Website feedback & bugs

Zie ze hier ook niet meer :)

Edwin van Riel

Bij ons in de familie zijn de gevleugelde worden al als iets niet goed gaat of niet in orde is.
(Uitdrukking overgenomen van het Forum)

We gaan er naar kijken.

We waren even bezig met een grote update. Alle forum topics en replies zijn weer in volle glorie te bewonderen.

MAND!

Super bezig @Rogier blij dat “thuisgebied” weer terug komt erg makkelijk!

Seriously snow addicted family!

Ik wil graag bij het profiel zitski invoeren
Maar dat gaat niet, kan alleen maar kiezen uit ski of snowboard
Kan ik dat aanpassen, jullie mogen het ook doen voor mij

Ik krijg geen emails meer van notificaties als er een bericht is geplaatst in een bookmarked topic.

Born to Ride

@Matthias123 Kan het zo zijn dat je die reacties al bekeken had op de site? Want dan mailen we je niet meer namelijk.

MAND!

@Yo-han nee die had ik nog niet gelezen op de site. Ik ging naar de site en zag daar dat ik notificaties had.

Born to Ride

Ik kan de gegevens van mijn profiel niet aanpassen, althans niet duidelijk hoe dit zou moeten.

Fun Lovin' Skier

@FLS70 je profiel aanpassen kan door rechtsboven op je naam te klikken, als je tenminste ben ingelogd. En dan kan je het via “instellingen” wijzigen.

Born to Ride

Ik mis toch wel de bolletjes, hard gewerkt voor die bolletjes en nu zijn ze weg :( Verder ziet de site er natuurlijk wel gewoon erg goed uit :)

*bericht bewerkt door Joostw op 31 aug 2016 13:27

A winter without powder isn't a winter!

Weet er iemand hoe ik op de skitest kom? Het lukt ook niet via de zoekfunctie.
Voor de rest, wennen maar leuk.

WGSM

De skitest is inderdaad niet meer te bereiken. Als je info wil over bepaalde modellen of je wil advies, open even een topic zou ik willen suggereren.

Ik mis de bolletjes ook.Inderdaad. Hard voor gewerkt.Als beloning voor goede adviezen. Geweldig leuk was dat.Het voelt alsof 5 jaar hard gestudeerd hebt en nu blijkt het diploma waardeloos te zijn.
Kortom er is geen beloningssysteem meer waarom zou je dan nog goede adviezen geven als er geen beloning meer tegenover staat.Met andere worden je mag ergens werken maar je krijgt geen beloning. Gek hoor!
Ik wil de bolletjes terug ook al kreeg je wel eens rode duimpjes en dat was juist goed want dan wist je dat je bijdrage niet gewaardeerd werd.Dat hele systeem maakte het Forum juist zo interessant.
Er zijn goede voorstellen gedaan om het Forum nog beter/intressanter te maken.
Er is voor wat voor reden niet naar geluisterd. De mensen die het voor het zeggen hebben gaan gewoon hun eigen weg zonder te luisteren naar de leden zelf.Stel je voor dat dat gebeurd in een onderneming of in een vereniging dan zijn de rapen gaar.
Ook het recept voor een slecht huwelijk.

Mooie update hoor! Het zoeken begint wat onduidelijk omdat het lijkt dat je alleen per land kunt zoeken. Maar de header “Zoek jouw skigebied” blijkt een link te zijn waarmee je in meer landen tegelijk kunt zoeken.

Verder lijken de zoekindexen nog niet helemaal te zijn bijgewerkt. B.v. van Snowtime vind ik in het grote overzicht helemaal niets, maar als je klikt op het betreffende gebied en vervolgens op “Snowtime”, dan worden de accommodaties wel zichtbaar.

Site ziet er heel tof uit! Kritiekpuntje: In het forum overzicht is de tekst in 4 verschillende kleuren blauw bij me. De topics van wintersportersbloggers zijn dikgedrukt en overige topics zijn niet dik gedrukt. Als ik een topic heb geopend verandert de kleur van het topic. Dit betekent dus dat ik 4 kleuren blauw zie in het forumoverzicht. Niet heel prettig moet ik toegeven, enigszins rommelig.

null

*bericht bewerkt door AMONIVES op 31 aug 2016 20:31

''Powder to the people''

ziet er mooi uit, wel ff wat waar staat etc…

Site ziet er heel tof uit! Kritiekpuntje: In het forum overzicht is de tekst in 4 verschillende kleuren blauw bij me. De topics van wintersportersbloggers zijn dikgedrukt en overige topics zijn niet dik gedrukt. Als ik een topic heb geopend verandert de kleur van het topic. Dit betekent dus dat ik 4 kleuren blauw zie in het forumoverzicht. Niet heel prettig moet ik toegeven, enigszins rommelig.

null

AMONIVES op 31 aug 2016 20:30

Ik ervaar dit ook als niet prettig, waarschijnlijk ook omdat ik kleurenblind ben en het voor mij met alleen blauw (of welke kleur dan ook) niet in 1 oogopslag duidelijk is wat wat nu precies is!

LA NORMA😍☃️

Ik vind de bonte kleuren ook erg afleiden. Het vetgedrukte van de blogtitels lijkt me niet nodig (er is al een apart icoontje voor), en de achtergrond is al lichtblauw bij ongelezen topics, dan hoeft de font-kleur niet ook nog eens af te wijken lijkt me.

Ik mis toch wel de bolletjes, hard gewerkt voor die bolletjes en nu zijn ze weg :( Verder ziet de site er natuurlijk wel gewoon erg goed uit :)

Joostw op 31 aug 2016 13:25

Met de bolletjes was op zich niks mis. Wel met de negatieve duimpjes (goed opgelost vind ik). De bolletjes leverden wel wat vragen op. Maar zoals dat met wel meer vragen is die regelmatig terugkomen: ergens in drie zinnen uitleggen hoe je aan die bolletjes komt en het probleem is weg. Bijvoorbeeld: “Als je positieve feedback krijgt, krijg je punten. 1 punt per duimpje. Voor elke post op het forum, review van gebied of restaurant etc. krijg je ook een punt. Bij 100 punten krijg je 1 groen bolletje, bij 500 punten krijg je de tweede…” etc. (ik noem maar wat getallen overigens). Zo simpel kan het leven zijn.

De bolletjes waren het probleem niet. Het gebrek aan transparantie en uitleg wel.

Ik wil graag bij het profiel zitski invoeren
Maar dat gaat niet, kan alleen maar kiezen uit ski of snowboard
Kan ik dat aanpassen, jullie mogen het ook doen voor mij

niekniek op 31 aug 2016 11:50

Dank je wel crew
Er staat eindelijk zitski in mijn profiel

Ziet er echt goed uit! Mobiel werkt het ook stukken beter en fijn dat PB’s weer helemaal werken. :) Alleen inloggen zonder https is niet meer van deze tijd… ;)

Weet niet of het aan mij ligt, of misschien was het al genoemd: de notificatie dat ik ergens genoemd ben in een topic blijft staan als ik al in dat topic gekeken heb. Notificatie van privé berichten gaat wel goed en verwijnt als ik het bericht gelezen heb.

Komt de optie “sneeuwzeker en welke maand” nog terug bij het zoeken naar skigebieden?

Ik mis ook de skikalender/afteller. Nu moet ik zelf uitrekenen hoeveel nachtjes slapen tot ik weer kan gaan skiën.

@roel zijn de weer berichten per ski gebied nog ergens te zien?
Die stonden in de vorige versie oa op de homepage (van je ingestelde ski gebied)
Ik vond vooral de grafiek van de 0 gr grens altijd interessant!

SKIEN GAAF!

@Matthias123 Kan het zo zijn dat je die reacties al bekeken had op de site? Want dan mailen we je niet meer namelijk.

Yo-han op 31 aug 2016 13:15

Ik heb sinds eergisteren al geen enkele notificatie meer gehad, terwijl er toch aardig is gepost in bookmarked topics, waaronder dit topic.

Born to Ride

@Matthias123 Notificaties per email waren een beetje vast gelopen. Werkt nu weer beter.

MAND!

@Yo-han dankjewel!

Born to Ride

@HaroldAKTomDaan Ja. Deze zijn bij het skigebied zelf te vinden, als je onder ‘condities’ op weerbericht klikt. Of als je op het gebied klikt op de sneeuwkaart. Wij vinden dit ook niet zo goed werken. We zijn bezig met een goede oplossing zodat het makkelijker te vinden wordt.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie