Nieuwe gear? Show it! (deel 3)

Burton Cover pants
in seizoensuitverkoop mooie deal gevonden voor deze broek :-)

null

Mijn nieuwe aanwinst, de Ride bezerker :-).
De atomic skies zijn van mijn vriendin die ze als verjaardagscadeautje heeft gekregen.
De kinderskies hebben we tweedehands kunnen kopen voor onze 4 jarige zoon, die het skien helemaal geweldig vindt!

null

Zo, nu kunnen de voorgangers de deur uit. Lang leve eBay ?

null

When life gets too complicated.... SKI

null

Na zo’n 10 jaar mijn oude Salomon’s vervangen. Ze vertelden me bij Duijvestein dat mijn oude skischoenen een beetje te groot waren (maatje 28). Heb nu maatje 26.5 gekocht.

Niet lullen, skiën!!!

Yes! Na lang https://www.wintersport.nl/forum/topic/349102 heb ik mijn Head Worldcup Rebels i.SLR (1,65m) besteld en in ontvangst mogen nemen. Gisteren voor het eerst (indoor) op geskied: Onbeschrijflijk lekker (maar ik zal toch een poging doen :D ), zeker na een tijd lang geskied te hebben op Salomon X-Pro SW, wat middenklasse pistecarvers zijn. Eindelijk echt lekkere rebound na een bocht en enorme grip tijdens het carven van ontzettend korte bochtjes. Geweldig!!

null

*bericht bewerkt door Kev1 op 31 mrt 2017 09:41

Verzameling wax/slijp tooling nu redelijk compleet met rotobrush speedset, oxide en Kansas steentje en extra fijne vijl.

null

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Voor de offpiste tripjes van volgend seizoen (en canada het seizoen daarna) een mooie aanvulling voor de 3-eenheid:

null

Er zijn slechtere verjaardagscadeaus …

De nieuwe (2018) Fischer RC4 Worldcup RC…

null

^^SC bedoel je ;)

Haha ja oeps

2 paar?? ;)

Aftellen maar!

De nieuwe (2018) Fischer RC4 Worldcup RC…

null

GiGi op 22 jun 2017 10:31

Leuke ski! Skiet heel anders dan de ski’s die je voorheen hebt gehad.

De nieuwe (2018) Fischer RC4 Worldcup RC…

null

GiGi op 22 jun 2017 10:31

Leuke ski! Skiet heel anders dan de ski’s die je voorheen hebt gehad.

RRski op 23 jun 2017 10:07

Welke bedoel je precies? Ik heb nogal wat ski’s gehad de laatste jaren…

Jouw grote voorkeur destijds voor een grote radius en een lange lengte. ;)

Haha die heb ik ook nog hoor: Völkl Racetiger Speedwall GS UVO in 180, Line Supernatural 108 in 186…

Vorige week voor vrouwlief nog een mooie deal gescoord bij Duijvestein:
De K2 luv glam 76 156cm met 40% korting. Een lekkere ski die ideaal is om rustig rond te cruisen in voorjaarscondities. Goede grip smorgens als de pistes hard zijn opgevroren en door de iets bredere basis ook voldoende float smiddags als het een beetje slush wordt. En aangezien ze vooral van rustig rondtoeren houdt is het gewoon een lekker soepele ski met een wat kortere radius geworden.

null

*bericht bewerkt door Matthias123 op 16 aug 2017 10:46

Born to Ride

Vandaag in Zoetermeer ook maar over gegaan op de aankoop van de ski’s die ik graag wilde na een geslaagde test in Landgraaf. Door de BTW actie zijn ze voor een hele mooie prijs van mij geworden :).

De Salomon X Drive 8.0 FS in 182cm voor nog geen € 350,-. Voor mij perfect, geeft me nu veel vertrouwen en ik ga ze ook zeker niet snel ontgroeien.

https://cdn.wintersport.nl/forum/19/13251e3bd26fcf66514c02c9...

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Vandaag in Zoetermeer ook maar over gegaan op de aankoop van de ski’s die ik graag wilde na een geslaagde test in Landgraaf. Door de BTW actie zijn ze voor een hele mooie prijs van mij geworden :).

De Salomon X Drive 8.0 FS in 182cm voor nog geen € 350,-. Voor mij perfect, geeft me nu veel vertrouwen en ik ga ze ook zeker niet snel ontgroeien.

https://cdn.wintersport.nl/forum/19/13251e3bd26fcf66514c02c9...

Roy83 op 19 aug 2017 15:16

Bedankt voor de tip! Ik heb hem nu ook aangeschaft (in 175cm), na proberen en vergelijken in Zoetermeer. Gisteravond last-minute besloten om maar even een dagje Snowworld Zoetermeer te pakken en wat een heerlijke stabiele skis zijn de Salomon X Drive 8.0 FS!!

Tevens vorige week de Spyder Titan Jacket aangeschaft. Mijn kleding bleek vorig jaar niet geheel waterafstotend meer (was ook al 10 jaar oud). Een nieuwe broek wordt de volgende aanschaf.
!undefined

Haha graag gedaan hoor. Is echt een goede aanbieding (als ze hebben wat je wil).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Vandaag in Zoetermeer ook maar over gegaan op de aankoop van de ski’s die ik graag wilde na een geslaagde test in Landgraaf. Door de BTW actie zijn ze voor een hele mooie prijs van mij geworden :).

De Salomon X Drive 8.0 FS in 182cm voor nog geen € 350,-. Voor mij perfect, geeft me nu veel vertrouwen en ik ga ze ook zeker niet snel ontgroeien.

https://cdn.wintersport.nl/forum/19/13251e3bd26fcf66514c02c9...

Roy83 op 19 aug 2017 15:16

Mooie koop @Roy83

May the ski force be with you !!

Mooe ski’s @Roy83 een heel goede keuze denk ik.

Volgende keer naar Zoetermeer gaan we carpoolen!!

Voor tijdens erg steile beklimmingen met toerskien en Freeriden

null

Click. Click. Peace

Tnx @elisabeth101 en @CJAHulskamp! @Rogier: ziet er gevaarlijk uit, lijkt al bijna iets van ijsklimmen te worden…;)

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Lang leve de zomerrestanten. Daardoor voor een zeer schappelijke prijs een paar nieuwe speeltjes aangeschaft:
Nordica Dobermann GSR RB Evo in 182 van afgelopen seizoen

null

En omdat het niet altijd volle bak hoeft een paar speelsere jongens; Salomon X-Drive 8.0FS in diezelfde lengte, maar een seizoen ouder.
null

@Hanss De Rictors zijn zeer goed gebruikt, maar gaan nog niet met pensioen. Nog één winter voor erbij en dan als oefenski voor onderhoud :)

*bericht bewerkt door Bennie op 28 aug 2017 19:59

Heb je die Nordica’s al onder controle @Bennie? ;)

Ze rammelen me zowat de kelderbox uit ;) Monsterlijk :D

Zo @Bennie is helemaal losgegaan!! Nice ;) Paar mooie bakstenen die Nordica’s!!

@Bennie mooie koopje die racemonster

May the ski force be with you !!

@Bennie gefeliciteerd met je aankopen! De Rictors zijn goed gebruikt als ik je verslagen lees.

Heb ook alweer kriebels om iets nieuws te proberen.

*bericht bewerkt door moderator op 29 aug 2017 09:41

Vandaag voor mijn verjaardag gekregen.
Deuter freerider 24

Mooie rugzak met fijne verstelmogelijkheden zodat de tas strak op het lichaam gedragen kan worden. Skis of snowboard kunnen eraan vastgemaakt worden. Een aantal handige vakjes voor o.a. camelbag ,bril etc. Kortom een fijna tas die niet alle kanten opslingert als ik aan het boarden ben.

null

*bericht bewerkt door moderator op 29 aug 2017 13:45

🏂

Plaats een reactie