Ski cursus Snowworld Zoetermeer en de Uithof Den Haag

Hallo!

Ik wil graag een ski cursus (voor gevorderden) volgen. Ik zie dat zowel Snowworld in Zoetermeer als de Uithof in Den Haag cursussen voor 4 weken aanbieden. Ik vroeg mij af of er iemand op het forum ervaring heeft met één van deze cursussen en hoe deze zijn bevallen? Ik zie wel wat onderwerpen staan over Snowworld en de Uithof algemeen, maar niks specifieks over de cursussen. (En ook algemeen is wat verouderd over vooral). Ik ben benieuwd!!

In principe moet het niets uitmaken.
Of je nou les neemt in Zoetermeer of de Uithof, Landgraaf of de wolfskamer in Huizen.
De leraren hebben allemaal de zelfde diploma’s.
Bij de ene zal je een betere klik hebben dan bij de andere.

Ik weet niet wat de kosten zijn voor 4 weken les.
Anders kan je beter een week-end naar Winterberg gaan als er sneeuw ligt.
Ski je effectief veel meer dan 4 weken les op de baan.

Ik heb bij geen van beide een cursus gevolgd maar als de service en de baan representatief zijn aan de kwaliteit van de cursus, zou ik niet eens overwegen om te lessen in de uithof.
En wel bij de uithof.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik heb bij geen van beide een cursus gevolgd maar als de service en de baan representatief zijn aan de kwaliteit van de cursus, zou ik niet eens overwegen om te lessen in de uithof.
En wel bij de uithof.

Birdheart op 22 aug 2016 16:47

Dat laatste woord moet Snowworld zijn denk ik?

Inderdaad Birdheart! Kwaliteit van de baan in de Uithof is niet best. De banen in Snowworld Zoetermeer zijn ook langer. Baan 3 wordt trouwens met 100 meter verlengd! :) Dus ik zou voor Zoetermeer gaan.

Weet iemand trouwens of ze nu op baan 3 stoeltjesliften of sleepliften gaan bouwen?

@GiGi dat moest inderdaad snowworld Zoetermeer zijn

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Dennis12 het blijft gewoon de sleeplift die ze hadden, maar dan langer. Meer info in dit topic: https://www.wintersport.nl/forum/topic/239990

@Gigi: dank voor de info!

jammer. had er op gehoopt. hihi!

Ah, dus over het algemeen positiever over Snowworld. Dank jullie wel! :)

Tenzij je je bezig wilt gaan houden met “springen” etc., zou ik voor een “cursus voor gevorderden” een cursus op een rolbaan aanraden.
Mijn ervaring is, dat ingesloten foutjes die in de sneeuw niet naar voren komen, op de rolbaan genadeloos worden afgestraft.

Rob

Plaats een reactie