VLOG: Spåtind skisenter: Mijn real life Skiresort Tycoon!

@Edbl nee helaas, een stoeltjesliftproject kost 3 tot 5 Miljoen euro. Gezien de bezoekersaantallen en eisen die het stelt aan de organisatie van het bedrijf zelf, totaal niet haalbaar.

Is onderstaande misschien wel een oplossing (ik heb geen idee van de max. doorrijhoogte)
Foto: brug waar de sleeplift over de piste gaat. https://flic.kr/p/2jQYkFM

bon ski

Mooie foto! Onze weg is echter een provinciale weg. Dit volgt met allerlei restricties, wie weet, deze brug ziet er redelijk simpel uit. Ik vraag me alleen wel af hoe veilig die is. lijkt me namelijk niet echt een fijne plek om uit de lift te vallen. kleine kinderen weten vaak niet hoe ze snel uit een lift trasee moeten komen.

Hoe gaat de komende winter er uit zien.
Ben benieuwd naar een update

@martin10500, bedankt voor je interesse!
ik wilde eigenlijk al veel eerder een reactie plaatsen. Het skigebied heeft een heftig zomertje achter de rug en als al die zaken zijn afgerond, kom ik natuurlijk snel met een update!.

Schop! Hoe is de winterstart verlopen Martijn? Ik ben reuze benieuwd!

Bij deze! een hele andere wending…

Ja, zeker een wending Martijn! Veel succes met je nieuwe avontuur en hopelijk houdt je ons ook op de hoogte van je nieuwe skilift/gebied.

Heftig! Veel succes en plezier met deze nieuwe uitdaging.

Mr. Slow

Waaaw Martijn , toppie dat je niet bij de pakken blijft zitten. Veel succes.👌👍👊

Born to run. B.S.

Heel veel succes met je zaak en dit nieuwe project.
Ben benieuwd naar de 1e skieënde beelden als er genoeg sneeuw ligt.

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Dank voor de update Martijn, benieuwd wat dit nieuwe avontuur je allemaal op gaat leveren! We blijven vol verwachting kijken!

*bericht bewerkt door Rene op 31 dec 2021 13:32

Goh, Martijn. Ik denk dat je onderhand wel een expert bent geworden in het oppimpen van (kleine) skigebieden.
Ontzettend veel succes en blijf ons op de hoogte houden van je avonturen.

Zekers, lekker bezig en de beste wensen!

*bericht bewerkt door martijn.. op 03 feb 2022 22:22

@Martijn… leuk dat je door blijft vloggen!
Je geluid bij t filmpje staat wel echt heel zacht. Kan aan mij liggen, maar ik had geluid vol open en mn telefoon tegen mn oor om je (half) te verstaan… 🙉

@G11ling Idd, ben vergeten het geluid op te schroeven. Bij deze met harder geluid!
Ik hoop dat het nu beter is.

*bericht bewerkt door martijn.. op 04 feb 2022 10:07

Leuk Martijn! Zelfs voor een electrische maakt zo’n ding toch nog behoorlijk kabaal zeg.
Succes met de rest van het seizoen!

Klopt maar dat ligt niet alleen aan de motor in dit geval. Er lig nog steeds te weinig sneeuw, wat je vooral hoort zijn de stalen geleiders onder de ski’s zitten die over het grind schuren.

Het is al even stil hier maar wat zijn je plannen deze winter Martijn?

@dennismaus
nou zelf skiien met mijn dochter! :) het skigebied is afgewikkeld, inmiddels heb ik een leuke baan elders. huis gekocht etc.
Achteraf gezien ben ik er net op tijd eruit kunnen stappen. De sneeuwarme winter van afgelopen jaar was redelijk desastreus daarin waren er maar 3 skiweken mogelijk + met de huidige stroomcrisis van nu, was het mogelijk de nekslag geworden. Prijzen zijn omhoog geschoten waardoor het zoizo lastiger werd om rond te komen met de middelen die we hadden. mede door de slechte winter waren mijn andere inkomsten bronnen sterk gereduseerd. Dat zou wel weer goed komen, had opzich wel genoeg werk weer in het vooruitzicht in de zomer, maar ik was er een beetje klaar mee, Ik heb nu gewoon een baan gevonden binnen mijn opleiding en zo is eigenlijk de tijd voorbij van grote onzekerheden en elke duppie te moeten omdraaien.

Verder ben ik (al een aantal jaar) met een ontwikkelingsproject bezig wat heel spannend is. we hebben daarvoor wat subsidies voor gekregen. daar werken we op het moment nog aan om een eerste prototype te produceren. het zou zo maar eens een dealbraker in de wintersport kunnen zijn. Hoop daar volgend jaar april iets over bekend te maken.

Je maakt t wel spannend voor iedereen.

Tuurlijk, da’s toch ook de bedoeling? ;)

@martijn

Ik denk dat je tijdig de juiste beslissingen hebt genomen.
Veel succes met je nieuwe keuzes en…ik ben ook benieuwd🤔

Born to run. B.S.

Dank voor de update Martijn! Het eigen skigebied zit er dan helaas niet meer in, maar je hebt een paar jaar een ontzettend toffe tijd gehad. En anders wij wel met al je updates. Heel veel dank daarvoor! Ik baal er nog steeds van dat ons bezoek in 2020 niet door heeft kunnen gaan door het hele covid gebeuren.

Hoe dan ook ben ik benieuwd waar je mee gaat komen Martijn, blijf je kennis en avonturen met ons delen, ze blijven tegek!

Jeetje, wat ga ik je updates missen.
Vond het iedere keer weer geweldig om je vlogs te bekijken en hoe jij met weinig middelen zo iets van de grond kon krijgen.
Bedankt dat je ons liet mee genieten en succes met je volgende project

Jeetje, wat ga ik je updates missen.
Vond het iedere keer weer geweldig om je vlogs te bekijken en hoe jij met weinig middelen zo iets van de grond kon krijgen.
Bedankt dat je ons liet mee genieten en succes met je volgende project

Togi op 23 sep 2022 10:00

Ik ga het ook missen. Ik vond/vind dit wel 1 van de betere en leukere topics binnen wintersport.nl.

Bedankt allen! :)

Maar moet eerlijk toegeven na kapotte liften, kapotte pistemachines, zeuren over te weinig sneeuw, te veel sneeuw, bospaadjes etc…werd het wel steeds moeilijker om met iets nieuws te komen.
Maar ik beloof dat wat gaat komen wordt veel leuker. Alleen het probleem is dat het idee nu nog niet breed op straat mag komen te liggen.

Ik ben erg benieuwd Martijn. Ik heb je vlogs altijd met veel interesse gevolgd. Houd ons op de hoogte zou ik zeggen.

Zoals beloofd:
Ik hoop dat dit de next level shit wordt ;)

Plaats een reactie