Slalomskiën met een Lamborghini

Ja je leest de titel goed… Vrij indrukwekkend (en ik wete niet wat spannender is hier, de auto besturen of een van de fotografen zijn…)

Click. Click. Peace

Dit schijnt beter voor het milieu te zijn (co2 uitstoot ) dan vier kinderen op de wereld te zetten

Ik was daar vorige zomer nog. Grappig hou gigantisch veroudert de skiverhuur daar is, denk niet dat ze die lambo daar verhuren :p

Indrukwekkend. Lambo met skikoffer alleen al iets wat je niet dagelijks ziet :-). Maar toch niet zo indrukwekkend als het filmpje van Max Verstappen in de RB7 met sneeuwkettingen

?? 2023

Slalommen voor volwassenen

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart Ik zou het eerder slalommen voor jongetjes (m/v) noemen ;-) (Die m/v wat Sandra leek het wel wat ;-) )

Click. Click. Peace

@Rogier boys will be boys dus volwassenen of kind maakt voor de meeste niet veel uit het is gewoon gaaf als je de kanskrijgt om dat te doen. dat zal trouwens ook wel voor vrouwen gelden ;)

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

We zijn het eens geloof ik ;-)

Click. Click. Peace

Houd mijn bier ff vast… :-p

Gotta go fast

Hier alvast een (oud)meisje die dit zeker zou doen als de kans zich voordeed! Super! :-)

En daarom neem je de 4WD mee op wintersport… Voor de controle op de gletscher :)

Die Jon Olson blijft cool met dit soort acties!

Plaats een reactie