Zoetermeer, wie gaat er mee?

@Piefke: hoofdletter was geen tikfout ;)

Edwin van Riel

@Piefke: hoofdletter was geen tikfout ;)

evr66 op 15 okt 2019 11:49

OW😜

LA NORMA😍☃️

Pas maar op met die boeren rond de A12 morgen. Die komen ook omploegen geloof ik ;)

evr66 op 15 okt 2019 07:35

Ja dat word nog wel ff een dingetje. Kijken wat google maps aangeeft. Hoef gelukkig niet in Den Haag te zijn.

RFKANGOO op 15 okt 2019 11:13

Op een paar tractoren die op het land bezig waren heb ik geen boer gezien op weg naar Zoetermeer. @Piefke wil het bij jou al een beetje lukken? 😁😁

Übung macht den meister!!!

Die liggen rond Utrecht in hinderlaag voor mij vanmiddag denk ik. Vraag me af wat er gaat gebeuren zodra de aanrijdtijden van ambulances of andere hulpdiensten onder druk komen te staan

Edwin van Riel

Die liggen rond Utrecht in hinderlaag voor mij vanmiddag denk ik. Vraag me af wat er gaat gebeuren zodra de aanrijdtijden van ambulances of andere hulpdiensten onder druk komen te staan

evr66 op 16 okt 2019 09:31

Het is een zooitje rond om Utrecht. Vriendje van mijn oudste kwam te laat op school . Stonden helemaal vast . Via vluchtstroken , binnendoor , schade kunnen beperken. Als buiten sta hoor je toeter en sirenes .

*bericht bewerkt door miepmiep op 16 okt 2019 09:49

Wil begin van de avond in Huizen zijn, benieuwd of dat gaat lukken vandaag. Neem aan, dat die boeren dan weer naar huis willen allemaal ;)

Edwin van Riel

Wil begin van de avond in Huizen zijn, benieuwd of dat gaat lukken vandaag. Neem aan, dat die boeren dan weer naar huis willen allemaal ;)

evr66 op 16 okt 2019 10:14

Op tijd vertrekken. Ben net weer terug en het was behoorlijk druk richting Den Haag. Gelukkig ging ik naar huis en kon ik gewoon doorrijden.

Übung macht den meister!!!

Pas maar op met die boeren rond de A12 morgen. Die komen ook omploegen geloof ik ;)

evr66 op 15 okt 2019 07:35

Ja dat word nog wel ff een dingetje. Kijken wat google maps aangeeft. Hoef gelukkig niet in Den Haag te zijn.

RFKANGOO op 15 okt 2019 11:13

Op een paar tractoren die op het land bezig waren heb ik geen boer gezien op weg naar Zoetermeer. @Piefke wil het bij jou al een beetje lukken? 😁😁

RFKANGOO op 16 okt 2019 09:24

Terwijl er geen berichtgeving over was stond de hele A29 vast… En mocht er niet af waar ik wilde omdat het fff door moest volgens meneer agent, nooit geweten dat er in Nederland zoveel trekkers waren🙈 Bij Rotterdam kon ik dan eindelijk doorsteken naar de A16 en was ik er zo😜
Voordeel was dat @RFKANGOO nu al wel warm was geboard en we meteen los konden ⛷🏂☃️

Het was iig de moeite waard en toch 2 uur van de goede piste genoten😍

https://cdn.wintersport.nl/forum/25/c9cd5e8bc1b453973c0cca0e...

LA NORMA😍☃️

Zat ik vandaag even de webcam te checken, om te kijken of mijn kuil al weg was, blijkt die @Piefke toch best wel lekker met @RFKangoo mee te kunnen doen…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Zat ik vandaag even de webcam te checken, om te kijken of mijn kuil al weg was, blijkt die @Piefke toch best wel lekker met @RFKangoo mee te kunnen doen…

Shane op 16 okt 2019 23:45

😵😵

Zit jij stiekem te gluren😅
Ik doe me best om niet als aanhangsel maar om samen met de KANGOO de berg af te schuifelen🥶

LA NORMA😍☃️

Zondagochtend vroeg nog liefhebbers hier?

Edwin van Riel

Zondagochtend vroeg nog liefhebbers hier?

evr66 op 18 okt 2019 11:25

Het lag wel in de planning.

Übung macht den meister!!!

Lag/ligt/gelegen? ;)

Edwin van Riel

Lag/ligt/gelegen? ;)

evr66 op 18 okt 2019 11:33

Alle 3 is wel eens van toepassing.

Übung macht den meister!!!

Nee, het is toekomst, dus het zit in de planning.

Hen48

Zondagochtend vroeg nog liefhebbers hier?

evr66 op 18 okt 2019 11:25

Het lag wel in de planning.

RFKANGOO op 18 okt 2019 11:29

Ik ga zondagochtend waarschijnlijk weer een poging wagen ;)

Ik wou eigenlijk een handtekening vragen, maar elke keer als ik naar boven ging, ging jij naar beneden en andersom.

sterko op 29 sep 2019 15:49
Annoying skiers since 2003

Zondagochtend vroeg nog liefhebbers hier?

evr66 op 18 okt 2019 11:25

nâh. Dan ben ik op een èchte berg😜

mama on a mission in the snow

Zondagochtend vroeg nog liefhebbers hier?

evr66 op 18 okt 2019 11:25

Het lag wel in de planning.

RFKANGOO op 18 okt 2019 11:29

Ik ga zondagochtend waarschijnlijk weer een poging wagen ;)

Ik wou eigenlijk een handtekening vragen, maar elke keer als ik naar boven ging, ging jij naar beneden en andersom.

sterko op 29 sep 2019 15:49
sterko op 18 okt 2019 22:40

Zal proberen het een beetje rustig aan te doen. :P

Übung macht den meister!!!

Ben je er dan zondag? Dan wil ik ook een handtekening.

Wordt nog druk morgenvroeg. Signeren alleen van boards of ook van ski’s, @tiny-m ?

Edwin van Riel

Of een levensechte tattoo op jouw rug @evr66 ;)

Of een levensechte tattoo op jouw rug @evr66 ;)

Sjaak27 op 19 okt 2019 10:52

Daar is al geen plek meer🥶

LA NORMA😍☃️

Wordt nog druk morgenvroeg. Signeren alleen van boards of ook van ski’s, @tiny-m ?

evr66 op 19 okt 2019 10:12

Ik heb geen skis

Wordt nog druk morgenvroeg. Signeren alleen van boards of ook van ski’s, @tiny-m ?

evr66 op 19 okt 2019 10:12

Ik heb geen skis

Tiny-M op 19 okt 2019 11:44

nog een brevetje erbij en dan wel hoor ;)

Edwin van Riel

@tiny-m

Je zal toch moeten leren skiën want de volgende stap met je parapente in de Alpen is vliegen, effe landen op je skies en weer doorvliegen. 😃🤔

Born to run. B.S.

Ja het MOET wel. Maar kan nu nog vol trots zeggen dat ik geen skies heb.

Sommigen kunnen trots zijn op de raarste dingen ;)

Edwin van Riel

Ben je er dan zondag? Dan wil ik ook een handtekening.

Tiny-M op 19 okt 2019 00:48

null

Ik ben er klaar voor. 😁😁

Übung macht den meister!!!

Tattoo!

Edwin van Riel

Waarom wil iedereen handtekeningen van @RFKANGOO? Heb ik iets gemist?

Plaats een reactie