Zoetermeer, wie gaat er mee?

https://cdn.wintersport.nl/forum/26/9c88e0f76c72d0ec38cfe482...

Mooi, lekker een keer op zondag uitgeslapen, ook niet verkeerd.

evr66 op 8 mrt 2020 10:07

What’s gebeurd?

Ben jaloers op uitslapen . Hele week niet kunnen doen. 2 gebroken nachten ben ik niet meer gewend . Maar ja alles voor je kind …

miepmiep op 8 mrt 2020 11:46
Skimams op 8 mrt 2020 13:28

Hele stomme pech . Voel me wel beetje schuldig . Als ze bij vriendinnetje had mogen eten was nooit gebeurd . Maar ik had geen zij om nog een keer van de ene kant naar de kant van de stad te fietsen . Ze ging toen we thuis waren met papa de oudste halen . Die was buiten op een trampoline. Zij wilde ook perse . Oudste komt normaal zelf maar was zoals gewoonlijk de tijd vergeten .🙈. Ze zat er net op . Jongetje sprong/viel op haar been.
Nu breukje net onder haar knie .

miepmiep op 8 mrt 2020 13:40

Niet schuldig voelen mams. Is gewoon een kwestie van pech. Zorg ook goed voor jezelf😘 Binnen no time springt je kind weer op die trampo💪🏼

mama on a mission in the snow

Ouders die hun zin doordrammen zijn levensgevaarlijk🥶

Piefke op 8 mrt 2020 14:00

Ja lijkt er wel op. 🙈. Normaal mag ze wel . Maar ik had door werk maar 5 uur geslapen. Dus gewoon moe … en manlief zou pas laat thuis komen , maar die was toch eerder . En stomme is ook nog . Dat de oudste nooit op die trampoline gaat en nooit met die kinderen speelt …

miepmiep op 8 mrt 2020 14:08

Wat een uurtje slaap meer of minder allemaal niet kan doen😅Hopelijk wel weer op tijd herstelt voor de dutchweek? Of gaan jullie niet dit jaar?

Piefke op 8 mrt 2020 14:37

We gaan dit jaar met de dutchweek. Als herstel goed verloopt dan gaat ze het redden om weer te kunnen skien.
Maar eerst afwachten wat de arts zegt maandag .

*bericht bewerkt door miepmiep op 08 mrt 2020 17:17

https://cdn.wintersport.nl/forum/26/9c88e0f76c72d0ec38cfe482...

Mooi, lekker een keer op zondag uitgeslapen, ook niet verkeerd.

evr66 op 8 mrt 2020 10:07

What’s gebeurd?

Ben jaloers op uitslapen . Hele week niet kunnen doen. 2 gebroken nachten ben ik niet meer gewend . Maar ja alles voor je kind …

miepmiep op 8 mrt 2020 11:46
Skimams op 8 mrt 2020 13:28

Hele stomme pech . Voel me wel beetje schuldig . Als ze bij vriendinnetje had mogen eten was nooit gebeurd . Maar ik had geen zij om nog een keer van de ene kant naar de kant van de stad te fietsen . Ze ging toen we thuis waren met papa de oudste halen . Die was buiten op een trampoline. Zij wilde ook perse . Oudste komt normaal zelf maar was zoals gewoonlijk de tijd vergeten .🙈. Ze zat er net op . Jongetje sprong/viel op haar been.
Nu breukje net onder haar knie .

miepmiep op 8 mrt 2020 13:40

Niet schuldig voelen mams. Is gewoon een kwestie van pech. Zorg ook goed voor jezelf😘 Binnen no time springt je kind weer op die trampo💪🏼

Skimams op 8 mrt 2020 14:38

Doen we zeker !
Gelukkig kan de oudste mee fietsen naar school met vriendje . We wonen niet super in buurt van school. Dus dat is nu even onhandig . Maar zodra er loopgips omheen zit dan zijn weer iets mobieler …

In Landgraaf nemen ze maatregelen voor een beperking tot max 100 man op de piste. Vooraf een tijdsvak reserveren word aangeraden. Geplande lessen gaan vooralsnog gewoon door.

null

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Dat is niet alleen voor Landgraaf maar voor elke Snowworld vestiging.

Übung macht den meister!!!

Volgende week zondag maar eens Zoetermeer uitproberen, hopelijk met een nieuwe (2e hands) skiset, Rossignol Hero Elite Plus Ti.

Volgende week zondag maar eens Zoetermeer uitproberen, hopelijk met een nieuwe (2e hands) skiset, Rossignol Hero Elite Plus Ti.

Sjaak27 op 5 jul 2020 18:45

Heb je wat moois op de kop getikt 😁

Dat hoop ik wel @elisabeth101, eerst maar eens afwachten. Ik mocht geen nieuwe kopen van de CFO ;)

Dat hoop ik wel @elisabeth101, eerst maar eens afwachten. Ik mocht geen nieuwe kopen van de CFO ;)

Sjaak27 op 5 jul 2020 18:59

Haha ja zo gaat dat 😉 mooi setje in elk geval!

Leuke latten @sjaak27

Edwin van Riel

Volgende week zondag maar eens Zoetermeer uitproberen, hopelijk met een nieuwe (2e hands) skiset, Rossignol Hero Elite Plus Ti.

Sjaak27 op 5 jul 2020 18:45

Afgelopen vrijdag nog even geweest, sneeuw was goed en er waren weinig andere skiërs.
Systeem met vooraf een tijdslot boeken werkt prima.

.

Heb al gereserveerd, in Terneuzen van de week ook super rustig.

Volgende week zondag maar eens Zoetermeer uitproberen, hopelijk met een nieuwe (2e hands) skiset, Rossignol Hero Elite Plus Ti.

Sjaak27 op 5 jul 2020 18:45

OW dus jij was die ongeduldige persoon die zonodig deze ski’s moest hebben🤨😉

LA NORMA😍☃️

Zondag 2 augustus gaan we het eens een kans geven en gaan we de baan op in Zoetermeer met een BBQ erachteraan☃

Nog meer liefhebbers aanwezig komende zondag?

LA NORMA😍☃️

Zondag 2 augustus gaan we het eens een kans geven en gaan we de baan op in Zoetermeer met een BBQ erachteraan☃

Nog meer liefhebbers aanwezig komende zondag?

Piefke op 30 jul 2020 09:49

Jullie Nederlanders mogen nogal!
Dat zijn hier in België illegale praktijken.

Bla, bla, bla.

Zondag 2 augustus gaan we het eens een kans geven en gaan we de baan op in Zoetermeer met een BBQ erachteraan☃

Nog meer liefhebbers aanwezig komende zondag?

Piefke op 30 jul 2020 09:49

Jullie Nederlanders mogen nogal!
Dat zijn hier in België illegale praktijken.

bartvwg op 30 jul 2020 10:38

Niet zo zielig doen Bartje. Zolang de grens open is kunnen de belgen dat ook allemaal… Dat gebeurt al massaal want het wemelt van de belgen hier net over de grens die het er hier van nemen… Dus we zien je zondag☃

LA NORMA😍☃️

Als @bartvwg gaat, dan ga ik mee.
Vanuit code oranje naar het land van oranje. Toppie. 😃😆

Born to run. B.S.

Als /profiel/bartvwg gaat, dan ga ik mee.
Vanuit code oranje naar het land van oranje. Toppie. 😃😆

dan58 op 30 jul 2020 15:23

Ik verjaardag zondag @dan58 en heb dan een tuinfeestje… 😳☺🤗
Ik weet wat ge gaat zeggen, dus zwijg maar. 😂😁

Bla, bla, bla.

niet zo zielig doen Bartje. Zolang de grens open is kunnen de belgen dat ook allemaal… Dat gebeurt al massaal want het wemelt van de belgen hier net over de grens die het er hier van nemen… Dus we zien je zondag☃

Piefke op 30 jul 2020 15:27

Sorry Piefmans, feestje. 🤷‍♂️🙁

*bericht bewerkt door bartvwg op 30 jul 2020 15:31

Bla, bla, bla.

Als /profiel/bartvwg gaat, dan ga ik mee.
Vanuit code oranje naar het land van oranje. Toppie. 😃😆

dan58 op 30 jul 2020 15:23

Ik verjaardag zondag @dan58 en heb dan een tuinfeestje… 😳☺🤗
Ik weet wat ge gaat zeggen, dus zwijg maar. 😂😁

bartvwg op 30 jul 2020 18:15

Alsof dat wel mag? 🤔

Übung macht den meister!!!

Maar onze @bartvwg heeft zondag dan toch al zoveel bubbels (cava, prosecco,champagne…) op dat hij niet meer weet hoe groot zijn eigen bubbel is.😂😀😁

*bericht bewerkt door dan58 op 30 jul 2020 22:41

Born to run. B.S.

Als /profiel/bartvwg gaat, dan ga ik mee.
Vanuit code oranje naar het land van oranje. Toppie. 😃😆

dan58 op 30 jul 2020 15:23

Ik verjaardag zondag @dan58 en heb dan een tuinfeestje… 😳☺🤗
Ik weet wat ge gaat zeggen, dus zwijg maar. 😂😁

bartvwg op 30 jul 2020 18:15

Alsof dat wel mag? 🤔

RFKANGOO op 31 jul 2020 07:48

Ja dat mag. Met 5 gasten mag toch nog iets in ons peuter -en kleuterland. ;)

Bla, bla, bla.

Geeft niks Bartje, je moet toch wat als je in code rood zit🤨 Vergeet d’n Danny niet uit te nodigen🤗

Wij gaan gewoon lekker genieten met het gezin en degene die wel meegaan☃️😋

LA NORMA😍☃️

Change of plans, ben er ook morgen!

Change of plans, ben er ook morgen!

Tiny-M op 01 aug 2020 21:07

😵💪☃️😋

Tot morgen🤗

LA NORMA😍☃️

Yeah, net weer de ski activiteit gepland. Ik en mijn vrouw starten het seizoen met een techniek training van skitraining.nl op 5-9 as.😀

To ski or not to ski, that 's not a question

Zondag a.s. even spieken bij het Indoor tech camp van Tumbasz, weekeinde erna zelf mee proberen te doen.

Leuk @sjaak27, tot volgende week dan 👍🏻

Edwin van Riel

Yep @evr66

Hi! Ik ben al een tijd niet in sw geweest om het weekend. Hoe staat het met de drukte op zaterdagen?
En als ik zaterdag ga dan liever maar 's morgens, 's avonds of toch overdag mbt de drukte?

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Plaats een reactie