Scheurtje skibroek

null
Tijdens mijn vakantie in Les Sybelles afgelopen week, kwam ik er achter dat er een klein (0,5 cm) scheurtje in mijn (nieuwe) skibroek zit op kniehoogte. Het betreft hierbij de broek Quiksilver Mission met Dry Flight Technology (zegt mij niks) 10K waterkolom (shell 100% Nylon)

Is dit te repareren? Zo ja, hoe kan ik dat het beste doen?

Alvast bedankt voor de reactie!

Groet Martijn

Zie foto:

*bericht bewerkt door Martijn85 op 11 mrt 2017 20:40

Mooi joh! Eén grote speeltuin.

Even bij outdoorzaak langs gaan en tear aid kopen. Op maat knippen en erop plakken. Zie http://www.tear-aid.nl

mama on a mission in the snow

Ja dit is zeker te repareren. En ook heel eenvoudig zelf.

De broek zal uitzichzelf niet snel gaan doorscheuren. Daar zorgt het materiaal wel voor.

Koop een tubetje seamgrip, goede buitensportzaken verkopen dit, en druppel een druppel seamgrip op het scheurtje. Het liefst laten drogen in een relatief vochtige omgeving (badkamer). En er komt geen vocht meer binnen via dit scheurtje. Zorg dat de druppel niet te groot is, door de jaren heel zal het seamgreap een beetje gelig worden, dus hoe kleiner de druppel hoe mooier. Natuurlijk moet de druppel wel de hele scheur bedekken.

Click. Click. Peace

Bedankt voor jullie reacties. Ga het proberen vanuit de binnenkant te repareren!

Mooi joh! Eén grote speeltuin.

Bedankt voor jullie reacties. Ga het proberen vanuit de binnenkant te repareren!

Mooi joh! Eén grote speeltuin.

bedankt voor de tip, net maar even een tubetje seamgrip besteld, zag vanmorgen een paar kleine scheurtjes bij de broekspijp van mijn skibroek, gelijk maar even repareren.

Plaats een reactie