werken en skiën in wintergebied??

Hey iedereen,

toevallig kwam ik op jullie forum terecht en ik denk dat jullie mij wel kunne helpen ik ben eigenlijk opzoek als 24 jarige naar een tijdje in een wintersportgebied te kunnen gaan werken horeca bv en dat in combinatie met te kunnen skiën en had al 2 websites gevonden maar weet niet of deze te vertrouwen zijn want bij 1 er van moet je betalen om te kunnen solliciteren holidayjobs en werkeninoostenrijk.nl dat zijn degene die ik had gevonden maar het is nog een heel gedoe om te kunnen solliciteren… Alvast bedankt voor de hulp!! mischien zijn er wel meer die dit hebben gedaan en hun ervaringen kunnen delen of hoe dit best te doen.

Hoi @jappe007, welkom op het forum! Er staan best wat topics op dit forum waarin wordt gevraagd om mensen. Ik zou daar zeker eens wat in rondstruinen.

Verder is het een idee om je overige vijf topics hierover (met alleen de aanhef) te (laten) verwijderen. Dat komt de leesbaarheid op dit forum alleen maar ten goede ;-)

Ik zal de andere topics verwijderen ;-)

Een paar puntjes extra in je tekst maakt de zinnen ook wat beter leesbaar trouwens ;-)

En kijk vooral eens hier: https://www.wintersport.nl/forum/10

Click. Click. Peace

Oke bedankt voor de tips ik zal er proberen op te letten maar ik heb het gevoel dat ik nog snel moet zijn om toch nog ergens te kunnen beginnen waar je ook de tijd hebt om te kunnen skiën of zijn er nog genoeg vacatures!? Zelf heb ik een rijbewijs b en veel ervaring in de horeca dus hoop ik toch nog iets te vinden want dit lijkt me wel de perfecte gelegenheid om dit te kunnen doen.

werkeninoostenrijk.nl is een betrouwbare site. Voor nu denk ik dat je een beetje laat bent.
De meeste seizoensbanen worden medio september-oktober vergeven. Wat wel gebeurt is dat ze tijdens het seizoen vaak nog mensen zoeken. Dat mensen vervangen moeten worden die wegens heimwee weer naar huis gaan, hun werk niet goed doen of hun (sleutel)been breken.

Er zijn nog genoeg plekken om te werken.
Schrijf wat skischolen e.d aan met een goede C.V en een nette brief.
Ik denk dat het een utopie is om te denken : veel skieen en ‘‘wat’’ werken.
Je bent er in de eerste plaats om te werken. Dat je wat meer skidagen maakt dan hier in NL. Is mooi meegenomen.
Las in je andere topic dat je geen goed duits sprak. Wellicht verstandig om dat eens bij te spijkeren. Vloeiend duits is een pre.
Daarnaast kijk goed naar je formulatie op internet. Veel bedrijven zullen eerst eens rond googlelen. De 1e indruk is vaak al de go or no go

echte mannen lopen naar boven,

Martijnuiterwijk skischolen aanschrijven hoe bedoel je dan precies want heb alleen wel maar ervaring in de horeca of als chauffeur.

Ja op google zoeken. En dan een email sturen met hetgeen wat je zoekt. Die hebben vaak connecties en kunnen helpen. Chauffeurbaan zul je niet vinden. Horeca is wel wat in te vinden.

echte mannen lopen naar boven,

Jappe, ik zoek ook nog mensen voor skischolen, skiverhuur en horeca. Als je mij in een pb je telefoonnummer stuurt bel ik je wel ff.

Groeten,

Jethro

Almrausch in Samaun zoekt nog een chauffeur

@stefanski waar vind ik die vacature voor chauffeur!? alvast bedankt

Misschien zou je eens kunnen zoeken op hun website

sorry maar ik zie geen vacature van chauffeur alleen afwasser en chef de partie en is allemaal in het duits en kan alleen engels en nederlands wel…

Maar, hoe had je je dat nu bedacht?. Werken in een land, waarvan je de taal niet spreekt.
Ik denk dat jij een heel apart idee hebt van werken in de bergen.

echte mannen lopen naar boven,

https://hoteljob-schweiz.de/Allrounder+im+Service+m%2Bw+%28m…

Zonder Duits lijkt het me erg lastig worden.

@Martijnuiterwijk Jij succes 15 december, en als je iets nodig hebt uit NL, wij zitten niet zo ver weg en ben er vaak :D

Dienten Die Alte schule

@Martijnuiterwijk Jij succes 15 december, en als je iets nodig hebt uit NL, wij zitten niet zo ver weg en ben er vaak :D

Elly3 op 22 nov 2017 19:02

Dankjewel! Nou een ding weet ik zeker. Een flesje duvel. Als ik iets ga missen is het dat wel. Lekkerste bier wat bestaat. Klopt jullie zaten niet heel ver weg. Wellicht tzt eens kennismaken en een drankje doen?

echte mannen lopen naar boven,

ik zal nog een poging wagen
Allrounder im Service m/w (mit Führerschein für Shuttlebusfahrten) staat gewoon op hun website

@stefanski: ik heb m geknipt en geplakt.
Ik denk dat hij het woord Fuhrerschein niet kent.

*bericht bewerkt door DrPhil op 22 nov 2017 22:12

Mijn advies is: ga eerst Duits leren.

@stefanski: ik heb m geknipt en geplakt.
Ik denk dat hij het woord Fuhrerschein niet kent.

DrPhil op 22 nov 2017 22:12

Maar heeft @jappe007 groot rijbewijs?

echte mannen lopen naar boven,

Heb je voor de shuttlebus groot rijbewijs nodig?

@martijnuiterwijk, gezellig hoor je komt dan maar een duveltje halen, misschien een keer am Hochkönig dagje skiën?

Dienten Die Alte schule

@DrPhil, Ja is toch meer dan 8 personen? Dan heb je groot rijbewijs nodig

echte mannen lopen naar boven,

@Elly3, wat mij betreft wel. Kwestie van contact houden en tzt wat plannen. Ik vind het leuk.

echte mannen lopen naar boven,

Ik denk dat ze zo’n hotelbusje bedoelen. Dat is toch max 8?

Ja ik dacht dat die 12 pers waren. Beetje afhankelijk van type bus natuurlijk.

echte mannen lopen naar boven,

Ja, en hij kan het ook niet even vragen aangezien hij geen duits spreekt.

Ja, en hij kan het ook niet even vragen aangezien hij geen duits spreekt.

DrPhil op 22 nov 2017 22:27

Held.

echte mannen lopen naar boven,

?

Ja geniale reactie. Maar als je fuhrerschein al niet weet. Gaat het lastig worden. Andere kant. Nee heeft hij. Ja kan hij krijgen

echte mannen lopen naar boven,

Plaats een reactie