Website feedback & bugs

Als het nog niet gemeld is “Mijn skigebieden” in mijn profiel doet het niet. Ik kan geen skigebieden selecteren; dat is een lege kaart. Zelfde probleem op andere pc en met ook met een andere browser.

@raketman , die kaart hoort ook leeg te zijn als je geen bestemmingen hebt toegevoegd, deze kun je met deze knop toevoegen:

null

@Birdheart ik merkte hem laatst ook al op, gaat op de fix lijst

*bericht bewerkt door Rene op 09 nov 2018 10:18

Als ik op mijn iPhone een gebied open en dan het weerbericht wil zien, krijg ik een blauw scherm. In Chrome en in Safari.

https://cdn.wintersport.nl/forum/22/2ce6306864b05535c2e73c41...

Ik ook ;-) Ik ga het doorgeven aan de technische jongens!

Click. Click. Peace

@Fanatix je kunt weer zonder blauwe vlakken het weerbericht bekijken! Herfstig temperatuurtje daar in Winterberg ;-)

Suggestie: Ik zag dat het rondje om je avatar in de linker bovenhoek eerst rood was en al een paar weken blauw. Wat betekent dat jullie dat kunnen aanpassen. Zou het niet handig zijn om het rondje de kleur van het logo van het magazine van de betreffende maand te geven? Vorige maand rood/rozig en deze maand zou dat dan dus groen zijn. Om zo toch een link te creëren tussen website en magazine.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Zoals altijd we nemen alle opmerkingen mee! En bespreken het!

Click. Click. Peace

Zoals altijd we nemen alle opmerkingen mee! En bespreken het!

Rogier op 13 nov 2018 21:13

@Rogier , super voor snelle respons 👍😃

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Bij openen van de app op mijn Iphone start (nog steeds) automatisch de neerslagvoorspelling.

Foutje of moet ikzelf iets aanpassen?

maik100 op 8 nov 2018 09:51

Welke app als ik vragen mag? We hebben al jaren geen app meer.

Rene op 8 nov 2018 10:53

Bij openen van de app op mijn Iphone start (nog steeds) automatisch de neerslagvoorspelling.

Foutje of moet ikzelf iets aanpassen?

maik100 op 8 nov 2018 09:51

Ik neem aan dat je bedoelt een snelkoppeling naar de site aangezien er geen app is voor zover ik weet.
Ik had dit ook op iOS10.3.2 en ben recentelijk overgestapt naar iOS12 en heb met dezelfde ‘zet op beginscherm’ link die ik eerder had aangemaakt voor ‘https://www.wintersport.nl’ het probleem nu niet meer.

pacorob op 8 nov 2018 12:26

Bedoel inderdaad de koppeling op beginscherm naar de site… 😬
Gebruik nu versie 10.3.3, ga proberen of een nieuwere versie het wel oplost.

...ski-addict...

De lijn van de 0 graden grens bij de weersvoorspellingen lijkt totaal een eigen leven te leiden. Hoe lager de temperatuur hoe hoger de lijn lijkt te liggen.

null

Born to Ride

Het lijkt niet meer mogelijk om een nieuw skigebied toe te voegen aan je persoonlijke gebieden. Het lukt mij iig niet op een IPhone met de meest recente IOS update…

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Lijkt bij mij ook niet te werken, ik voeg het aan de bugslijst toe!

Click. Click. Peace

Wanneer ik in een bepaalde regio skigebieden zoek vallen heel veel gebieden weg. Om een voorbeeld te geven wanneer ik op sauerland zoek krijg ik alleen de lijst met de 4 grootste gebieden. Zuschen komt dan bijvoorbeeld er helemaal niet bij te staan. Wanneer ik op zuschen zoek zie je vervolgens wel dat hij aan het Sauerland gelinkt staat. En zo is dat dus met heel veel kleinere gebieden.

null

null

Born to Ride

Het lijkt niet meer mogelijk om een nieuw skigebied toe te voegen aan je persoonlijke gebieden. Het lukt mij iig niet op een IPhone met de meest recente IOS update…

Jeffvdv op 16 nov 2018 23:37

Werkt nog steeds niet 😬

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

We doen ons best ;-)

Click. Click. Peace

Het werkt hoor! Ik kwam ook het volgende probleem tegen: Het lijkt niet mogelijk om topics te volgen of om te zien hoeveel volgers een topic heeft op de iPhone…

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Het werkt hoor! Ik kwam ook het volgende probleem tegen: Het lijkt niet mogelijk om topics te volgen of om te zien hoeveel volgers een topic heeft op de iPhone…

Jeffvdv op 22 nov 2018 18:25

Klopt volledig, mobiel hebben we nu eenmaal stukken minder ruimte om te gebruiken en worden er keuzes gemaakt om de belangrijkste zaken wél te tonen. Zo zijn er een paar zaken die je mobiel dus niet zal zien en op desktop wel. We proberen dit verschil te minimaliseren, maar soms moeten we keuzes maken :)

@Rene Helemaal duidelijk, bedankt!

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Ik merk dat de knop voor een 14-daags weerbericht verdwenen is, kan dit?

En er staat nog steeds niet wat je precies beoordeeld hebt in je profiel:

https://www.wintersport.nl/profiel/4718

De beoordeling van Galibier Thabor van 5 maart 2017 staat er nog in, maar daarna staat er alleen “Beoordeelde met ****”, in plaats van dat de bestemming of het skigebied waar de beoordeling over gaat daar ook bij staat.

Quick op 28 aug 2018 10:45

Bovenstaande bug bestaat nog steeds.

Verder: ik kan op mijn iPad geen duimpjes omhoog geven aan posts/reacties.

Mr. Slow

Op de weerberichtpagina van een gebied kan je mooi met de kaarten spelen en verschillende zaken zien. Neerslag per 24 uur, temperatuur, wind, etc. Als je schakelt tussen die verschillende modi, doe de kaart prima mee, maar de legenda niet; die blijft op de sneeuwhoogte-leganda staan (zie afbeelding).

null

Intuïtief snap ik dat de schaal van licht blauw (weinig wind) naar rood gaat (veel wind), maar die kleurtjes corresponderen vast met daadwerkelijke windsnelheden. Die zou ik graag ook zien in de legenda.

Nog een andere vraag: op die zelfde pagina kan je voor het detailoverzicht van de verwachte neerslag schakelen tussen ‘berg’ en ‘dal’. Ik neem aan dat hiermee het laagste en het hoogste punt in het skigebied bedoeld wordt (en bij ‘dal’ niet per se het dal, als dat nog lager ligt dan het skigebied)?

Klein detail; doordat de nieuwe SnowShows sommige videoreviews overschrijft, klopt de omschrijving: “bekijk onze video review in 3 minuten” niet meer…

null

Bergen + Sneeuw = ❤

@Quick zie eerder bericht dat ik plaatste 2 posts boven je bericht, dat is met de duimpjes ook van toepassing.
@Gigi , klopt inderdaad dat die legenda’s niet veranderd worden bij de switch naar wind, het gaat op de lijst. Op https://www.wintersport.nl/weersneeuw/wind vind je overigens wel de juiste legenda tot die tijd. Verder staan de hoogtes die we hanteren van “berg” en “dal” iets hoger vermeld. Die waardes staan er per skigebied vermeld:

null

@Nelis thanks!

Het probleem…

Men denkt tegenwoordig bijzonder snel ergens verstand van te hebben en schroomt daarbij niet om mensen, die ons volgens mij allemaal veel plezier bezorgen, te schofferen zonder gegronde reden.

Shane op 6 dec 2018 22:46
Roy83 op 7 dec 2018 08:16

Deze comment van[mention=“119022”] @Roy83
Bij mij is dit een web link naar @Arnie777

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Dat was meer een copy paste / verwijder bugje… ik heb het even aangepast.

Click. Click. Peace

Sorry :)!

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik kan de instellingen van mijn profiel niet meer wijzigen, de avatar ook niet. Het knopje ‘instellingen’ is ook uit het account-menu’tje verdwenen…

Ik kan dat ook niet meer :-)

Gaat op de lijst

Click. Click. Peace

Kan via Mijn Skigebieden en vervolgens dan links. Maar het is inderdaad niet ideaal.

Mr. Slow

Ik zou het toch wel prettig vinden als de optie om topics te volgen ‘aangezet’ kan worden voor mobiele telefoons. Of is er nog een andere mogelijkheid dan te reageren om een topic te volgen???

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Plaats een reactie