Zoetermeer, wie gaat er mee?

Zie net een topic over dagpassen via ticketveiling… heeft wellicht iets te maken met de vroege drukte en het aantal minder vaardige (😉) skiers.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ja het wordt weer tijd om in de Alpen te gaan skiën en niet in de hal. Nog 1 keertje in Zoetermeer en dan Stubai en Sölden voor mij.

*bericht bewerkt door moderator op 23 sep 2019 07:57

Op social deal is er nu ook net weer een actie gestart. Een 4-uurs pas voor 22,25euro, geldig in alle 5 de snowworld vestigingen.

Born to Ride

Er waren veel beginners lessen ( proeflessen ) .

En dit was laatste weekend dat je de bonnen van de Hema actie kon gebruiken .

*** dubbel****

*bericht bewerkt door miepmiep op 23 sep 2019 08:18

Idioten niveau was best hoog gisteren. Wel goed te zien dat er (eindelijk) eens iets van gezegd en aan gedaan werd.

Daarnaast ook aardig wat mensen met kleine kinderen die wellicht op de oefenpiste beter af geweest waren, snowboarders die echt overal gaan zitten waar ze maar willen (sorry boarders hier, 't was echt niet anders) en wat meiden van een jaar of 18-20 die elkaar wel even zouden leren skiën of zo. Kortom, enige tijd redelijk chaotisch.

Gelukkig later in de middag weer wat meer ruimte en voorspelbaarder skiërs en boarders ;)

Edwin van Riel

Idioten niveau was best hoog gisteren. Wel goed te zien dat er (eindelijk) eens iets van gezegd en aan gedaan werd.

Daarnaast ook aardig wat mensen met kleine kinderen die wellicht op de oefenpiste beter af geweest waren, snowboarders die echt overal gaan zitten waar ze maar willen (sorry boarders hier, 't was echt niet anders) en wat meiden van een jaar of 18-20 die elkaar wel even zouden leren skiën of zo. Kortom, enige tijd redelijk chaotisch.

Gelukkig later in de middag weer wat meer ruimte en voorspelbaarder skiërs en boarders ;)

evr66 op 23 sep 2019 08:24

Het lijkt net echte wintersport met al die klasjes, boarders en kamikaze’s ;)

Aftellen maar!

Haha, buiten heb je gelegenheid genoeg om wat anders te kiezen dan de meute ;). Hoorde gisteren al iemand een vergelijking maken met Winterberg ;)

Edwin van Riel

Nou zo gek is dat niet…ook hier zie je ze in spijkerbroek. Sowieso weet je vaak wel dat als ze huurkleding hebben en op piste 3 zijn, dat je maar beter wat kan uitkijken…

Voor mij nog één keertje Snowworld, om nog wat ski’s te testen. Zal ergens half oktober worden, beetje afhankelijk van werk. Ik denk dat de weekenden al geen goed idee meer zijn…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Weekend gaat ook wel, maar dan moet je vroeg zijn of einde middag. Zondagochtend 9 uur was er ook nog geen hond. Tussen 10 en 12 wegblijven, kinderklasjes en 3 uur wordt het weer snel beter. Door de weekse avonden zijn prima, als je een beetje vroeg kunt zijn. Donderdag rond 7 uur zijn we meestal maar met een man of 3-4, later wel iets drukker maar nog steeds goed te doen ;)

Edwin van Riel

Ik heb in geval van mijn eigen veiligheid, vaak veel meer moeite met de enigszins “goede” skiers en boarders, dan met de idiote beginners. Niet ritmisch, maar wel de hele breedte van de baan gebruiken, geen oog voor de zaken om hen heen, te dicht langs anderen (bijvoorbeeld beginners) heen, voordringen bij de lift…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik heb in geval van mijn eigen veiligheid, vaak veel meer moeite met de enigszins "goede" skiers en boarders, dan met de idiote beginners. Niet ritmisch, maar wel de hele breedte van de baan gebruiken, geen oog voor de zaken om hen heen, te dicht langs anderen (bijvoorbeeld beginners) heen, voordringen bij de lift…

Shane op 23 sep 2019 10:00

Sorry. 😊😁
Zal vanavond proberen niet te veel in de weg te boarden. 😄😄

*bericht bewerkt door RFKANGOO op 23 sep 2019 10:17

Übung macht den meister!!!

Wa’s dat nou @shane, met boarders op pad?

Edwin van Riel

Wijsheid komt met de jaren @evr66 Shane snapt dat. Dat jij nou zo nodig moest switchen 😜

Ik wacht altijd veilig tot jij helemaal beneden bent @Rfkangoo ;P.

Enne @evr66, echt niet verder vertellen, maar maandag is een fijne avond…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Wijsheid komt met de jaren @evr66 Shane snapt dat. Dat jij nou zo nodig moest switchen 😜

Bennie op 23 sep 2019 10:33

Ben toen ook gestopt met die kreet “switchen” ;)

Edwin van Riel

Ik wacht altijd veilig tot jij helemaal beneden bent @Rfkangoo ;P.

Enne @evr66, echt niet verder vertellen, maar maandag is een fijne avond…

Shane op 23 sep 2019 10:34

Wie weet, een keertje ;). Begreep dat er dan ook te telemarken valt?

Edwin van Riel

Ja klopt op maandagavond kan je telemarklessen ( losse lessen )volgen.
Staat bij mij ook nog op het lijstje …

Al 1x geprobeerd op de ABS .

*bericht bewerkt door miepmiep op 23 sep 2019 11:00

Lijkt me heerlijk op een avondje een keer, maar daar is het eigenlijk net te ver voor rijden. Maar misschien dat ik het slim kan combineren een keer :).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Laat er geen misverstanden over bestaan @Bennie … Ik ski!

En ik verwacht niet dat ik ooit dusdanig last ga krijgen van een midlife crisis dat ik ga switchen. Ook al niet, omdat het pas net een beetje op skien begint te lijken wat ik doe. ;)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Laat er geen misverstanden over bestaan @Bennie … Ik ski!

En ik verwacht niet dat ik ooit dusdanig last ga krijgen van een midlife crisis dat ik ga switchen. Ook al niet, omdat het pas net een beetje op skien begint te lijken wat ik doe. ;)

Shane op 23 sep 2019 11:37

Moet eerlijk zeggen, voor een skiër doe je het best aardig. 😁😁

Übung macht den meister!!!

Ik wacht altijd veilig tot jij helemaal beneden bent @Rfkangoo ;P.

Enne @evr66, echt niet verder vertellen, maar maandag is een fijne avond…

Shane op 23 sep 2019 10:34

Beetje jammer dat die geheimtip nu niet meer zo geheim is. 😄😄

Übung macht den meister!!!

Ik wacht altijd veilig tot jij helemaal beneden bent @Rfkangoo ;P.

Enne @evr66, echt niet verder vertellen, maar maandag is een fijne avond…

Shane op 23 sep 2019 10:34

Beetje jammer dat die geheimtip nu niet meer zo geheim is. 😄😄

RFKANGOO op 23 sep 2019 12:22

Hoezo? Ik zei er toch bij dat hij het niet verder moest vertellen :P.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik wacht altijd veilig tot jij helemaal beneden bent @Rfkangoo ;P.

Enne @evr66, echt niet verder vertellen, maar maandag is een fijne avond…

Shane op 23 sep 2019 10:34

Beetje jammer dat die geheimtip nu niet meer zo geheim is. 😄😄

RFKANGOO op 23 sep 2019 12:22

Hoezo? Ik zei er toch bij dat hij het niet verder moest vertellen :P.

Shane op 23 sep 2019 13:19

En ik ben uitermate betrouwbaar, dus wat kan er nou mis gaan ;)

Edwin van Riel

Voor degene die naar landgraaf willen gaan van het weekend ! Misschien uitstellen of gaan kijken kan natuurlijk ook als je dat leuk vindt

https://www.fis-ski.com/en/international-ski-federation/news…

Voor degene die naar landgraaf willen gaan van het weekend ! Misschien uitstellen of gaan kijken kan natuurlijk ook als je dat leuk vindt

https://www.fis-ski.com/en/international-ski-federation/news…

miepmiep op 26 sep 2019 10:33

Of je gaat naar ZTM natuurlijk, dan staat het niet voor niets in dit topic ;)

Edwin van Riel

Wat was het druk op de donderdagochtend 🙈

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

vanavond, anyone?

Edwin van Riel

Wat was het druk op de donderdagochtend 🙈

Sneeuwbaard op 26 sep 2019 15:31

Dan moet je hier ook niet in geuren en kleuren gaan verkondigen dat je je kunsten gaat vertonen.

Übung macht den meister!!!

Verwacht nu wel een productie van jouw kunsten in dit topic @Sneeuwbaard👇☃️
https://www.wintersport.nl/forum/topic/478500

OW, lees net dat je je eigen daarin al verontschuldigt hebt🥶

*bericht bewerkt door Piefke op 26 sep 2019 17:01

LA NORMA😍☃️

Plaats een reactie