Nieuwe gear? Show it! (deel 3)

null

Westbeach 3L shellshock jacket

Ik heb na eerder de broek, toch ook maar een nieuwe jas besteld. Vanaf komend seizoen in het blauw de pistes onveilig maken 😎

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/2a6593d2cf0cd2fdd040ed07...

@AdiDassler misschien hebben ze nog wat bij keller-sport, ik had 50% korting op de jas met daar bovenop nog eens 10% premium korting en een 10tje voor inschrijven op de nieuwsbrief. Bij sommige producten kan dat aardig schelen… Bever heeft de komende paar dagen ook goede korting, ik denk dat je bij deze winkels wel een goede midlayer kan vinden.

Jeffvdv op 21 mrt 2019 22:14

Staat van 798 voor 518 op de website, hoe heb je de rest vd 50% korting gefixt?

@Erik85 De korting was op dat moment 50%, kellersports wisseld regelmatig met de kortingspercentages. Tevens heb ik 3 jaar geleden een keer een premium account afgesloten voor 10 euro en die geeft je standaard 10% korting, dit kan je jaarlijks opzeggen dus dat is snel verdiend. Ze hebben na die ene keer trouwens nooit meer wat afgeschreven en ik kan nog steeds inloggen 😃 In maart kreeg je ook nog 10 euro korting voor de nieuwsbrief. Dus alles bij elkaar opgeteld was echt een lekkere korting!

Hou kellersports dus in de gaten, want de korting gaat vast wel weer naar 50% binnenkort… skihut.nl heeft ook 50% op Spyder volgens mij!

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Thanks voor de tip want zit ook op die jas te azen;-)!

Mijn nieuwste aanwinst (gescoord bij Grassi Sport in Turijn: let op ! Als je buiten ebay om koopt, even mailtje sturen, dan is er te onderhandelen mbt verzendkosten, scheelt toch weer €30,-) Nordica Dobermann gsr 180cm

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/bcf52c0a852561eb34882d49...

@Pirmin,

Mooi setje skis. Zijn de Nordicas veel goedkoper in Italie te krijgen als hier ?

Paul

Ik had ze voor € 500,- incl verzendkosten + binding gemonteerd en afgesteld (was keuze, je kunt ski en binding ook los opgestuurd krijgen). Model 2018-2019. Elders op internet (destijds in ieder geval ongeveer € 150,- duurder + verzendkosten). Contact via mail verliep heel vlot (Maurizo).

@pirmin Gefeliciteerd! Ik probeer mijn koopwoede in bedwang te houden… Zijn ze wellicht in keer te leen? ;)

Aanstaande zondagochtend Zoetermeer…

Tot zondag😁

Bij Duijvestein in Zoetermeer deze Heerlijke Salomon's M X PRO 130 aan laten meten. Goede service en wat zitten ze lekker! Een echte aanrader!

null

*bericht bewerkt door TJansen op 12 apr 2019 14:29

Sportsworld Rotterdam had dit weekend 70% korting op alles. Vandeweek al wat gescoord, maar vandaag nog een extra Douchebag Slim Jim (Midnight blue) en een waxstrijkijzer gekocht 😎

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/eedbe2ef6fac27ac2732e7ea...
https://cdn.wintersport.nl/forum/24/276b43854f7779c4130fa58e...

When life gets too complicated.... SKI

@Alex goede deal 👌🏻

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

De Anon M2 is aangekomen.

null

Lenswissel poepsimpel, echt iets voor een kluns zoals ik. 👍

bartvwg op 22 mrt 2019 15:20

@bartvwg
Waarom heb je gekozen voor de M2 en bijvoorbeeld niet voor de M3?
Ben van plan de M3 te kopen vandaar mijn vraag.

Het kan altijd korter, mand.

@Vosjje Geen idee eigenlijk. Vermoedelijk i.v.m. beschikbaarheid van de lenzen. ;)

*bericht bewerkt door bartvwg op 03 mei 2019 12:54

Bla, bla, bla.

@bartvwg Duidelijk, bedankt voor je reactie :)

Het kan altijd korter, mand.

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/12808f241dd0505ad9789677...

Cadeau’tje voor mezelf , nu wachten op de winter 🥳
Ski’s helaas nog niet kunnen testen. Maar de botten zitten als gegoten.
Dynastar Speed Master WC
Dalbello DS 130

Dan kom je volgende week zondag toch lekker naar Snowworld, Zoetermeer…lots of soulmates

Dan kom je volgende week zondag toch lekker naar Snowworld, Zoetermeer…lots of soulmates

Dan kom je volgende week zondag toch lekker naar Snowworld, Zoetermeer…lots of soulmates

Dan kom je volgende week zondag toch lekker naar Snowworld, Zoetermeer…lots of soulmates

Dan kom je volgende week zondag toch lekker naar Snowworld, Zoetermeer…lots of soulmates

Dan kom je volgende week zondag toch lekker naar Snowworld, Zoetermeer…lots of soulmates

Is dit enthousiasme of een vroege vorm van parkinson, @Pirmin?

Oeps! Laten we het maar op enthousiasme houden 😂😂

Nog geen nieuwe gear voor mij, maar ik ben voor het voldende skiseizoen op zoek naar verwarmde handschoenen. Al even een kijkje op internet genomen naar de verschillende merken. Gerbing kwam eruit als deze met de grootste keuze, maar de handschoenen zijn ook vrij prijzig. Iemand nog suggesties?

null

Tegen het eind van de laatste wintersportweek dit jaar dacht ik het is tijd voor nieuwe ski’s.
Na 6 jaar op de Enduro LX800 geskied te hebben maar eens gaan rondneuzen op het forum.
Mede dankzij de goede reviews van @Sheila en @DrPhil heb ik vorige week deze Salomon XDR80ti getest in Zoetermeer.
Bij de eerste afdaling merkte ik het al: wat een fijne ski! Korte of lange bochten, carven, rutschen. Het kan allemaal zonder problemen. Ook al waren de Enduro’s niet de top van die lijn destijds waren ze toch behoorlijk zwaarder dan deze.
Vandaag opgehaald. 40% korting met 10% extra kassakorting. Het extra waxbeurtje kon ik op wachten en kreeg ik nog kado.
Goede service noem ik dat.

Aftellen maar!

Plaats een reactie