Website feedback & bugs

@Quick @Gigi Leestekens is denk ik in dit geval het probleem ja. Zet hem op de lijst om te fixen.

MAND!

Wens: is het mogelijk om ook een notificatie te krijgen als je wordt gequote?

Als je niet bent ingelogd kan je geen groene vinkjes zien. Zo weet je niet of iets hulpzaam of nuttig is, als je nier ingelogd bent of account hebt. Kan dat aangepast worden of is daar een reden voor

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@birdheart ik zet het op de lijst dat we dit gaan bespreken!

Click. Click. Peace

@gigi je wens gaan we ook bespreken en kijken naar de mogelijkheden.

Click. Click. Peace

Kan een titel naderhand nog worden aangepast?
Zag in de topic van zomerski Stelvio dat in een ‘f’ ben vergeten te typen in de titel maar ik krijg dit niet meer aangepast.
(en ik haat typefouten, zeker zo’n lompe)

Bla, bla, bla.

@bartvwg Door mij een pm te sturen. Is aangepast ;-)

*bericht bewerkt door Rogier op 13 sep 2018 09:31

Click. Click. Peace

Thx. 😉

Bla, bla, bla.

null

Van de ene op de andere minuut een nieuw uiterlijk. Is er functioneel ook wat veranderd?

@GiGi was me net voor
Iig admin rood en vereniging voor forum

*bericht bewerkt door Birdheart op 25 sep 2018 12:16

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Wow. Wat is dit ineens! Mooi logo!

Bergen + Sneeuw = ❤

Weet ik ook meteen je politieke voorkeur @GiGi ;)

Mr. Slow

Bugje:

Doordat de titelbalk niet meescrollt, verdwijnt een deel van de tekst van een thread achter die balk (uitlijning van bovenkant titelbalk is gelijk aan uitlijning van de bookmark). Dit heb je bijvoorbeeld als je in een meer pagina’s tellend topic op het knopje ‘naar laatste post’ klikt.

null

Gaan we naar kijken!

Click. Click. Peace

Wanneer ik een topic aanklik komen eerst een splitsecond het nieuwe logo en de belgische vlag levensgroot in beeld:

null

(Note to self: geen screenshots maken als je met 3 schermen werkt ;-) )

Gebeurd bij elk topic en elke klik op een link (erg irritant), overigens alleen bij Firefox en niet bij IE of safari of chrome.
Ingelogd of niet maakt geen verschil.

Bij inloggen en verschijnt mijn eigen avatar groot in beeld (ook weer een split second beeldvullend).

Correctie: er verschijnt een foto in beeld die ik als gewijzigde foto voor mijn Avatar had gebruikt.
Zie in mijn profiel echter nog mijn oude Avatar foto, heb hem weer geprobeerd te wijzigen, krijg de melding wijziging opgeslagen maar de Avatar is nog steeds hetzelfde.
(is de gebruikte foto wellicht te groot?)

Correctie 2: (gaat lekker zo haha) bij de posting in het topic staat de nieuwe avatar, in mijn profiel en bij instellingen zie ik de oude avatar

*bericht bewerkt door Feli op 26 sep 2018 11:24

Valt mee er staan geen bedrijfsgeheimen op je schermen ;-)

We, nou ja, de technische jongens, gaan er naar kijken!

Click. Click. Peace

Enne, avatar duurt even voordat deze zichtbaar is op de site (caching)

Click. Click. Peace

https://www.wintersport.nl/skigebieden/regio/sudtirol…

Dit lijkt mij niet goed…
Ik krijg dit te zien:

null

Wintersport, het beste wat er is.

@luuk777w Wordt nu aan gewerkt!

Click. Click. Peace

Hey team!

Is er een mogelijkheid om het knopje pagina’s, wat onder aan de discussie staat met meerdere pagina’s, ook boven aan komt te staan zodat je niet elke keer de eerste bladzijde helemaal naar beneden moet scrollen om naar de volgende bladzijde te gaan.

Thanks!

Freeride = Life

@Arnie777 Dat gaan we bekijken, maar wordt een puntje op de lijst nadat een aantal bugs zijn opgelost.

Click. Click. Peace

De zoekfunctie werkt ook nog steeds niet. Vooral oude berichten eerst, en recente worden soms helemaal niet gevonden. Ik zocht mijn verkooptopic. Zoeken op de skinaam (die in de titel staat) leverde geen resultaat op. Alleen oude topics.

Ook een probleem met de zoekfunctie:

null

null

Bla, bla, bla.

@Arnie777 Dat gaan we bekijken, maar wordt een puntje op de lijst nadat een aantal bugs zijn opgelost.

Rogier op 26 sep 2018 13:24

No problemo, heeft ook geen haast ;)

Freeride = Life

Neem nu in elk geval even lekker een modern browsertje joh @bartvwg ;). Sowieso beter, sneller en veiliger:
https://www.google.com/chrome/

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane Ik vergeet dat altijd, maar je hebt natuurlijk gelijk. :p

Bla, bla, bla.

Hey team!

Is er een mogelijkheid om het knopje pagina’s, wat onder aan de discussie staat met meerdere pagina’s, ook boven aan komt te staan zodat je niet elke keer de eerste bladzijde helemaal naar beneden moet scrollen om naar de volgende bladzijde te gaan.

Thanks!

Arnie777 op 26 sep 2018 13:22

Of een knop met een andere sortering. Dat de nieuwste berichten als eerste getoond worden?

MW Janssen

Ik heb nog steeds een probleem dat een weerbericht video automatisch begint te spelen op mijn iDevices(iPhone/iPad) wanneer ik de site wintersporters.nl / wintersport.nl open via de ‘app’ open (dus site geopend in Safari en dan ‘zet op beginscherm’ heb gekozen). Dit probleem doet zich niet voor als ik de site open in Apple’s Safari browser uit mijn bookmarks. Misschien eens naar kijken.

@pacorob zou je kunnen aangeven welke device en welke versie van iOs het hier om gaat? We hebben diversen combinaties geprobeerd hier, zowel de site zelf en vanuit toevoeging op je homescreen, maar krijgen dit vooral nergens nagesimuleerd.

Idee:
Zoals jullie op de skigebiedpagina’s restaurants e.d. laten zien met reviews van forumleden erbij - zou zoiets ook kunnen voor winetersportzaken in Nederland en België? Beschrijving, linkje, reviews? Op een kaart? Filterbaar op hardwaren ski, hardwaren snowboard, kleding, etc.?

Plaats een reactie