Nieuwe gear? Show it! (deel 3)

Klaar voor de winter!

!

null

Mooi setje!

Edwin van Riel

@Ronaldtd, weLike Volk Skis’s zijn dat(ken ze niet zo goed)?
Is dat de Kingpin MWerks?

Het zijn Völkl BMT 90 ski’s met inderdaad de M Werk’s binding. Verder Scott Cosmos III skischoenen en K2 Lockjaw carbon skistokken.

@evr66 Thanks!

Ging iets verkeerd en nu in 2 posts.

*bericht bewerkt door RonaldTD op 14 sep 2020 08:27

Het zijn Völkl BMT 90 ski’s met inderdaad de M Werk’s binding. Verder Scott Cosmos III skischoenen en K2 Lockjaw carbon skistokken.

RonaldTD op 14 sep 2020 09:16

Oh ja, nu herinner ik het me van Wepowder.
Kan je een foto van de ski’s met de bases tegen elkaar aan laten zien?

Ik heb de ski’s bij de bindingen strakgetrokken, zodat de tip en tail rocker goed te zien zijn. Bij meer vragen stuur gerust een pm.

!

null
!
null
!
null

null

Nieuwe telemark set up:
Crispi Evo NTN schoenen, Rotafella Freeride binding op Blizzard Bushwackers ( die ik al had).

Mooi!!

Edwin van Riel

null
null

Fischer F19 👍 komende jaren weer veel plezier aan beleven!

null

Hardshell jas en broek van Mammut (Nordwand Pro) met fraaie korting van 55% besteld en vandaag binnen gekregen. Een totaal ander kleurenpalet dan waar ik voorheen in verscheen. Haha, paars+oranje, als iemand me dat had gezegd… maar ben er superblij mee!

❄️

@marije77 waar heb je die gescoord?

Edwin van Riel

@evr66
De laatste broek in deze kleur in mijn maat bij bergfreunde en de jas bij zwerfkei.

❄️

Mooi pak hoor 👍
Maar deed me meteen denken aan de 50 plus partij 😄
![] (https://cdn.wintersport.nl/media/forum/2020/09/19/46D69B06-5B62-4AED-9F94-6E5A789A4E1B.png)

null

null

😂

❄️

@marije77 dat is een heel mooi pak! Waar heb je die gescoord voor dat bedrag?
Ah sorry, had er even overheen gelezen

*bericht bewerkt door Skimams op 20 sep 2020 13:07

mama on a mission in the snow

Mooi!

@Marije77, zo’n kleurige outifit heeft best wel een voordeel. Mijn vrouw had tot voor kort ook een hele kleurrijke, en unieke kleuren combi aan bij het skiën. Het is dan echt veel makkelijker om je te herkennen/vinden op een drukke piste. Voor de rest van de groep wordt het echt een automatische reactie m zien die combi en denken: “daar heb je haar”

Zoals julie weten heb ik deze broek ook voor mijn dochter gekocht. Deze kleur was niet in een lengte maat verkrijgbaar, en combineert ook ook moeilijk met veel andere dingen, maar de puur oranje had ik wel willen nemen voor haar.

*bericht bewerkt door Slim op 20 sep 2020 16:01

@Hooykaas, ik vermoed dat @Marije77 nog 7 jaar moet wachten ;-)

null

Fischer Carbonlite Classic Langlauf schoenen voor de oudste dochter. De classic langlauf skis zelf zijn ook niet meer stijf genoeg, moeten ook nieuwe komen, dat wordt waarschijnlijk Sinterklaas. In ieder geval een cadeau voor haar 13e verjaardag dadelijk.

Heb me niet kunnen inhouden, en nog een set Nordica Slr’s gekocht (2019-2020).

Et op tijd geleverd, want maandag en dinsdag gaan ze samen met de Soul 7’s voor de eerste keer de sneeuw voelen.

null
null

*bericht bewerkt door FORZAM op 01 okt 2020 18:16

Heb me niet kunnen inhouden, en nog een set Nordica Slr’s gekocht (2019-2020).
(https://cdn.wintersport.nl/media/forum/2020/10/01/IMG_20201001_181116.jpg)

FORZAM op 01 okt 2020 11:14

Leuk! Zijn die allemaal van jou, of s dat van de hele familie?

null

Technica’s Zero G Tour Pro. Dit is de nieuwe kleur voor het seizoen, maar verder is de schoen hetzelfde als sinds de introductie, 2 season geleden.

Deze past mij heel goed (mijn inbounds schoen is de Technical’s Cochise), en het feit dat hij stijf is en bijna als een inbounds schoen skiet, leek me wel een voordeel met mijn lengte en beperkte ski techniek.

Mooi!

Edwin van Riel

Heb me niet kunnen inhouden, en nog een set Nordica Slr’s gekocht (2019-2020).
(https://cdn.wintersport.nl/media/forum/2020/10/01/IMG_20201001_181116.jpg)

FORZAM op 01 okt 2020 11:14

Leuk! Zijn die allemaal van jou, of s dat van de hele familie?

Slim op 02 okt 2020 15:59

5 van de 16 sets die je ziet liggen zijn gelukkig van m’n vrouw, anders kwam ik ook niet weg met zoveel ski’s.
Dit is naturlijk ook een opeenstapeling van 15 jaar aan ski’s waarvan een aantal toch echt op of compleet verouderd zijn en dus ook niet meer gebruikt worden.
Ik krijg het echter niet over m’n hart om een ski uit de deur te doen, zitten gewoon aan ieder paar herinneringen gekoppeld.

@FORZAM mooie verzameling. 🙂
Hier heeft iemand dat met schoenen en handtassen. 😯😁

Bla, bla, bla.

@Bartvwg Ik wist niet dat ge zo’n handtassenman was 😱

Ik moet wat met mijn kapitaal hè @Bennie 😁

Bla, bla, bla.

@FORZAM mooie verzameling. 🙂
Hier heeft iemand dat met schoenen en handtassen. 😯😁

bartvwg op 02 okt 2020 19:54

Ik heb het met jassen 🙄

When life gets too complicated.... SKI

Nieuw setje Blizzard Brahma 82’s.

Vorig jaar getest in Sölden bij Double Dutch winteropening, vorige week gekocht voor een prikje op XSPO ;-)
De Quiver killers installeren was toch weer even spannend, geen marge voor fouten… Deze keer kolomboor gebruikt, ging toch net iets makkelijker om te boren en draad te tappen.
topsysteem die Quiver Killer, Bedankt voor de snelle levering Rudeskis.com

null
null

Plaats een reactie