Grootste indoor skipark ter wereld in Harbin

Dit indoor skipark ben ik hier nog niet tegengekomen.
Het gaat om het Wanda skipark in Harbin China.
Op dit moment het grootste ter wereld. (Tot Dubai in 2019 gaat uitbreiden)
Het is een beetje een reclamefilmpje, maar geeft wel een goed beeld van de hal.
Misschien vertekent het, maar sommige hellingen zien er best rood uit.
Ik meld me bij deze aan om voor wintersporters.nl te gaan reviewen :)

https://youtu.be/MeSeW4z0OHI

Don`t eat yellow snow

Dat ziet er meer dan goed uit zeg!

mama on a mission in the snow

Knap spel :)

Duidelijk naar Ski Dubai gekeken voor inspiratie. Ik zie heel veel elementen terug komen die we daar ook zijn tegen gekomen. En dat is over het algemeen geen slecht teken :)

Dat is een mooi skihal zeg! Hip en mooi ding!

Bergen + Sneeuw = ❤

Dat is een mooi skihal zeg! Hip en mooi ding!

Bergen + Sneeuw = ❤

Wauw, ziet er idd goed uit!

Ik heb hem al eerder ergens voorbij zien komen. Je vraagt je af waarom zo’n uber trage 2 zitter in zo’n hal…

Born to Ride

Ik heb hem al eerder ergens voorbij zien komen. Je vraagt je af waarom zo’n uber trage 2 zitter in zo’n hal…

Matthias123 op 24 nov 2017 10:18

Ik denk om de piste niet al te druk te houden

Click. Click. Peace

Dat is een serieuze afdaling te noemen! Heel wat anders dan Snowworld Zoetermeer, Landgraaf of Rucphen. Ook gaaf gedaan met die grote hut in het midden. Wel trage liften inderdaad. Jammer dat het niet om de hoek ligt en een kaartje zal hier door wel wat duur uitvallen.

Ik ben in Harbin geweest. Waarschijnlijk moeten ze in de winter de kachel aan doen in de hal! Het kan daar weken -15/-20 graden zijn.

Serieus mooie skihal trouwens.

Fun Lovin' Skier

Inderdaad echt een mooie hal zeg… Dat zet je wel aan het denken hoe het er hier uit had kunnen zien als er niet zoveel druk tegen uitbreiding van Zoetermeer was geweest ;) . Heel steil is het daar niet trouwens, in het filmpje wordt gezegd dat de steilste helling een gemiddelde hellingshoek van 18 graden heeft. Sinds de uitbreiding heeft Zoetermeer gemiddeld 21 en dat is ook niet bepaald zo spannend dat je een extra onderbroek moet meenemen…

Plaats een reactie