skipas les 3 vallees

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Trois Vallées

Is er een manier om de skipas van les 3 vallees iets goedkoper aan te schaffen? Via internet bv. Kan niets vinden maar misschien weet één van jullie het!

Groepskorting ;)

Met de groepspas bespaar je 15 euro per persoon bij een 6daagse skipas.

Zie deze link :
http://www.clubvalthorens.nl/sites/omni/files/skipas%20prijz…

Even door scrollen naar pagina’s 20 tot 25.

*bericht bewerkt door sjorsdk op 24 nov 2016 18:13

Boeken bij een reisaanbieder samen met acco is naast de tribu deals de enige optie om goedkoper aan je skipas te komen.

SPAM dat is juist wat ik dit keer niet ga doen omdat een éénpersoonsacco erg duur is.

Ik boekte altijd via reisagent dit jaar direct appartement geboekt bij verhuurder en is de grote 3V pas voor 6 dage € 220 en voor 7 dagen € 250. Dit is begin februari, want ook dat scheelt nogal. Op de site van Les Menuires zijn talrijke aanbiedingen, maar echt goedkoop wordt het niet. Hoewel als je bekijkt dat het € 3 per kilometer is zijn r talrijke gebieden in bv Oostenrijk duurder.

Pas op met blauwe pistes

Ik kom op hele andere bedragen voor de skipas uit. Hoe kom je aan die skipas voor dat bedrag. Via de verhuurder?

DrPeter

Een 3V pas voor 220?? Dat betaalde ik in april voor 3 dagen… Even in de juiste tabel kijken denk ik ;)

Uitrusten doe je maar in de lift.

De enige korting die mij nu te binnen schiet is een dagpas op de zaterdag die je wel via internet vooraf moet kopen

Uitrusten doe je maar in de lift.

Ik kan er ook niets aan doen: ik zag dat het iets duurder was.
Further to your request, we can add ski passes to your reservation.
The 7 days ski passes onto the 3 valleys is at 260.00 euros,
The 6 days ski passes onto the 3 valleys is at 223.20 euros,
Het viel me jaren geleden al op dat je als je iets duurder gaat zitten met appartement je dit met 4 personen aan korting op je skipas al terug verdient

Pas op met blauwe pistes

Aan de andere kant krijg je er wel veel voor terug. Laat dat een troost zijn.

Plaats een reactie