Landgraaf zondag 5 juni. Wie gaat er mee?

Nou, zo skiede hij niet. Maar die meneer in dat witte pak was nog bezig op de piste toen wij gingen eten. En niet meer alleen va de muur, maar ook met ‘vrije’ bochten…

Een 10 voor doorzettingsvermogen.

Die kerel in dat witte skipak bedoel je DS4?

Pirmin op 5 jun 2016 17:10

Inderdaad. Buitengewoon bijzondere techniek om in een split te skiën. Eerlijk is eerlijk, dat doe ik hem zonder muur om vast te houden ook niet na.

Maar ik begrijp inmiddels dat ik vervolgacties heb moeten missen. Damn.

Duty called, DSvier
Toch nog lekker even geskied.

Die kerel in dat witte skipak bedoel je DS4?

Pirmin op 5 jun 2016 17:10

Inderdaad. Buitengewoon bijzondere techniek om in een split te skiën. Eerlijk is eerlijk, dat doe ik hem zonder muur om vast te houden ook niet na.

Maar ik begrijp inmiddels dat ik vervolgacties heb moeten missen. Damn.

DSvier op 5 jun 2016 22:45

Zoals Gigi al zei: zijn progressie was significant. Onze auto-didact was rond etenstijd inderdaad in staat zonder grote problemen naar beneden te komen. Gigi en mijzelf namen wel grote bochten om zijn persoon heen

Doorzettings vermogen inderdaad een 10.

@ GiGi: normaals bedankt, leuk om met een groep te skieen en ook een leuke mogelijkheid om wat gezichten bij forum namen te hebben.

Misschien iets minder lullen bovenaan en meer in de lift.

Het was voor mij een geslaagde dag.

Ik vond het ook een geslaagde middag. Idd leuk om wat gezichten achter de nicknames te zien. Terugreis naar het verre noorden goed verlopen Menno ?

@GiGi is er nog een leuke groepsfoto gemaakt.Altijd leuk om te zien wie wie is.

Nee, ik geloof het niet.

Ik vond het ook een geslaagde middag. Idd leuk om wat gezichten achter de nicknames te zien. Terugreis naar het verre noorden goed verlopen Menno ?

Pirmin op 6 jun 2016 12:07

Een saaie rit, was rond 22:10 in Groningen.

Allemaal prima te doen en de moeite waard.

@GiGi is er nog een leuke groepsfoto gemaakt.Altijd leuk om te zien wie wie is.

Hooykaas op 6 jun 2016 12:09

Is eens tijd dat je ook komt voor de groepsfoto !

May the ski force be with you !!

Is dat een ja @Hooykaas?

LA NORMA😍☃️

Gruss Gott @Piefke
Ik zal je een PM sturen.

Piste 1 is open (daarmee is alles gezegd, het staat wel bomvol met poortjes). Piste 2 bovenin zeer traag omdat ze een kanon erop hebben staan. Funpark is momenteel het beste om te skiën.

Pluspunt. Muziek staat niet teringhard. Minpunt… Douwe Bob. Die is ook op laag volume niet te pruimen. ;)

DSvier op 5 jun 2016 09:34

Nou dan ben je iets te hard de piste over gevlogen denk ik, of zong douwe niet slow down brother…

Was trouwens een geslaagde middag en dus voor herhaling vatbaar :)

Volgende keer hoop ik er ook weer bij te zijn
Begin een beetje bij beetje op te knappen met de rug

136 reacties op een topic over een dagje skiën in Landgraaf in juni… toch bijzonder.

Eind september of begin oktober zal het worden denk ik, op de nieuwe, verlengde baan van Zoetermeer dit keer.

137… Maar zou leuk zijn als er tegen die tijd ook getest zou kunnen worden. Zou een extra’tje zijn op zo’n dag om elkaar van advies te voorzien naast een gezellige babbel!!

Aequilater Nubila

In Zoetermeer is het testassortiment sowieso een stuk groter, tegen die tijd hopelijk ook weer aangevuld.

Ik ben zeker weer van de partij in Zoetermeer !

Beterschap @niekniek

Plaats een reactie