Ski's en schoenen kinderen

Beste allen,

Mijn zoontje van 4 gaat dit jaar voor het eerst de borstelbaan van de Wolfskamer op. Daarom op zoek naar eigen schoenen zodat hij kan wennen en van het voorjaar kan knallen ;)…

Iemand ervaring met een goede winkel waar ze 2e hands kinderschoenen verkopen? Mogelijk ook ski’s?

gr. Arjan

Ik zou eerst maar eens afwachten of hij het skiën net zo leuk vind als wij.

Ik zou eerst maar eens afwachten of hij het skiën net zo leuk vind als wij.

Hans- op 21 aug 2016 15:50

Bedankt voor je bezorgdheid.

Hij is al een paar weken geweest dus dat zit wel snor…

Mooi, scheelt een paar vaderlijke teleurstellingen ;-)

Kijk eens op marktplaats voor skischoenen van Roces. Deze zijn verstelbaar van 25-29, 30-35 etc. Goede ervaringen mee bij mijn twee zoons. Moeten voor 30-40 euro wel te vinden zijn en gaan meerdere jaren mee. Daarna weer prima te verkopen.

Voor ski’s zijn er diverse Garantieeplannen met gegarandeerde inruil oa bij Duivesteijn en Wim jacquet. Interessant als je meerdere keren per jaar gaat. Anders is ski’s huren vAak goedkoper…

Ik zou even naar Top surf in Vinkeveen gaan.Die hebben een kinderschoenen / ski programma
kan je elk jaar een grotere maat kopen voor een paar tientjes.
Ski’s moet je ook hebben want je kan niet met baan ski’s zonder meer op de sneeuw terecht
Echt Top die Top Surf.En ik werk er niet eens.
Top Surf
Vinkenkade 31
Vinkeveen
Langs de snelweg Utrecht/Amsterdam

@Hans de mooiste opmerking van @Vlinder72 vond ik (In een andere Topic) “We hadden ons zoontje van 3.5 jaar meegenomen maar hij vond er niks aan.Hebben de ski’s maar weer terug gebracht”

Als hij elke week vraagt hoe lang het nog duurt voordat we gaan skiën, zijn medailles nog steeds trots laat zien en de skiatlas als voorleesboek beschouwd zal het toch wel goed zitten? ;)

Ik weet niet waar jullie wonen maar in Nieuwegein zit een goede zaak met tweedehands spullen. Ook in heeze zit eentje, met beide goede ervaringen voor mijn nichtjes. Daar zijn we iedere keer voor nog geen 100 euro complete set ( ski’s + schoenen ) geslaagd. En je kan ze daarna weer terug brengen en krijg je toch bijna altijd de helft terug.

Amersfoort heb je een bedrijfje zitten waar je kinderspullen kan kopen en het jaar erop weer inleveren en krijg je korting. weet alleen even de naam niet meer. moet nu weg . zoek het voor je uit.

Ik weet niet waar jullie wonen maar in Nieuwegein zit een goede zaak met tweedehands spullen. Ook in heeze zit eentje, met beide goede ervaringen voor mijn nichtjes. Daar zijn we iedere keer voor nog geen 100 euro complete set ( ski’s + schoenen ) geslaagd. En je kan ze daarna weer terug brengen en krijg je toch bijna altijd de helft terug.

Daphne76 op 21 aug 2016 20:09

waar zit die?

Naast /bij de wolfskamer zit een depotje van Vos (ski winkel uit Baarn); daar zijn allerlei gebruikte ski’s en schoenen te koop. Voor 100 piek ben je klaar.

Op zaterdag is hij zeker geopend, door de week op woensdag.

Wij hebben soort leaseplan voor de kids bij Wim Jaquet in Amersfoort. Daar verkopen ze ook veel tweedehands. In de regio hier zijn meerdere sportzaken die eenzelfde constructie aanbieden. Intersport bijvoorbeeld in Woerden.
Wat je ook kiest, let even goed op het ‘type’ voet van je kind en pas keuze (en evt prijs…) daarop aan. We hebben zoonlief een keer schoenen (van grote zus) over laten nemen. Hij heeft echter brede voet met hoge wreef tov de smalle platte voet van zus… Geen succes geweest!

Plaats een reactie