Route Duitsland

*bericht bewerkt door Roy83 op 16 nov 2018 13:19

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Voor mij is de route via Kassel 70km extra, maar qua tijd niet eens zo gek veel. Maar een kwartiertje. Wellicht toch overwegen.

*bericht bewerkt door Quick op 16 nov 2018 13:25

Mr. Slow

Ja voor mij 75km tov A3 en 53 tov A61. Dat kwartiertje extra heb ik er heel graag voor over, zeker als het baustellen scheelt. Dat je niet harder mag dan 120/130 interesseert me eigenlijk niet zoveel.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

@Roy83 ik rij via Arnhem (waar ik ook resideer). Voor mensen uit het Noord-Oosten van NL zou Oldenzaal / Enschede de grensovergang kunnen zijn.

*bericht bewerkt door Chonn op 16 nov 2018 14:06

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Doen de Kassel mensen dat dan via Arnhem of gaan jullie bij Enschede de grens over?

Toen ik nog in het Oost’n woonde ben ik keer naar Tirol gereden via Munster/Kassel en dat beviel echt heel goed, dus ik maak die paar km extra graag om niet door het Ruhrgebied te hoeven, maar rondom Dortmund is ook niet mijn favoriete stuk…

Roy83 op 16 nov 2018 13:19

Ik woon in Enschede en rij altijd via Kassel, zowel winter als zomer. Voor mij is dit de ideale route.

How snow can you go?

Hahaha ja dat de mensen die in Arnhem of Enschede worden niet naar Enschede en Arnhem rijden dat begrijp ik :). Ik woon in Apeldoorn en dan lijkt het niet zoveel uit te maken. Tot nu toe ging ik over Arnhem naar Winterberg, misschien probeer ik dat een keer over Enschede/Munster, dan kan ik het ook mooi ervaren…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Doen de Kassel mensen dat dan via Arnhem of gaan jullie bij Enschede de grens over?

Toen ik nog in het Oost’n woonde ben ik keer naar Tirol gereden via Munster/Kassel en dat beviel echt heel goed, dus ik maak die paar km extra graag om niet door het Ruhrgebied te hoeven, maar rondom Dortmund is ook niet mijn favoriete stuk…

Roy83 op 16 nov 2018 13:19

Ik woon in Enschede en rij altijd via Kassel, zowel winter als zomer. Voor mij is dit de ideale route.

ReneV op 16 nov 2018 14:29

Behalve vrijdag. Dan rijd alle vrachtwagens richting Oostblok.

May the ski force be with you !!

Ik kom uit het Noorden en rij ook altijd over Kassel. Maar voor mij is het dan ook niet extra veel om, dus een vrij logische keuze :)

Bergen + Sneeuw = ❤

Plaats een reactie