Shortski 17-19 februari. Wie wil?

De Dolomieten-trip die ik voor deze week had gepland kon helaas niet doorgaan. Maar het volgende plan wil ik zeker wel laten doorgaan.

Shortski vrijdag 17 t/m zondag 19 februari. Donderdagavond vertrekken en 's nachts rijden, 3 dagen skiën en zondagavond weer terugrijden. Bestemming? Niet al te ver, geen druk gebied. Het hoeft niet 1 groot gebied te zijn, mag ook een regio zijn met wat verschillende kleine gebiedjes (zeg minimaal 50 km te skiën per dag). Zwitserland, Oostenrijk… allemaal prima.

In Frankrijk zit dat weekend vol in de vakanties, dus die kant wil ik eigenlijk niet op. Damüls-Mellau en de andere gebieden in de 3 Taler-pas (Diedamskopf, Schröcken, etc.) staan op mijn verlanglijstje, maar bijvoorbeeld Arosa-Lenzerheide ook. Ik wil wel eens wat nieuws zien. Andere suggesties sta ik ook zeker voor open overigens (hoewel ik de meeste dalen in Tirol al heb gezien, bijvoorbeeld).

Dus wie wil er mee? Rijbewijs is een must, verder liefst iemand 20-40 jaar. Ikzelf ben 35, ervaren skiër.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

@HenriS heeft een geweldig appartementje gevonden in Fontanella (bij Damüls). Ik heb vast een ‘Anfrage’ gestuurd. maximaal 4 personen kunnen er slapen. Dat is ook de max in mijn auto trouwens…

Jammer, zit net die dag in Pila ?

May the ski force be with you !!

Jammer, zit net die dag in Pila ?

CJAHulskamp op 1 feb 2017 21:43

Nee, ik ben niet jaloers. Wel heel veel plezier daar. Zal wel lukken denk ik… niet uitglijden of blijven plakken op die rode 1 he ;)

Niet jaloers hè !!! Tot ik de fotos stuur van rode 1

May the ski force be with you !!

Los van het aanbod (kan helaas zelf niet mee, verder klinkt het interessant): hebben jullie nog plannen om het voorjaar er met z’n tweetjes op uit te trekken voor een aantal dagen?

En, wellicht niet onbelangrijk: hoeveel zou een dergelijk weekend in 3-Taler ongeveer gaan kosten? Misschien wel relevant voor andere lezers die wel concrete interesse hebben.

Mr. Slow

Hebben nu iets goedkoopste gevonden. Reis, verblijf en skipas samen komt het op ongeveer 230 euro p.p.

helaas, ik ben niet beschikbaar :(

Certified ski-boy, glijbewijs

Hoi GIGI,

Vraagje gaat het weekendje wintersport nog door??? en zoek je nog gezelschap???
Ik ben Emiel 34 jaar snowboarder. Eigen spullen en een rijbewijs.
Door een gaatje in de agenda wat vrije dagen.

groetjes emiel

Hi Gigi! Ik heb ook wel zin om nog even te gaan :)

Het gaat zeker door, maar zowel de accommodatie als de auto zitten al vol.

We hebben een appartementje geboekt in Rauris en gaan vanuit daar skiën in Hochkönig-Dienten, BadGastein en Dorfgastein waarschijnlijk.

“We” zijn overigens @FrankW, @JoostW, @HenriS (allemaal criminelen zie ik nu) en ikzelf.

Oei! Das jammer.

Iemand kan nog in de dakkoffer. Scheelt weer reiskosten…

A winter without powder isn't a winter!

Iemand kan nog in de dakkoffer. Scheelt weer reiskosten…

Joostw op 15 feb 2017 11:50

Moet wel een heel licht iemand zijn. Want er mag maar 50 kg op het dak en er liggen ook al 4 paar ski’s in die koffer…

Er zijn misschien nog wel kamers vrij in datzelfde pension, @StephanN en @EH snowfun

Moet je even bellen…

https://www.bruderhof-rauris.at/

Ik heb zeker interesse maar heb geen wintersportwaardige voiture, en met 2 man rijden is wel wat kostbaar. Bij meer interesse haak ik graag aan.

Voor mij hetzelfde probleem qua vervoer, geen winterbanden.
Bij meer interesse wil ik graag mee.

Tja, dat zullen jullie toch zelf moeten regelen denk ik. Je mag daar best dit topic voor blijven gebruiken overigens…

Wordt een beetje krap denk ik, intussen ook andere dingen gepland.

@Gigi, hoe hebben jullie geboekt, of bij welke aanbieder? Zeer fraaie prijs pp en dat is inclusief reis zeg je, dan zitten de brandstofkosten/tol er dus ook al bij?

Linkje naar het huisje heb ik laatst gepost in dit topic. En die prijs is incl alles, behalve eten en drinken.

Dat zag ik ja, maar dacht je een all-in-one had geboekt omdat skipas er bij stond.

Heb je interesse HN65 om ook te gaan dit weekend???

Plaats een reactie