met zijn allen…

Wie gaat er mee? Het is in principe ieder voor zich, net zoals de vorige keer. De volgende mensen hebben aangegeven mee te willen: @CJAHulskamp, @Jorian, @JoostW, @Huski en ikzelf.

Ik rij vanuit antwerpen dus mochten er nog Belgen mee willen laat maar iets weten ;)

Ik rij vanuit antwerpen dus mochten er nog Belgen mee willen laat maar iets weten ;)

Huski op 20 mei 2016 15:50

Misschien! Ik laat nog iets weten. :)

Helaas al andere plannen op die data! Laat mij de volgende meeting maar weten!

Dat zal pas ergens in september worden denk ik.

En ook deze keer hoop ik dat er mensen vanuit het oosten gaan die me op kunnen pikken :p

A winter without powder isn't a winter!

Onder voorbehoud ben ik erbij. Beetje afhankelijk van wanneer de kleine geboren wordt. Dat zou in theorie op de 5e kunnen en ik weet nu al bijna zeker dat dat thuis niet goed gaat vallen als ik dan ga skiën. ;)

Misschien, kijken of ik een zitskileraar kan regelen

Mocht iemand langs Nijmegen komen en ruimte hebben ben ik geïnteresseerd.

Nijmegen is voor mij wel heel erg om. Sorry.

Ik ga misschien mee. Woon in Landgraaf dus ik kan dat last-minute beslissen…

Ik zal er vanaf een uur of 11 zijn overigens. Een paar dagen van tevoren zal ik ook een tafel reserveren, zodat we samen kunnen eten. Over de exacte tijd kunnen we dan nog lekker even bakkeleien.

Omdat we elkaar niet allemaal (her)kennen, deze outfit zal ik weer aanhebben dan:

null

@GiGi weet jij toevallig wat de kosten zijn voor enkel de bbq??

En is er iemand die langs Zwijndrecht (NL) komt of langs wil komen??

Übung macht den meister!!!

Kosten voor alleen BBQ zijn 17,50 dacht ik.

Kosten voor alleen BBQ zijn 17,50 dacht ik.

GiGi op 21 mei 2016 16:13

Ja dat klopt
Heb ik vorige keer ook gedaan

Ik moet ff kijken of t lukt. Heb drukke weken in mei en juni. Zo ja dan rij ik vanaf Nijmegen en kunnen evt mensen meerijden met materiaal

@GiGi weet jij toevallig wat de kosten zijn voor enkel de bbq??

En is er iemand die langs Zwijndrecht (NL) komt of langs wil komen??

RFKANGOO op 21 mei 2016 15:28

@RFKANGOO ik heb wel plannen om richting Landgraaf te gaan. Je kunt dan wel meerijden als je wilt.

When life gets too complicated.... SKI

@GiGi weet jij toevallig wat de kosten zijn voor enkel de bbq??

En is er iemand die langs Zwijndrecht (NL) komt of langs wil komen??

RFKANGOO op 21 mei 2016 15:28

@RFKANGOO ik heb wel plannen om richting Landgraaf te gaan. Je kunt dan wel meerijden als je wilt.

Alex op 21 mei 2016 21:21

Ik heb je een bericht gestuurd maar heb geen idee of het aankomt. Iig. bedankt voor het aanbod.

Übung macht den meister!!!

@GiGi is deze x alles 100% open?

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

We hebben dit weekend uitgezocht omdat er dan geen wedstrijden of andere evenementen zijn (uitgebreid bekeken samen met een medewerker van Snowworld). Dus ook piste 1 is niet gereserveerd voor zover bekend (bij Snowworld!).

Ik ga er dus vanuit dat alles open is.

Heb er wel veel zin in, maar ben gescheiden en mijn dochter van 12 is dan bij mij (heb nog niet gevraagd of ze zin heeft hoor). Is er nog iemand die overweegt kinderen mee te nemen (CJA Hulskamp ?) ? Is dat überhaupt een optie ? Ze kan aardig skiën hoor.

Heb er wel veel zin in, maar ben gescheiden en mijn dochter van 12 is dan bij mij (heb nog niet gevraagd of ze zin heeft hoor). Is er nog iemand die overweegt kinderen mee te nemen (CJA Hulskamp ?) ? Is dat überhaupt een optie ? Ze kan aardig skiën hoor.

Pirmin op 22 mei 2016 10:01

Als ze skiën leuk vindt, dan is dat toch een optie?

Iedereen is welkom, ook kinderen uiteraard. Op de baan kunnen we toch niet constant samen skiën en boarden. Maar we zien elkaar regelmatig in de lift, aan de koffie, etc.

Iedereen houdt zijn eigen tempo, probeert misschien een keer het funpark uit, gewoon lekker skiën en boarden.

Jammer, ga het niet redden. Heb een reünie van de VGW. Had er anders graag bij geweest.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Ga mijn best doen om erbij te zijn. Houd jullie op de hoogte.
Is er een soort uiterste inschrijfdatum of zoiets ?

Vrijdag 3 juni ga ik een tafel reserveren, zodat we gezamenlijk kunnen eten. Maar verder is het ieder voor zich.

Ga kijken of ik die dag kan redden. Laat het volgende week hier weten.

Leuk plan.

Menno

Ben er helaas niet bij
Heb te veel problemen met mijn rug

Ben er helaas niet bij
Heb te veel problemen met mijn rug

niekniek op 23 mei 2016 08:49

Jammer! Wie weet in september dan. En misschien gaan we dan de nieuwe (verlengde) baan in Zoetermeer eens uittesten…

Ben er helaas niet bij

Heb te veel problemen met mijn rug

niekniek op 23 mei 2016 08:49

Jammer! Wie weet in september dan. En misschien gaan we dan de nieuwe (verlengde) baan in Zoetermeer eens uittesten…

GiGi op 23 mei 2016 08:50

Hopelijk gaat dat lukken
En dan ook nog even een zitski leraar zoeken

Wou komen … net gehoord dat’k de keuze heb uit drie blessures voordat een MRI van m’n kni uitsluitsel geeft: afgebrokkeld kraakbeen, ingescheurde miniscus of gescheurde pees. Vul het willekeure scheldwoord hierachter in: " xxxxxxxxxxxxxxxxxxx".

Plaats een reactie