Website feedback & bugs

@Yo-han dat gaat ook niet werken omdat ze via proxies via allerlei andere landen (en ip adressen) komen. Het helpt overigens wel om eea buiten de deur te houden. Maar waarom passen jullie dan niet gewoon language detectie toe? De Chinese taal (en ook andere talen) zijn makkelijk te herkennen.

MW Janssen

@Yo-han … Maar waarom passen jullie dan niet gewoon language detectie toe? De Chinese taal (en ook andere talen) zijn makkelijk te herkennen.

mwjanssen op 19 mrt 2019 14:01

Doen we ook. We waren alleen vergeten de titels daar ook in mee te nemen. 🤦🏻‍♂️ Ik had eigenlijk gehoopt dat onze spamfilter het ondertussen wel zou doorhebben maar die houd nog niet alles buiten. Wel al 80% - 90% denk ik. Zojuist weer wat kleine aanpassingen gedaan waardoor het voor de spammert weer wat lastiger moet worden.

MAND!

Er vallen mij twee dingen op als ik op iemands naam klik en dan naar beneden scroll om zijn reviews te zien:

  1. Je kan niet zien waar de review over gaat (Volgens mij is die al vaker langsgekomen)
  2. de opmaak is weg, doordat de linebreaks weg zijn is het geheel veel moeilijker te lezen dan wanneer je via een gebiedspagina naar de reviews gaat
Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Er staat dat het er rustig is als pluspunt, en vervolgens staat er bovenstaande tekst bij. Misschien aanpassen, of het pluspunt veranderen in een ~ of -?

Mr. Slow

Ik krijg steeds de volgende melding als ik een foto plaats in het weer topic.

null

Übung macht den meister!!!

Zowel gisteren als vandaag.

Übung macht den meister!!!
Übung macht den meister!!!

Bericht is goed gekeurd ;-)

Click. Click. Peace

Bericht is goed gekeurd ;-)

Rogier op 8 apr 2019 08:13

Waarom word het überhaupt gezien als spam?

Übung macht den meister!!!

@RFKANGOO Dat vragen wij ons ook af. We gebruiken software om spam te herkennen die we niet zelf gemaakt hebben en hebben al vaker “false positives” voorbij zien komen die soms heel raar lijken. We zullen ook deze berichten weer goed bekijken en misschien wat tweaken om die niet meer als spam te zien.

MAND!

@RFKANGOO Dat vragen wij ons ook af. We gebruiken software om spam te herkennen die we niet zelf gemaakt hebben en hebben al vaker “false positives” voorbij zien komen die soms heel raar lijken. We zullen ook deze berichten weer goed bekijken en misschien wat tweaken om die niet meer als spam te zien.

Yo-han op 8 apr 2019 09:40

Ik dacht dat het misschien aan mij lag. 🤗

Übung macht den meister!!!

Ik heb ook een spammelding gehad. Waarschijnlijk te veel links gepost, maar alles intern naar het forum.

*bericht bewerkt door moderator op 18 apr 2019 19:18

Heb daarstraks ook wat spam-meldingen gehad. Blijkt aan het WiFi-netwerk te liggen. Bepaalde open netwerken worden waarschijnlijk als spam-IPs gezien.

Helaas is de oude bug met betrekking tot het wijzigen van je profiel weer opgedoken. Wanneer ik mijn profiel wil wijzigen, staat er dat ik vergeten ben mijn nieuwe wachtwoord in te vullen. Maar die wilde ik helemaal niet wijzigen.

Mr. Slow

n 't topic " vliegtickets nu al te koop " kan je de berichten na 22 mei niet meer zien.

Born to run. B.S.

n 't topic " vliegtickets nu al te koop " kan je de berichten na 22 mei niet meer zien.

dan58 op 30 mei 2019 18:58

@dan58
Latere reacties waren off-topic (als in: weer betogen over of het nu wel of niet aan Wintersport.nl is om over vliegtickets te schrijven). Ik heb zojuist geantwoord in dat topic en dat staat er gewoon.

Inderdaad @dan58 die berichten heb ik onzichtbaar gemaakt, na eerdere oproep om die discussie elders te voeren. Dus geen bug.

Click. Click. Peace

@admin. Waarom wordt een reguliere reactie van mij in een topic als spam aangemerkt? Is dat een bug of is dat omdat ik vanachter een VPN ‘werk’ ?

*bericht bewerkt door moderator op 12 jun 2019 22:52

Aequilater Nubila

Als je iemand tagt, gaat dat in eerste instantie goed. Als je die post echter bewerkt, gaat echter de lay-out naar de knoppen en zie je de html-code gewoon in de post staan. Dan pakt het CSS het dus niet meer goed op lijkt het…

@admin. Waarom wordt een reguliere reactie van mij in een topic als spam aangemerkt? Is dat een bug of is dat omdat ik vanachter een VPN 'werk' ?

winterwonderland op 12 jun 2019 22:52

We zitten, zoals je iets boven je eigen post kan lezen, nog steeds te tunen aan de spam filter. Maar een VPN kan zeker negatief meerwerken hierin ja.

Dank voor het melden @gigi!

*bericht bewerkt door Rene op 18 jun 2019 10:02

Als ik bij een topic met meer dan 1 pagina op het icoontje klik voor 'ga naar laatste reactie', dan kom ik steevast te ver naar onderen uit op die pagina. De bovenkant van de pagina die ik dan zie is uitgelijnd met de onderkant van het laatste bericht. Dus: ik zie niet de laatste reactie, maar het veld waarin ik een reactie kan achterlaten. En ik moet dan nog steeds scrollen. Een uitlijningsdommando dat niet goed staat denk ik.

EDIT: dit is niet altijd het geval zie ik. Maar vaker wel dan niet…

*bericht bewerkt door GiGi op 28 jun 2019 13:59

Op mijn iPad en iPhone geen last.

Ik merk het in Firefox en in Chrome, zowel op Macbook als op Windows laptop.

Gertverdorie,

kom terug van zomerreis Kroatie en mijn lettertype op deze website en forum zijn gewijzigd(kleiner) . Ik heb niets gewijzigd en op andere sites is er ook niets veranderd.
Waar kan ik dit wijzigen.? 🤔😒

Born to run. B.S.

Er is toch echt niets veranderd @dan58 ! Ik denk dat je zoom instellingen zijn veranderd (worden bij gehouden per site namelijk). Ctrl + 0 (cijfer) of CMD+0 zou het moeten fixen hopelijk.

Gertverdorie,

kom terug van zomerreis Kroatie en mijn lettertype op deze website en forum zijn gewijzigd(kleiner) . Ik heb niets gewijzigd en op andere sites is er ook niets veranderd.
Waar kan ik dit wijzigen.? 🤔😒

dan58 op 15 jul 2019 11:04

Misschien ben je gewoon een pak ouder geworden? 😉

Thx @Rene

@Gigi waarschijnlijk heb je gelijk maar ik houd de teller niet meer bij. 😉

Born to run. B.S.

Zou het mogelijk zijn om op deze locatie: https://www.wintersport.nl/skigebieden# ook toe te voegen wat de openings- en sluitingsdatum is van het gebied?
Of dat je een vakje kan aanvinken waardoor enkel de geopende gebieden getoond worden? Dat zou met name in het voor- en naseizoen erg handig zijn.

*bericht bewerkt door Gnurider op 21 sep 2019 22:30

Het 'wie is waar topic is altijd best populair. Maar soms lastig te volgen en niet altijd even makkelijk in te vullen.

Feature request: in je profiel aangeven welke reizen je gepland hebt. En dan natuurlijk een samenvatting pagina ergens op deze website? (evt. met de opt-in om dit door te zetten naar het overzicht of privé maken)

Bergen + Sneeuw = ❤

Zou het mogelijk zijn om op deze locatie: https://www.wintersport.nl/skigebieden# ook toe te voegen wat de openings- en sluitingsdatum is van het gebied?
post]Gnurider op 21 sep 2019 22:30[/post]

Ik noteer hem, maar voor nu kun je altijd doorklikken naar een gebied en rechts de openings datum bekijken. En in dit blog staat alles al voor je op een rijtje: https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/475696/alle-openin…

Feature request: in je profiel aangeven welke reizen je gepland hebt. En dan natuurlijk een samenvatting pagina ergens op deze website? (evt. met de opt-in om dit door te zetten naar het overzicht of privé maken)

Nelis op 24 sep 2019 13:47

Dat invullen wanneer je op reis gaat kan momenteel al in je profiel, dus die hebben we al voor je afgevinkt ;-) Een overzichtspagina hebben we wel ooit gehad, maar die werd eigenlijk maar door een handjevol mensen bekeken, dus is ergens tijdens het vernieuwen van de website weer achterwege gelaten. Ik zal kijken of hij op de longlist kan, maar ik moet eerlijk zijn en bekennen dat er wel wat andere zaken heel wat meer prio krijgen ;)

*bericht bewerkt door Rene op 25 sep 2019 08:38

Plaats een reactie