skiërs uit België

Op zoek naar een al dan niet bestaande groep (niet te zot ver van Gent in België) die in maart 2017 wil gaan skiën.
Ik ben 61 jaar en zoek mensen die liefst ook maximum rode pistes nemen - liever blauw of licht rood ;-)
Samen skiën vind ik leuk!

Er bestaat ook een Vlaamse versie van wintersporters. Ik zou daar eens kijken

Genieten

Bedoel je deze: https://www.wintersporters.be/forum/ ??? wel degelijk .be … daar zit ik op!
kan jij me dan de Vlaamse versie geven?

Er bestaat ook een Vlaamse versie van wintersporters. Ik zou daar eens kijken

jochemmecking op 21 nov 2016 00:09

@jochemmecking De .be en .nl Wintersporters website en forum is hetzelfde. :-)

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

O ja, volgens de criteria van deze site ben ik een licht gevorderde skiester. ;-)

De .be en .nl Wintersporters website en forum is hetzelfde, maar ik vind hier heel weinig mensen uit België …:-(
Niettegenstaande ik al meerdere malen ging skiën, vind ik mezelf absoluut geen goede skiester. Ik ben 61. Momenteel zijn er geen vrienden of vriendinnen die meegaan en dus zoek ik via hier naar reisgenoten. Maart 2017 komt mij goed uit …
Een last-minute in die periode kan ook … maar dat is dan wel afwachten.

Welke leeftijd zoek je om samen te skieën? Ben zelf 27 in maart maar voor mij maakt het niet uit. Kom zelf uit België regio ieper. Mocht het je wat lijken mag je steeds terug reageren. Ga je liever met mensen van zelfde leeftijd voor mij ook geen probleem. Ik ga zelf ook vaak alleen skieën.

Hey,
Ik ben uit knokke en ben steeds klaar voor een skitrip
Zelf beschouw ik mij als gevorderd toeristen skieer, liefts rode en soms zwart,
Ben 56 jaar en heb veel vrije tijd.
Laat maar iets weten

De website is inderdaad qua forum en skigebieden informatie grotendeels dezelfde. Het weblog (frontpage), de reispartners, accommodaties en aanbiedingen zijn echter wel verschillend voor Belgen en Nederlanders. Dus het loont voor Belgen best de moeite om wintersporters.be te bezoeken ipv wintersporters.nl. Zo heb je the best of both worlds.

Vorig jaar hebben we even het forum voor ons Vlamingen gesplitst, maar dat was niet de beste keuze en werd snel teruggedraaid. In het algemeen wordt er door Belgen een stuk minder vaak gereageerd, waardoor we het forum weer open hebben getrokken voor alle Wintersporters. Iedereen welkom, uiteraard :o)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Is het niet mogelijk om bij het aanmaken van account een vlaggetje aan te laten vinken. Ikzelf ben Belg en zoek ook nog een keertje te gaan dit seizoen.

Ik ben ook Belg en zou graag , als de sneeuwcondities nog goed zijn , het seizoen nog afsluiten de laatste week van april . Maar dat wordt een last minute .

Ik ben ook Belg en zou graag , als de sneeuwcondities nog goed zijn , het seizoen nog afsluiten de laatste week van april . Maar dat wordt een last minute .

Hallo,
Ondertussen heb ik een aanbieding gevonden voor een skitrip:
vertrek 18/3 terug op 26/3 naar Alpe d’Huez - inclusief 2 maal slaapbus
appartement of studio maar met volpensioen in hotel op 50 m
grote cabinelift op 200 m
indien ik met minstens 2 personen kan vertrekken komt dit op ongeveer 425 euro/persoon (eindschoonmaak of controle eindschoonmaak dan inbegrepen).
Indien interesse: mail me: miep.buggenhout@gmail.com - aanbieding geldig nog maximum 4 dagen of tot einde verkoop …

Plaats een reactie