Website feedback & bugs

Bij de zoekfunctie wordt de Italiaanse vlag niet goed weergegeven (Firefox laatste versie).

null

to ski or not to ski, thats no question

Bij de zoekfunctie wordt de Italiaanse vlag niet goed weergegeven (Firefox laatste versie).

Niet alleen de Italiaanse, ik krijg bij elk land rode blokjes. Firefox 47.0.1.

Voor de mensen die problemen hebben met het laden van afbeelding, even goed refreshen. Of als je enigszins technisch onderlegt bent, even je dns flushen.

MAND!

Zoals ik het vanaf mijn laptop beleef: Het mooie van de homepage is het prominente weerbericht. Maar door alle blog en skigebied weergaven met foto’s, lijst met de skigebiedzoeker met alle voorkeuren meteen in beeld, de accomodatiezoeker dan weer midden onder en dan nog de klassieke knoppen boven vind ik juist wat onoverzichtelijk. Ik zou zeggen dat de skigebied en accomodatiezoeker wel prominent in beeld mogen, maar doorverwijzen naar die specifieke pagina. Zet je ze beiden links onder elkaar weer is het wat beter gegroepeerd. Geeft toch een wat rustiger en opgeruimder beeld zonder al te veel zoekwerk op de homepage. Eventueel dan nog een soort scroll right functie voor de blogweergaven boven, en dan het onderste blokje blogberichten weghalen.
Het forum is even wennen maar is uiteindelijk wel beter zo. Als er dan nog een goede zoekfunctie voor het forum komt zou ik dat deel af willen noemen. (y)

*bericht bewerkt door Bennie op 30 aug 2016 15:25

Ziet er goed uit, al vond ik de oude website met de grotere beelden op de homepage iets vriendelijker ogen…

Ik begrijp dat de site nu eigenlijk 1 groot forum is geworden? Door de artikelen die nu forumposts zijn geworden? :)

Zitten er nog wat meer ‘geheime’ functies/smileys etc. in het forum?! :)

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Misschien een sticky maken met dat soort functies? ;)

O jee, wat zeg ik nou?!

*bericht bewerkt door GiGi op 30 aug 2016 16:38

Op mobiel (iphone) krijg ik niet de teksten geheel te zien. Kan ook niet uitzoomen. Voorbeeldje:

null

Brrian op 30 aug 2016 14:26

@Brrian, Je telefoon een kwartslag draaien en walla!:-)

LA NORMA😍☃️

^^^ als je een post quote met een afbeelding erin, wordt de bronvermelding niet meegenomen in de lay-out van de quote. (zie post hierboven van @Piefke)

Ik mis nog een optie tussen klein en groot.
Al had ik dit liever helemaal niet gezien maar dat het mooie schuifjes waren geworden waarbij ik zelf kan bepalen waarop ik zoek. Bijv. 100-200km ofzo.
Ook staat er bij afstanden niet meer bij van waaruit er word gerekend. Was voorheen vanuit Utrecht.

null

Übung macht den meister!!!

Ook staat er bij afstanden niet meer bij van waaruit er word gerekend. Was voorheen vanuit Utrecht.

RFKANGOO op 30 aug 2016 17:34

Het voordeel van het niet vermelden van waar wordt gerekend: het klopt altijd.
Schuifjes had ik ook mooi gevonden inderdaad. Over twee jaar volgende release van een nieuwe site. Ze zetten het vast op de lijst ;)

Nog iets: bij kleine skigebieden (<50km) kan je dus niet meer aangeven of je overwegend makkelijke of moeilijke pistes wil? Die keuzes gaan namelijk over >50 km van het een of het ander… Percentage is misschien een uitkomst?

*bericht bewerkt door GiGi op 30 aug 2016 17:46

Er staat bij de gebieden ‘vanaf utrecht’ bij, bij de sliders inderdaad niet. We gaan daar even naar kijken.

null

Click. Click. Peace

Sorry dat ik het zeg maar ik vindt de nieuwe site er niet beter op geworden eerder slechter.De gezelligheid is ook meteen verdwenen. Erg jammer hoor!
Zo zal het bezoekers aantal op het Forum sterk terug lopen.En dat kan toch niet de bedoeling zijn na 10 jaar.

Ik sluit me ook aan bij @RFKANGOO wat de grootte van de gebieden betreft.
Alles ziet er een stuk beter uit met de nieuwe layout. (niet dat het vroeger niet goed was ;) )

mijn app op samsung galaxy 6 werkt niet meer, geen verbinding ,krijg ik nieuwe update

We zijn gestopt met de ontwikkeling van de app. Vanaf nu kun je gewoon de site gebruiken.

MAND!

Zal wel even wennen worden, zoals bij alle vernieuwingen. Maar mijn eerste indruk is prima! Goed werk geleverd, mensen!

oei spijtig, vond hem zeer handig de app

Op mobiel valt een paar mm van de site van mijn scherm af (aan de rechterkant)… gaat iets niet goed bij scaling (Android, Chrome mobiel)

null

En als ik op de link in de notificatie klik, krijg ik een errormelding (pagina niet gevonden). Zowel op desktop als op mobiel.

*bericht bewerkt door GiGi op 30 aug 2016 20:47

Stuur de url van de pagina met de error melding even door als privebericht @gigi

MAND!

Kan niet. Want nu gaat alles goed.

Ten eerste mijn complimenten was even “schrikken” maar uiteindelijk binnen paar seconden was ik er aan gewent, het is overzichtelijk en fris.
Heb nog geen problemen kunnen ontdekken ook bij het zoeken naar een skigebied zijn bij mij (Safari OSX) de vlaggetjes van alle landen keurig zichtbaar, ook als ik na het forum ga ben ik nog steeds ingelogd.

Ook staat er bij afstanden niet meer bij van waaruit er word gerekend. Was voorheen vanuit Utrecht.

RFKANGOO op 30 aug 2016 17:34

Nog iets: bij kleine skigebieden (<50km) kan je dus niet meer aangeven of je overwegend makkelijke of moeilijke pistes wil? Die keuzes gaan namelijk over >50 km van het een of het ander… Percentage is misschien een uitkomst?

GiGi op 30 aug 2016 17:36

Idd. als je een gebied wil met veel makkelijke pistes kom je automatisch in gebieden groter dan 100km.

Übung macht den meister!!!

Waarom krijg ik net als vorige keren dat ik dit aangaf geen reactie van de redactie over de schuifjes ipv. vaste getallen??
Snap niet dat niet meer mensen zich daar aan ergeren.

Übung macht den meister!!!

Bij mijn Samsung valt ook het rechter stuk van het beeld eraf…

null

@RFKANGOO We hebben je opmerking zeker wel gezien en gelezen. We gaan er naar kijken of hier iets aangepast moet worden.

Click. Click. Peace

Ik mis persoonlijk headers/koppen:
Wat zijn de bovenste 4 berichten op een rij (meest populair oid?)
Wat zijn de berichten onder het kopje accommodaties?
(bij de skigebieden zoekmachine en het weerbericht, etc staan ze er wel)

Het went op zich wel maar zeker voor nieuwe bezoekers wil je een overzichtelijke/intuïtieve webpagina

to ski or not to ski, thats no question

Misschien overbodige vraag en is het al behandeld maar: komt de Skikalender nog terug?

Aftellen maar!

Als ik na het beëindigen van een sessie weer terugkom (een uur later ofzo) staan veel forumberichten weer op ongelezen, terwijl ze in werkelijkheid wel gelezen zijn. Zelfs een harde refresh biedt geen soelaas.

Ligt het nu aan mij of zijn alle reacties op alle blogs en forumtopics verdwenen?

Born to Ride

Plaats een reactie