Website feedback & bugs

En mijn vraagje ?😭

dan58 op 10 feb 2020 12:01

Is een klein probleem wat zich helaas enkel op mobiel afspeelt. Zal opgepakt worden, maar net zoals met de andere technische updates niet op kort termijn zichtbaar zijn.

@Shane Stuur me even een pm als het lukt 😋 heb misschien een oplossing.

MAND!

https://www.wintersport.nl/podcast: wat is Port du Soleil? Nieuw merk Port uit Frankrijk? ;)

*bericht bewerkt door Quick op 10 feb 2020 14:50

Mr. Slow

Bij het skigebied van Val d’annivers staat alleen een pistekaart van het deelgebied Zinal/Grimenz. Zo valt de rest van het skigebied weg van de pistekaart.

De pistekaart op de website:

null

De pistekaart van Val d’annivers:

null

Zowel de pistekaarten van het deelgebied Vercorin als van st Luc/Chandolin vallen weg.

Born to Ride

Raar gedrag gemerkt bij de zoekpagina voor skigebieden:

https://www.wintersport.nl/skigebieden#
https://www.wintersport.nl/skigebieden#sneeuwzeker
geven bij mij allebei 407 resultaten, terwijl ik een gebied zoals Monschau toch niet als sneeuwzeker zou bestempelen.

Ik heb een kleine test gedaan en het lijkt alsof alle filters onder de groep “Skigebiend - Thema’s” geen effect meer hebben.

andere filtergroepen werken bij mij wel.

Glide on!

Bij het skigebied van Val d’annivers staat alleen een pistekaart van het deelgebied Zinal/Grimenz. Zo valt de rest van het skigebied weg van de pistekaart.
Dat klopt. Helaas kunnen we even geen gebiedsinfo wijzigen omdat we in een update zitten. Dit zal deze zomer opgepakt worden.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Skigebied Marmot Basin (Jasper, Alberta) wordt in het kaartje van “Mijn skigebieden” weergegeven in Italië op de grens met Oostenrijk/Zwitserland nabij Nauders.

Skigebied Marmot Basin (Jasper, Alberta) wordt in het kaartje van “Mijn skigebieden” weergegeven in Italië op de grens met Oostenrijk/Zwitserland nabij Nauders.

Geraertshoven op 12 feb 2020 10:51

Dat ligt daar ook. Ben je al die tijd voorgelogen in het vliegtuig?

Mr. Slow

Skigebied Marmot Basin (Jasper, Alberta) wordt in het kaartje van “Mijn skigebieden” weergegeven in Italië op de grens met Oostenrijk/Zwitserland nabij Nauders.

Geraertshoven op 12 feb 2020 10:51

Dat ligt daar ook. Ben je al die tijd voorgelogen in het vliegtuig?

Quick op 12 feb 2020 11:07

😂

Het is dat we naar Sunshine Village en Lake Louise zijn geweest met de auto vanaf Calgary anders zou het wel een goeie poets van de luchtvaartmaatschappij zijn geweest ja.

In de beschrijving van Galibier Thabor staat dat le Gros Crey nog het hoogste punt van het hoogste punt is met bijna 2600m. Echter ligt het hoogste punt door de komst van de nieuwe Sandoniere lift tegenwoordig een stuk hoger.

Born to Ride

Cc @roel

De afstand naar La Norma klopt niet, dit moet volgens Google Map 1104 km zijn ipv 1138.

*bericht bewerkt door Andereja op 07 mrt 2020 22:50

Vanaf waar? Kan verschillen, niet?

Born to run. B.S.

Geen bug op deze website, maar op Spotify. De eerste aflevering van de Wintersport Resort Podcast (over Skiwelt) is gelijk aan de eerste aflevering van dit seizoen van de reguliere Wintersport podcast.

Thanks voor het tippen @Marjolijn_ ! Ik heb het aan onze kant opgelost, het kan even duren voordat Spotify dit oppikt. En natuurlijk dan voor het luisteren!

null

Vond deze laatste sneeuwval wel erg lang geleden. Andere dorpen in Zillertal Arena geven wel juist weer wanneer laatste sneeuwval was trouwens…

Bergen + Sneeuw = ❤

null

En nu ik toch bezig ben…

Als ik het weerbericht begin te lezen op de gebiedspagina / dorpspagina - en ik klik op 'lees volledig weerbericht' kom ik op de algemene /weersneeuw pagina. Terwijl ik egenlijk verwacht in het weerbericht te komen daar ik al begon met verder lezen. Op de /weersneeuw moet ik uiteindelijk nog een extra klik doen.

Uitendelijk lukt het natuurlijk, maar ik verwachtte eigenlijk de rest van het weerbericht.

*bericht bewerkt door Nelis op 10 mrt 2020 15:52

Bergen + Sneeuw = ❤

Zo veel bezoekers dat de boel zo tergend langzaam draait jongens? ;)

Bla, bla, bla.

@bartvwg Yup. Het zijn er op dit moment heel veel tegelijk.

MAND!

Ook op de servers zijn er passende maatregelen genomen ivm het virus dus jullie kunnen weer wat sneller de laatste informatie vinden terwijl jullie thuis zitten.

MAND!

Dankeschön voor de snelle service. Goed bezig mannen.

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Netjes @Yo-han 👍👍

*bericht bewerkt door bartvwg op 12 mrt 2020 17:57

Bla, bla, bla.

Dit is eigenlijk voor het eerst dat ik dit topic zie dus ik weet niet of het al eerder is genoemd, maar ik heb een opmerking en twee suggesties.

Opmerking: het skigebied van Gstaad komt niet op de kaartweergave terug.

Suggestie: zelf vind ik de snelheid en capaciteit van skiliften best belangrijk voor mijn keuze bij een skigebied. Zijn er veel trage tweezitters uit de jaren 80 of zijn het vooral koppelbare 6 of 8 zitters + gondels? Hier wordt af en toe naar verwezen in de tekst bij een skigebied (of er veel is geïnvesteerd) maar dit is niet altijd en het is geen filteroptie. Is het mogelijk hier een getal aan te koppelen/beoordeling voor te geven? Totale liftcapaciteit zegt niet zoveel, want dan komen de grote gebieden toch altijd weer bovendrijven, maar de gemiddelde liftcapaciteit per lift is misschien handig?

Bovendien is het misschien wat zonde om de handige informatie die in de podcasts over skigebieden wordt verteld niet bij het desbetreffende skigebied op de pagina te plaatsen. Ik zou het in ieder geval wel een meerwaarde vinden als die er direct bij komt te staan, net zoals de filmpjes.

Ook op de servers zijn er passende maatregelen genomen ivm het virus dus jullie kunnen weer wat sneller de laatste informatie vinden terwijl jullie thuis zitten.

Yo-han op 12 mrt 2020 17:25

Prik er nog maar wat extra geheugen bij. Het is haast niet te doen zo traag.

null

Übung macht den meister!!!

Ook op de servers zijn er passende maatregelen genomen ivm het virus dus jullie kunnen weer wat sneller de laatste informatie vinden terwijl jullie thuis zitten.

Yo-han op 12 mrt 2020 17:25

Het is weer defect… 😉

Bla, bla, bla.

4x zoveel bezoekers als vanmiddag. Dat was niet helemaal de verwachting. We zijn er druk mee bezig.

MAND!

Ik weet niet hoe de site werkt, maar wellicht helpt het ook niet echt mee dat iedereen ook gelijk het topic met 60 pagina’s aan reacties opent? Hoe handig sommige reacties ook zijn, het is ook veel onzin dus als het helpt om die reacties te verwijderen en de mogelijkheid daar dicht te zetten is dat misschien een optie?

Maar ik ben geen expert dus wellicht zit ik er helemaal naast :).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik weet niet hoe de site werkt, maar wellicht helpt het ook niet echt mee dat iedereen ook gelijk het topic met 60 pagina’s aan reacties opent? Hoe handig sommige reacties ook zijn, het is ook veel onzin dus als het helpt om die reacties te verwijderen en de mogelijkheid daar dicht te zetten is dat misschien een optie?

Maar ik ben geen expert dus wellicht zit ik er helemaal naast :).

Roy83 op 12 mrt 2020 21:29

Als een topic te lang word dan gaat die op slot en word er een nieuwe geopend. ;)

Übung macht den meister!!!

Ik weet niet hoe de site werkt, maar wellicht helpt het ook niet echt mee dat iedereen ook gelijk het topic met 60 pagina’s aan reacties opent? Hoe handig sommige reacties ook zijn, het is ook veel onzin dus als het helpt om die reacties te verwijderen en de mogelijkheid daar dicht te zetten is dat misschien een optie?

Maar ik ben geen expert dus wellicht zit ik er helemaal naast :).

Roy83 op 12 mrt 2020 21:29

Alles voor de eerste pagina is gecached en levert vrijwel geen load meer op. Het probleem is nu vooral dat iederen tegelijk de site op wil en de huidige variant nu duidelijk laat zien waar zijn grens ligt. Dit soort pieken zijn uniek, maar we blijven er servers bij prikken tot de boel weer lekker draait.

MAND!

Zo weer eens server erbij. Eens kijken hoe dit het houd met al jullie kliks.

MAND!

Plaats een reactie