Roadgaps zijn niet voor beginners.... (video)

Dit soort dingen moet je niet zomaar doen… Maar sommige mensen komen daar alleen op de harde weg achter… auw!

https://www.facebook.com/LaSotizerie/videos/2006688962943448…

Click. Click. Peace

Send it! 😱

Ik ben bij dit soort filmpjes altijd benieuwd hoeveel letsel ze eraan over gehouden hebben. Wat een klap zeg…

🏂

@Martin9 Dit is inderdaad een harde klap…

Click. Click. Peace

Waarom ook met een klein bospad beginnen als je ook gelijk een dubbele weg met flinke berm kan doen… Alhoewel, als ik zie hoe hij dat hellinkje afskied denk ik dat hij beter kan beginnen met een paar basislessen skien…

Born to Ride

Waarom ook met een klein bospad beginnen als je ook gelijk een dubbele weg met flinke berm kan doen… Alhoewel, als ik zie hoe hij dat hellinkje afskied denk ik dat hij beter kan beginnen met een paar basislessen skien…

Matthias123 op 7 dec 2017 15:26

waarom zou je skiles nemen als je alleen wilt vliegen?

🏂

En dan nog geluk dat hij niet op het asfalt landt…

Met z’n rug midden op een richel van sneeuw/modder. Phoe, zou zo maar gebroken rug kunnen zijn.
Wie bedenkt dit. Als je los van de grond komt komen er ineens allerlei vage krachten om de hoek kijken die je vooral niet de juiste richting op willen laten bewegen. Als je daar niet op verdacht bent gebeurt er dus precies dit. Teveel achterwaartse beweging wat logisch is door de afsprong. Als je dat weet kan je een mooi boogje maken.
Spreek uit ervaring met de MTB :)

waarom ?

Mit oder Ohne Kartfoffeln, loss gehts !

waarom ?

chandler op 7 dec 2017 18:39

Gewoon, omdat het (net niet) kan…
:D

Is het normaal dat je mobiel niks kunt afspelen op deze site. Zie niet eens meer een player…

Is het normaal dat je mobiel niks kunt afspelen op deze site. Zie niet eens meer een player…

Sidinic op 7 dec 2017 19:09

Ik heb nergens last van op de telefoon.

❄️

Ai. Die klap! Tsjonge. Ik hoop dat ie weer gewoon op kan staan.

Bergen + Sneeuw = ❤

Ik ben ooit volle sjas op board vanuit mellow 'tief’schnee in bevroren tracks diepe van piste bully gekomen, bij haaks erin…werkelijk snoeihard 3 * 360 om de as. Het was een ongelukje. Niet mijn bedoeling. Maten die me uitgroeven dacht enkel stukken te vinden…complete sjok maar verder niets.
Mazzel

Ik snap niet dat iemand dit soort expirimenten vrijwillig aangaat ?

Je zie ook wel van die opblaaskussens waar halve zolen trick-jumps op doen ???
?
Of IJSharde halfpipes waar 1 op de 4 gebruikers valt met breuken ???

Waarom ?

In het Genre is dit wel mijn Favoriet…! Gewoon omdat deze man iets doet wat hij kan dat niet mislukt !

Mit oder Ohne Kartfoffeln, loss gehts !

Ouch!
Heb dit zelf ook nog gedaan vorige week…
Maar wel met zo’n groot kussen achter de jump :-P dat land toch een stuk fijner.

Plaats een reactie