Is dit echt??

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sankt Anton am Arlberg

Eens. Volgend jaar maar eens kijken of het tot de mogelijkheden behoort. Kinderen zijn dan bijna 7 en bijna 4…

Jezus wat een massa, als ik op de webcam kijk van Sölden (Giggijoch) zie ik ook zo’n massa aan de liften.
Gelukkig kan ik buiten de vakanties naar de bergen. Met zo’n volk keerde ik direct huiswaarts.

null

Het is nog veel erger!
1000 + mensen

null

*bericht bewerkt door Harm op 28 feb 2017 12:01

Waar haal je dit vanaf @Hooykaas ?

Eigen foto.
De man op de voorgrond ben ik niet hoor @Rene

Haha ja @Rene zelfde man als de eerste foto lijkt wel gefotoshopt, dit kan toch bijna niet ;)

Dienten Die Alte schule

Jemig @Hooykaas wat een geduld moet jij hebben, uh toch andere man op de voorgrond

Dienten Die Alte schule

De tering…nooit dat ik in zo’n rij zou gaan staan. Ik zoek dan wel ander vertier op dat tijdstip en ga later of helemaal niet. Zonde van de tijd.

Not all who wander are lost

@Elly3
Ik heb wel veel geduld maar dit was mij ook een beetje te gortig.
Als je goed kijkt zie je op de achtergrond van de foto steeds meer mensen van de berg komen om in de rij aan te sluiten.
Het erge is je zit gevangen als in een fuik.Je kan geen kant meer op.Of je moet de berg weer op lopen.Maar dat was geen optie.

@Hooykaas, jouw foto is van dezelfde lift als die ik als eerst postte zo lijkt. Is dat alleen een grote bottleneck of was er ook een probleem met de lift?

Dan ren je toch meteen naar een winkel om toerskimateriaal te kopen? :-)

Click. Click. Peace

Man wat ben ik blij dat ik ver van de Alpen weg ben op het moment :)

A winter without powder isn't a winter!

Pff ik ga over een week of 4 eens kijken of ik een rij kan vinden waar ik meer dan 4 stoeltjes moet wachten ;) Met een beetje geluk heeft er net een lift een tijdje stil gehangen waardoor dat lukt, anders wordt het wel moeilijk om een wachtrij te vinden die langer is dan 2 minuten… Pff ik zie er nu al tegenop om later misschien ooit weer in de vakanties te moeten…

Born to Ride

Welk knooppunt is dit precies in Anton @hooykaas? :) Onderaan bij de Arlenmahder?

*bericht bewerkt door Rene op 28 feb 2017 15:35

null

Het is nog veel erger!
1000 + mensen

Hooykaas op 28 feb 2017 11:33

Anno 2017… Hoofdjes naar beneden om te kijken naar je telefoon. :P

Yellow snow

dan is val thorens op dit moment relatief dus rustig… ;)

@Kaj87 Dat dacht ik eerst ook, maar de vrouw in het paars, wit en de man in het rood kijken naar de grond.

Click. Click. Peace

@Kaj87 Dat dacht ik eerst ook, maar de vrouw in het paars, wit en de man in het rood kijken naar de grond.

Rogier op 28 feb 2017 15:37

Ze bestaan toch: skiers die kijken of ze niet over andermans materiaal aan het krassen zijn ;)

Dan liep ik naar boven!

Goed geraden Rene.Knap hoor!
Die lift was het. De Arlenmähder.
Ik ga nooit meer naar die lift toe!
Je weet het maar nooit.
En als je het weet ben je te laat. @HN65 bottleneck.Stoeltjeslift deed het gewoon.
Het gebied is zowiezo door de war met de nieuwe Flexenbahn,Trittkopfbahn 1 van en naar Zürs en de Trittkophbahn 2 naar Trittkopf (2423 m ) Dit jaar nieuw.
En het laatste “steile” stuk voor Alpe Rauz is vaak door de drukte erg ijzig.

Waarom het zo druk was weet ik niet.Waarschijnlijk was er eindelijk ergens de postcode kanjer gevallen.

Makkelijk waarom het zo druk was bij deze lift.

  1. Schindlergratbahn was buiten bedrijf (dit is een lift die dezelfde verbinding verzorgt)
  2. Het was stralend weer
  3. Er was verse sneeuw gevallen (of niet?)

Makkelijk waarom het zo druk was bij deze lift.

  1. Schindlergratbahn was buiten bedrijf (dit is een lift die dezelfde verbinding verzorgt)
  2. Het was stralend weer
  3. Er was verse sneeuw gevallen (of niet?)
Menno_St. Anton op 1 mrt 2017 17:00

Klopt, Schindlergrat was wegens (weers)omstandigheden een ochtend buiten bedrijf. Overigens heeft de Arlenmähder een capaciteit van 2.600 pers/uur, wat de wachttijd voor 1.000 man dus beperkte tot iets meer dan 20 minuten.

Voortaan maar de Valluga nemen ;-)

*keep cool and relax...*

Dit lijken me iets meer dan 1000 man

We hebben daar minstens 1 uur moeten wachten. ?

Plaats een reactie