Zoetermeer, wie gaat er mee?

Ik twijfel nog of ik zaterdag of zondag ga. Wel first tracks om 8 uur.
@Waah: mij is een backside boardslide to kneesontheside rail een keer gelukt ;)

Ik hou het bij het piste werk. Nog genoeg om te verbeteren daar.

Vraagje aan de ingewijdenen hier: Heeft Zoetermeer iets van een funpark? hoeft niet groot, een sliderbox is op zich zat. Maar op de site zie ik alleen iets staan bij Landgraaf. Maar dat is wel erg ver rijden vanuit het noorden van het land.

Waah op 17 okt 2018 11:48

Ze hebben een webcam . Volgens kan je zien hoe eruit ziet .

Kwa board-techniek kan ik aardig uit de voeten (ook dankzij een week-durende cursus voor lesgeven van beginnende snowboarders). Maar het funpark spreekt me toch wel aan. Al zal ik nooit beginnen aan backflips, tenzij er een kussen achter ligt. Dan ist best leuk.

Maar zie inderdaad een paar van die boxen. en een jump. Das meer dan zat voor wat ik wil kunnen. Voor mij is funpark ook meer om extra zelfvertrouwen op het board op te bouwen. Dat is ook de reden waarom ik met beide voeten voor kan staan.

Ik ben er ook zaterdag of zondag denk ik. Van 8.00 tot maximaal 10.30 uur denk ik zo. Ik verwacht behoorlijke drukte in verband met de Winter Opening.

@Waah
Je kan natuurlijk altijd 1 van de live 4k webcams checken of er die dag wel een funpark is of even bellen met Snowworld.
Tijdens (kerst)vakanties willen ze in Zoetermeer wel eens het funpark weghalen om zo plek te maken voor cursussen.

Hier de webcams van baan 1,2, en 3 in Zoetermeer. De andere pistes zijn op youtube te vinden of op de site van Snowworld zelf.

Übung macht den meister!!!

Oeps jullie waren al een pagina verder dan ik.

Übung macht den meister!!!

Ben er zelf sowieso zaterdag ochtend en waarschijnlijk zondag ochtend ook wel.

Übung macht den meister!!!

Ben er zelf sowieso zaterdag ochtend en waarschijnlijk zondag ochtend ook wel.

RFKANGOO op 17 okt 2018 12:22

Je kan beter wat vaker 's avonds gaan om de lastigere condities wat meer te trainen :P

*bericht bewerkt door Shane op 17 okt 2018 12:27

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ben er zelf sowieso zaterdag ochtend en waarschijnlijk zondag ochtend ook wel.

RFKANGOO op 17 okt 2018 12:22

Je kan beter wat vaker 's avonds gaan om de lastigere condities wat meer te trainen :P

Shane op 17 okt 2018 12:27

Ok vooruit. Maandagavond ben ik er ook weer.

Übung macht den meister!!!

Ben er zelf sowieso zaterdag ochtend en waarschijnlijk zondag ochtend ook wel.

RFKANGOO op 17 okt 2018 12:22

Je kan beter wat vaker 's avonds gaan om de lastigere condities wat meer te trainen :P

Shane op 17 okt 2018 12:27

Of gewoon op een board gaan staan dat er meer geschikt voor is, materiaal is alles.

Ben er zelf sowieso zaterdag ochtend en waarschijnlijk zondag ochtend ook wel.

RFKANGOO op 17 okt 2018 12:22

Je kan beter wat vaker 's avonds gaan om de lastigere condities wat meer te trainen :P

Shane op 17 okt 2018 12:27

Of gewoon op een board gaan staan dat er meer geschikt voor is, materiaal is alles.

Tiny-M op 17 okt 2018 12:50

2 planken onder binden bedoel je 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Als dat live webcams zijn valt de drukte nog wel mee (het is tenslotte woensdagmiddag). Mijn vriendin wil misschien eens wat ski’s proberen bij Duijvestein, maar als we dat dan op een vrijdag doen hoeven we zo te zien niet per se achterlijk vroeg weg :).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Nou, vrijdag is vaak de dag dat er veel scholen zijn. Afgelopen vrijdag ook achterlijk druk en de hele baan aan gort geskied tegen 11.00 uur. Duijvestein gaat pas om 10.00 uur open, dus first tracks op hun ski’s is helaas nooit mogelijk.

Ben er zelf sowieso zaterdag ochtend en waarschijnlijk zondag ochtend ook wel.

RFKANGOO op 17 okt 2018 12:22

Je kan beter wat vaker 's avonds gaan om de lastigere condities wat meer te trainen :P

Shane op 17 okt 2018 12:27

Of gewoon op een board gaan staan dat er meer geschikt voor is, materiaal is alles.

Tiny-M op 17 okt 2018 12:50

Skills gaan boven het materiaal, dat zou jij nu toch ook onderhand moeten ervaren?!🙈

LA NORMA😍☃️

Maar behalve een @RFKANGOO die altijd een pagina achter loopt🤮 en een misschien van 2 luie mensen @GIGI en @Tiny-M niemand die zaterdagochtend aanwezig is?

LA NORMA😍☃️

Maar behalve een @RFKANGOO die altijd een pagina achter loopt🤮 en een misschien van 2 luie mensen @GIGI en @Tiny-M niemand die zaterdagochtend aanwezig is?

Piefke op 17 okt 2018 15:53

Hoho, wie was er zondag als eerste???

Maar behalve een @RFKANGOO die altijd een pagina achter loopt🤮 en een misschien van 2 luie mensen @GIGI en @Tiny-M niemand die zaterdagochtend aanwezig is?

Piefke op 17 okt 2018 15:53

Ik ga voor een doordeweekse dag. Hoef ik niet om 6:15u van huis voor een beetje goede baan ;)

Iemand die zaterdagochtend naar Neuss wil?

Nou, vrijdag is vaak de dag dat er veel scholen zijn. Afgelopen vrijdag ook achterlijk druk en de hele baan aan gort geskied tegen 11.00 uur. Duijvestein gaat pas om 10.00 uur open, dus first tracks op hun ski’s is helaas nooit mogelijk.

GiGi op 17 okt 2018 15:17

ow dat is dan wel weer jammer, al is het vooral belangrijk dat de skis haar vertrouwen geven, ook als de sneeuw wat minder is :).

Ik herken wel dat er op vrijdagmiddag veel scholen zijn, maar dus ook al zo vroeg en op baan 3…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Iemand die zaterdagochtend naar Neuss wil?

Bennie op 17 okt 2018 16:25

Ahahahhaa, hij wil niet niet zo vroeg uit bed en gaat liever op een doordeweekse dag maar wil vervolgens wel zaterdagochtend naar Neuss?!🙈

LA NORMA😍☃️

Dat is iets minder druk waardoor ik hoop dat er met een aanvang van een uur of 9 ook wat aan is, en een heel stuk dichterbij… Landgraaf vind ik niet fantastisch en de drukte is weer hetzelfde issue.

Ik heb ook op dinsdag wel complete scholen gezien hoor. Wat een hel was dat. Gelukkig kort en krachtig maar daarna wel de baan kapot.

I.v.m.aanhoudende snotkop a.s. weekend afwezig 😣

Ik heb ook op dinsdag wel complete scholen gezien hoor. Wat een hel was dat. Gelukkig kort en krachtig maar daarna wel de baan kapot.

I.v.m.aanhoudende snotkop a.s. weekend afwezig 😣

elisabeth101 op 17 okt 2018 19:11

Moet je juist lekker gaan, knap je van op 👍

I can stick uphill ice, on my saucer...

Wordt de piste lekker stroef van.

Dat is iets minder druk waardoor ik hoop dat er met een aanvang van een uur of 9 ook wat aan is, en een heel stuk dichterbij… Landgraaf vind ik niet fantastisch en de drukte is weer hetzelfde issue.

Bennie op 17 okt 2018 17:48

Helder☃️

Wij gaan toch maar een uurtje met die actie en daarna met de kids de rest van het lijstje afvinken🛷🥌
Tot 10uur verwacht ik sowieso geen drukte op de piste, daarna geen idee maar vele hebben op zaterdag nog “verplichtingen” kwa sport bijv. dus we zien wel😃

*bericht bewerkt door Piefke op 17 okt 2018 19:57

LA NORMA😍☃️

Vanavond nog iemand???

I can stick uphill ice, on my saucer...

Morgenochtend

Ik heb het toch maar bij vanavond gehouden @Tiny-m. Was rustig en het lag er nog redelijk bij en ben sowieso meer een avondmens 😀.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik ook, dit is gewoon mishandeling zo vroeg

Vandaag maar weer in de avond.

Plaats een reactie