Zoetermeer, wie gaat er mee?

Nu is (voor mij) het winterseizoen in de Alpen toch echt ten einde. Nu heb ik wel een jaarkaart voor Snowworld en zal ik regelmatig in Zoetermeer te vinden zijn. Geen hele dagen vermoed ik, maar soms op een doordeweekse avond of in het weekend 's ochtends.

Ik nodig iedereen uit om mij een berichtje te sturen als je ook wil gaan. Samen een rondje skiën, via Duijvestein wat ski’s uitproberen…

Een paar data dat ik niet in Zoetermeer te vinden zal zijn in verband met evenementen (de interessante baan 3 bijna helemaal afgesloten), zijn:

Zaterdag 13 mei
Zondag 14 mei
Zondag 21 mei
Zondag 28 mei

Maar verder, bericht maar raak. Reageren in dit topic kan natuurlijk ook, ik zal het blijven volgen en checken. Ik zal ook wel af en toe naar Landgraaf gaan, maar aangezien dat een enkele reis is van 2 uur, hebben we het dan wel over hele dagen wat mij betreft.

Anyway… we komen e zomer wel door.

Nu is (voor mij) het winterseizoen in de Alpen toch echt ten einde.

GiGi op 29 apr 2017 20:39

Volgens mij zit jij nog in de alpen als ik mij niet vergis. ;)

Ben zelf regelmatig op zondagochtend (heerlijk rustig) en maandagavond (slalomtraining) te vinden in Zoetermeer.

Übung macht den meister!!!

Morgen terugrijden ? ?

Leuk, keertje op zondagochtend mijn wrc’s uitproberen !

Leuk, een beetje gelijkgestemden ontmoeten…lees: die ook zo gek zijn om in de zomer latten onder te binden ;) Is er misschien iemand in voor een lesje zo op z’n tijd? Om kosten te delen. Niveau redelijk gevorderd (rood gaat prima maar zwart valt nog wel te verbeteren)

Goed initiatief. Zoetermeer is wat ver rijden voor mij, maar 't lijkt me leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen en toch nog wat te skiën, dus wie weet…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Leuk, een beetje gelijkgestemden ontmoeten…lees: die ook zo gek zijn om in de zomer latten onder te binden ;) Is er misschien iemand in voor een lesje zo op z’n tijd? Om kosten te delen. Niveau redelijk gevorderd (rood gaat prima maar zwart valt nog wel te verbeteren)

elisabeth101 op 30 apr 2017 20:42

Les ben ik altijd voor. Misschien kan ik clandestien wat regelen met een Landes leraar of twee…

Klinkt nog beter :). Voordeel van les op de baan vind ik dat je, doordat de omstandigheden hetzelfde blijven, je direct merkt wat een aanpassing in bijvoorbeeld je houding doet…

Mijn skischoenen hebben wat kleine aanpassingen nodig (ga ik heel binnenkort laten doen) en dan wil ik eigenlijk wel snel testen in Zoetermeer…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik ben van plan komende zondag (7 mei) te gaan. Ik ben er om 9.00 uur als de baan open gaat. Ik kan wel maximaal tot 12.00 uur in verband met andere afspraken 's middags.

Nog andere mensen die zondag a.s. willen gaan?

Altijd handig als je mensen kent @GiGi ;)

Kan helaas a.s. zondag niet maar komt goed, spreken nog wel wat af!

Les ben ik altijd voor. Misschien kan ik clandestien wat regelen met een Landes leraar of twee…

GiGi op 1 mei 2017 00:18

Ja count me in!

Ik ben ook van plan zo af en toe een bezoekje te brengen. Ik zal de data hier posten.
De ene keer vind ik het leuk om bv vrijdagochtend te gaan als alles er nog strak bij ligt maar soms is het ook leuk om op zondagavond te gaan als het er allemaal niet meer zo fijn bij ligt haha.

Aftellen maar!

Goed zo. Post maar raak. Zal ik ook blijven doen.

Hier staat ook sowieso nog een dagje Landgraaf in de planning met wat vrienden. Zoetermeer misschien een keer op een ochtend een paar uur.

Born to Ride

Morgen (vrijdag 5 mei) heb ik onverwachts vrij, dus ik ga zeker even skiën in Zoetermeer. Ik heb sinds zondag niet meer op de latten gestaan… moet niet gekker worden.

De “dit is niet ok” knop lonkt nu wel heel erg GiGi… :(

Mr. Slow

GiGi, ik was van plan 14 mei naar Zoetermeer te gaan. Kun je wat meer vertellen over wat er die dag gaande is en wat wel en niet open is? Ik kan alleen maar vinden dat er die dag een moederdagbrunch is :P

Die dag zijn er wedstrijden op baan 3, waardoor die voor het grootste deel is afgesloten. Ook zal het er erg druk zijn. Die wedstrijden staan meestal niet op de site van Snowworld, maar hier: https://www.nederlandseskivereniging.nl/OWR/

Vraagje: Als t qua reisafstand niks uitmaakt, wat is dan advies: bottrop neuss landgraaf of Zoetermeer?

Niet Bottrop. Neuss nooit geweest, maar schijnt goede sneeuw te zijn en een stoeltjeslift, maar niet zo lang. Landgraaf ken je. Zoetermeer is qua piste interessanter, maar alleen een sleeplift. Mijn mening, uiteraard.

*bericht bewerkt door GiGi op 07 mei 2017 09:53

Ik heb ook een jaarkaart, zal dit topic even volgen. Volgens mij staan jullie alleen nu op de piste en kom ik net uit bed, haha.

Zoetermeer FTW.
Van alle indoorbanen de meeste uitdaging.
In landgraaf is de stoeltjeslift te traag en de sneeuw te slecht. En vaak 1 piste afgesloten door meerdere slalomteams.
Ga je voor het funpark dan zou ik wel voor Landgraaf kiezen. Veel meer mogelijkheden daar.

Ben vandaag niet in Zoetermeer. Het feestje van gister was iets te gezellig. ;)

Übung macht den meister!!!

Tnx voor info

Voor de dames die erop rekenen dat je via Duijvestein wel aan een leuke damesski kan komen (om te testen)… Helaas, geen damesski meer te rijgen. Die zijn allemaal verkocht. De meest handelbare ski’s die ze nu nog hebben zijn de Atomic Vantage X 77 en de Atomic Redster Edge SL, beiden in 164.

Gewoon ter info.

Zaterdag a.s. (13 mei) ga ik 's avonds weer skiën in Zoetermeer. Er zijn ook wat mensen op dat moment die skileraar zijn (weet ik uit betrouwbare bron). Misschien willen die wel wat tips & tricks delen…

Wie gaat er mee?

*bericht bewerkt door GiGi op 11 mei 2017 09:56

Helaas. Al andere plannen. Wel een leuk idee!
Andere keer graag. Succes!

Aftellen maar!

Present!!

Übung macht den meister!!!

He verdorie ik kan niet zaterdag :( volgende keer beter!

Ik denk dat ik volgende week zaterdag ook wel weer ga hoor, misschien vrijdag, en wie weet maandag- of woensdagavond. (Op dinsdag- en donderdagavonden ga ik liever niet, want dan wordt er getraind door wedstrijdteams die de hele piste aan gort skiën.)

Ik denk dat ik volgende week zaterdag ook wel weer ga hoor, misschien vrijdag, en wie weet maandag- of woensdagavond. (Op dinsdag- en donderdagavonden ga ik liever niet, want dan wordt er getraind door wedstrijdteams die de hele piste aan gort skiën.)

GiGi op 11 mei 2017 15:44

Oohw en wij doen dat niet op maandag??
Overigens na 9 uur Is er buiten ons haast niemand op de baan

Übung macht den meister!!!

Maandagavond is voor de snowboard-soos, daar verwacht @GiGi niet zoveel van?

LA NORMA😍☃️

Plaats een reactie