nieuwe K2 powabunga 191cm + Marker jester (2017)

Volledig ongebruikte K2 powabunga met nieuwe Marker jester binding.
Reden voor verkoop is de verkeerde lengte.
Bindingen staan core center gemonteerd op een bsl van 330mm dus past perfect op alle skischoenmaten van 28-30.5.
De prijs op sport-conrad is 750 euro.
Ski’s bevinden zich in Belgisch limburg.
tel. (0032) 472 93 79 06

null

*bericht bewerkt door GP01 op 04 feb 2017 17:40

mocht je de bindingen los willen verkopen laat je me maar iets weten

groetjes benoit
benoit_neyt at Hotmail.com

up

Ik zou hem ook op wepowder zetten als ik jou was. Grote kans dat je hem daar sneller slijt.

Edit: Staat er al zie ik :-)

*bericht bewerkt door Alex op 14 feb 2017 20:49

When life gets too complicated.... SKI

staat nog te koop

Vraagprijs?

Vraagprijs?

Pieter1990 op 11 mrt 2017 21:15

550 euro voor de ski+binding. ski’s hebben geen sneeuw gezien

*bericht bewerkt door GP01 op 14 mrt 2017 17:11

500 euro

up

vraagprijs 450 euro

400 euro

Ik denk niet dat het de prijs is waarom mensen niet reageren. Voor de meesten is nu niet het jaargetijde om met wintersport bezig te zijn. Bovendien zit de doelgroep voor de ski die je aanbiedt eerder op WePowder.
Ik zou nu niet veel verder met de prijs zakken. Ik denk niet dat dat de verkoop tegenhoudt op het moment. Als er in november nog steeds niemand heeft gehapt, kan je die prijs altijd nog naar beneden bijstellen… slechts een tip.

Ik denk niet dat het de prijs is waarom mensen niet reageren. Voor de meesten is nu niet het jaargetijde om met wintersport bezig te zijn. Bovendien zit de doelgroep voor de ski die je aanbiedt eerder op WePowder.
Ik zou nu niet veel verder met de prijs zakken. Ik denk niet dat dat de verkoop tegenhoudt op het moment. Als er in november nog steeds niemand heeft gehapt, kan je die prijs altijd nog naar beneden bijstellen… slechts een tip.

GiGi op 27 mei 2017 09:04

Ben ook niet van plan lager te gaan thanks afwachten

up

up

up

up

zijn de ski’s nog te koop?
Zo ja, gaat u ermee akkoord ze naar Frankrijk te sturen?

Plaats een reactie