Snowboard/ski maatje

Aangezien mij dit het meest recente indoortopic lijkt; gaan er mensen binnenkort nog een kleine afdaling doen? Ik hou het niet meer tot aan de kerst!

Enjoy life, love skiing

De kans is groot dat ik komend weekend (zaterdag of zondag, weet ik nog niet precies) weer in Zoetermeer ben.

Dacht dat jij ook op dinsdag ging @GiGi ??

Übung macht den meister!!!

Dacht dat jij ook op dinsdag ging @GiGi ??

RFKANGOO op 14 nov 2016 10:52

Ja op dinsdagavond train ik in Zoetermeer, maar dan ben ik niet vrij aan het skiën, dus sociaal met iemand skiën/boarden is er dan niet bij.

Iemand zin om zondagavond naar Snowworld Zoetermeer te gaan. Dus op 20 november 2016 omstreeks 19.00 uur?

Iemand zin om zondagavond naar Snowworld Zoetermeer te gaan. Dus op 20 november 2016 omstreeks 19.00 uur?

rbeijers op 14 nov 2016 18:51

Ben dit weekend klaar met mijn stageperiode, en zit al maanden te smachten om weer een op de plank te staan ;) . Ik houd het hier zeker in de gaten, zondagavond is vielleicht een optie!

Board or go home.

Ik ben zondag a.s. in Zoetermeer. Vanaf ergens tussen 13 en 14 uur tot uiterlijk 18 uur.

Ik was er afgelopen zondag avond. ik vond het vrij druk en op piste 3 lagen en paar flinke ijsplaten waar je toch echt even voor moest oppassen.

Je weet niet wat je niet weet.

Ah jammer, weekend zit er voor mij helaas niet in. Maar ik zal de berichtgeving hier in de gaten houden!
@GiGi: Training? Ben toch wel benieuwd wat je dan doet? Technieken of ook wedstrijdvormen?

Enjoy life, love skiing

Techniek. Gewoon het basisniveau opkrikken door met de Landes-leraren van de skischool van Snowworld mee te trainen.

Vrijdag overdag iemand, dan? Zoetermeer dus…

Maandag a.s (28 november) ga ik 's middags weer naar Zoetermeer. Ben er tussen 13.00 en 18.00 uur ongeveer.

Plaats een reactie