Zoetermeer, wie gaat er mee?

Hahah @GiGi ben net beginner af dus dan mag je je eigen ergens mee belonen☃️

Klopt @Sjaak27 net als Snowworld Terneuzen, wel fijner daar met net die paar meter langere baan☃️

Binnenkort eens proberen dan @RFKANGOO en dan mag jij mij wel filmen voor het broertje van jouw topic☃️

Piefke op 7 okt 2019 14:09

Gooi maar online dat filmpje.

Übung macht den meister!!!

Waarom wil iedereen handtekeningen van @RFKANGOO? Heb ik iets gemist?

GiGi op 19 okt 2019 20:52

Lees maar mee vanaf 29 september.
https://www.wintersport.nl/forum/topic/355956?page=55…

Übung macht den meister!!!

Hahah @GiGi ben net beginner af dus dan mag je je eigen ergens mee belonen☃️

Klopt @Sjaak27 net als Snowworld Terneuzen, wel fijner daar met net die paar meter langere baan☃️

Binnenkort eens proberen dan @RFKANGOO en dan mag jij mij wel filmen voor het broertje van jouw topic☃️

Piefke op 7 okt 2019 14:09

Gooi maar online dat filmpje.

RFKANGOO op 19 okt 2019 21:16

Dat wil ik wel maar weet nu al de reacties die komen gaan en dat is voornamelijk dat het filmwerk niet voldoende is voor een goed beeld te kunnen krijgen… Als we de volgende keer weer gaan fff een beter filmpie maken en dan gooi ik hem erin, nu was er wat weinig tijd en dus goed materiaal vind ik😅

LA NORMA😍☃️

Hahah @GiGi ben net beginner af dus dan mag je je eigen ergens mee belonen☃️

Klopt @Sjaak27 net als Snowworld Terneuzen, wel fijner daar met net die paar meter langere baan☃️

Binnenkort eens proberen dan @RFKANGOO en dan mag jij mij wel filmen voor het broertje van jouw topic☃️

Piefke op 7 okt 2019 14:09

Gooi maar online dat filmpje.

RFKANGOO op 19 okt 2019 21:16

Dat wil ik wel maar weet nu al de reacties die komen gaan en dat is voornamelijk dat het filmwerk niet voldoende is voor een goed beeld te kunnen krijgen… Als we de volgende keer weer gaan fff een beter filmpie maken en dan gooi ik hem erin, nu was er wat weinig tijd en dus goed materiaal vind ik😅

Piefke op 19 okt 2019 21:28

Goede smoes, maar je durft gewoon niet.

En je hebt geluk. Het topic is al gesloten.

*bericht bewerkt door RFKANGOO op 19 okt 2019 21:40

Übung macht den meister!!!

🥶

*bericht bewerkt door Piefke op 19 okt 2019 21:53

LA NORMA😍☃️

Goede smoes, maar je durft gewoon niet.

En je hebt geluk. Het topic is al gesloten.

RFKANGOO op 19 okt 2019 21:39

Jij zou toch beter moeten weten dat als ik iets zeg het ook doe, maar er kan weleens vertraging optreden wat dan ruimschoots goed gemaakt wordt😉
Ps: ook ik mag een nieuw topic openen🥳

LA NORMA😍☃️

Voor wie nog korting op de kaarten van SnowWorld wilt hebben kan dat bij de HEMA tot 10 november:

Een heerlijk dagje sneeuwplezier beleef je bij SnowWorld en bij HEMA koop je nu extra voordelig je tickets, namelijk met 50% korting! Bij aankoop van één ticket, mag je gratis iemand meenemen! De tickets zijn geldig voor zowel kinderen als volwassenen en in te leveren bij SnowWorld Zoetermeer, Landgraaf, Amsterdam, Rucphen, Terneuzen en Neuss (Duitsland). Alle locaties hebben een piste voor beginners en gevorderden, zodat er voor elke wintersporter een uitdaging te vinden is. Kortom het complete wintersportgevoel voor jong en oud! Bij SnowWorld betaal je normaal gesproken 44,50 voor 4 uur sneeuwplezier voor 1 persoon en 22,50 voor 1 uur sneeuwplezier voor 1 persoon.

Let op! Je koopt dus voor 2 personen 1 SnowWorld ticket. Wil je bijvoorbeeld met 4 personen naar SnowWorld? Koop dan 2 tickets.

Ik heb ze net besteld en ga as vrijdagochtend samen met de zoon ff paar uurtjes skiën :-)

goed om te weten

  • bij aankoop van 1 ticket ontvang je het 2e ticket gratis
  • de tickets zijn geldig voor zowel volwassenen als kinderen
  • de tickets zijn geldig bij SnowWorld Zoetermeer, Landgraaf, Amsterdam (voorheen SnowPlanet), Rucphen (voorheen Skidôme), Terneuzen (voorheen Skidôme) en Neuss (Duitsland)
  • de tickets zijn geldig in de periode van 14 oktober t/m 31 maart 2020 (niet geldig in de kerstvakantie)
  • de tickets zijn exclusief materiaalhuur

Je kunt je ticktes nog t/m 10 november 2019 online kopen via http://www.hema.nl/tickets of in alle HEMA filialen in Nederland.

*bericht bewerkt door patje197440 op 05 nov 2019 10:02

Met vriendelijke groet, Patrick

Vanmiddag/avond nog meer liefhebbers van de sleeplift😁 in Zoetermeer?

LA NORMA😍☃️

Zondagochtend weer

Edwin van Riel

Zondagochtend weer

evr66 op 22 nov 2019 14:40

Jammer hoor. Dan bentik weer in Rucphen☃️

LA NORMA😍☃️

Gewoon ZTM, kan ik me weer eens vergapen aan al die boarders. Daar weinig van gezien afgelopen 2 weken. Nog in zomerslaap denk ik ;)

Edwin van Riel

Boarders mogen niet buiten komen🥶

LA NORMA😍☃️

Gewoon ZTM, kan ik me weer eens vergapen aan al die boarders. Daar weinig van gezien afgelopen 2 weken. Nog in zomerslaap denk ik ;)

evr66 op 22 nov 2019 14:42

Waar was je vorige week dan? Heb je niet gezien daar…

Hij was buiten op de egte pistes @Tiny-M🤦‍♂️

LA NORMA😍☃️

Gewoon ZTM, kan ik me weer eens vergapen aan al die boarders. Daar weinig van gezien afgelopen 2 weken. Nog in zomerslaap denk ik ;)

evr66 op 22 nov 2019 14:42

Waar was je vorige week dan? Heb je niet gezien daar…

Tiny-M op 22 nov 2019 14:52

Sorry, @tiny-m, ik was even aan wat buitenlucht en echte sneeuw toe ;)

null

Edwin van Riel

Nee helaas , moet rustig aan doen 😭.
Hopelijk binnenkort weer eens te kunnen …

Nee helaas , moet rustig aan doen 😭.
Hopelijk binnenkort weer eens te kunnen …

miepmiep op 22 nov 2019 15:13

Niet zo miepen🥶
Jammer hoor, gewoon een jagermeister erin en gaan met die 🍌☃️

LA NORMA😍☃️

Nee helaas , moet rustig aan doen 😭.

Hopelijk binnenkort weer eens te kunnen …

miepmiep op 22 nov 2019 15:13

Niet zo miepen🥶
Jammer hoor, gewoon een jagermeister erin en gaan met die 🍌☃️

Piefke op 22 nov 2019 18:30

Had al een keer met wiskey gedaan . Alleen helaas werkte dat niet . Kreeg al op mijn flikker van de huisarts . Tja met een hersenschudding blijven doorlopen is ook niet erg fijn …

@evr66 smoesjes weer

@evr66 smoesjes weer

Tiny-M op 22 nov 2019 18:39

altijd, zondag ben ik er weer. In principe iedere week tot de kerst ;)

Edwin van Riel

https://cdn.wintersport.nl/forum/25/7fccc7d10a3f343938ddf242...

We doen nog een rondje⛷🏂☃️

LA NORMA😍☃️

Wat is doordeweeks eigenlijk het rustigste moment om te gaan glijden?

When life gets too complicated.... SKI

Wat is doordeweeks eigenlijk het rustigste moment om te gaan glijden?

Alex op 27 nov 2019 10:26

Nu😊
Kom je ook nog☃️

LA NORMA😍☃️

Nu😊
Kom je ook nog☃️

Piefke op 27 nov 2019 10:31

LOL :-)

When life gets too complicated.... SKI

Iemand die trouwens nog 2 hema tickets voor Zoetermeer wil ruilen tegen die van Amsterdam? Ga maar eens naar een kleine hal ipv een grote…

aanbieding Snowworld voor klanten van Vattenfall (v/h Nuon): 1u skiën + schnitzelmenu €25
https://exclusief.vattenfall.nl/eropuit/detail/174

Rob

Iemand die trouwens nog 2 hema tickets voor Zoetermeer wil ruilen tegen die van Amsterdam? Ga maar eens naar een kleine hal ipv een grote…

Bennie op 27 nov 2019 10:43

Beetje laat misschien, maar die Hema tickets kun je toch overal gebruiken?

Aftellen maar!

Weet iemand of het op zaterdag op het moment heel erg druk is in Zoetermeer? Is het nog te doen?

Zaterdag geen idee, maar op zondag moet je gewoon om 9 uur weer klaar zijn ;)

Edwin van Riel

Heb al een paar weken in dubio gestaan om weer vroeg op te gaan, maar als het met een uurtje weer gedaan is…

Plaats een reactie