Skiwelt in januari 2018

Goededag iedereen,

13 januari 2018 ga ik naar Westendorf (Skiwelt). Wat zijn jullie ervaringen met deze datum?

Yellow snow

Lastig te zeggen… 13 januari 2018 heb ik tot op heden nog geen ervaring mee…

Lastig te zeggen… 13 januari 2018 heb ik tot op heden nog geen ervaring mee…

RonnyBravo op 1 mrt 2017 12:40

Dat snap ik?

Wel ervaring in januari??

Yellow snow

half januari is vrijwel altijd goed te doen. kleine kans op weinig natuursneeuw, maar skiwelt heeft prima kunstsneeuw capaciteiten.

Altijd moeilijk te zeggen, niemand kan voorspellen hoeveel sneeuw er gaat vallen ;-).
De kunstsneeuw productie in Skiwelt is groot.
Daarnaast heeft Skiwelt extra geïnvesteerd in kunstsneeuw in Westendorp afgelopen jaar.

Afgelopen jaar was het uitstekend in die periode, met dank aan 40cm de eerste 2 dagen :)

Ik ben twee keer medio januari gegaan. De eerste keer was het behoorlijk warm met als gevolg behoorlijke papsneeuw, waar ik heel wat mensen op zag klunzen (inclusief ikzelf). De tweede keer begon de week ook zo maar begon het vanaf dag drie heel hard te sneeuwen en stormen, waardoor de condities ook niet echt optimaal waren. Dit jaar ben ik medio januari maar uitgeweken naar Italië: daar lag alleen maar kunstsneeuw maar dan wel zo strak als een biljartlaken en kon ik gewoon weer ouderwets van de eerste tot de laatste lift skiën. Drie keer raden wat mijn bestemming wordt voor januari 2018. ;-)

Ik ben twee keer medio januari gegaan. De eerste keer was het behoorlijk warm met als gevolg behoorlijke papsneeuw, waar ik heel wat mensen op zag klunzen (inclusief ikzelf). De tweede keer begon de week ook zo maar begon het vanaf dag drie heel hard te sneeuwen en stormen, waardoor de condities ook niet echt optimaal waren. Dit jaar ben ik medio januari maar uitgeweken naar Italië: daar lag alleen maar kunstsneeuw maar dan wel zo strak als een biljartlaken en kon ik gewoon weer ouderwets van de eerste tot de laatste lift skiën. Drie keer raden wat mijn bestemming wordt voor januari 2018. ;-)

Lein op 1 mrt 2017 13:45

Westendorf! :P

Yellow snow

Heel wat jaren in januari geweest. Het is als het spreekwoord: het kan vriezen en dooien. Jaren mooie sneeuw gehad maar ook wel eens witte baantjes tussen groene grasvelden. Dit jaar een keer in maart en nu gaan we bakken met sneeuw krijgen als ik de weersvoorspellingen mag geloven…

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Plaats een reactie