Turner ski’s

Hallo ik ben Fred en nieuw op het forum !
Heeft er iemand ervaring met turner ski’s want ben benieuwd of deze ski’s kwalitatief goed zijn en of ze ook voldoen aan de beschrijving zoals in de folder ? Ben overigens zelf een licht gevorderde skiër en ben nog niet zo thuis in alle merken ! Leuk forum overigens 👍

Welkom @Fredski Turner is een nieuw Nederlands merk. Ik heb nog geen ervaringen van mensen gelezen over deze ski’s op de verschillende Fora. Ben op zich ook best benieuwd. Maar als ik de omschrijvingen zo lees van de diverse ski’s, heb ik niet zoiets van Wow, die moet ik hebben…
Misschien dat @Gigi er al eens op gestaan heeft??

Nee, nog niet op gestaan.

Het zijn ski’s van ontwerper/engineer Rick Draijer. In mijn studententijd zeilde ik veel en fanatiek (wedstrijden) en heb ik ook een keer zijn zelfontworpen jacht ‘Draijer’ gezeild. Dat leek qua concept en techniek allemaal een beetje achterhaald, terwijl die boot splinternieuw was. Die indruk heb ik van zijn ski’s ook: gebaseerd op de technieken en vormen van ongeveer 10 jaar geleden. Dat zegt niks over hoe ze skiën natuurlijk, maar het geeft me niet echt de verwachting dat het topski’s zijn die zich laten meten met de merken die voorop lopen in de ontwikkelingen.

Een nieuw merk dat me wel weer erg aanspreekt, is Croc ski’s: https://www.crocsports.com/en/skis.html

Nee toch, geen Croc’s :p

Persoonlijk denk ik dat dit een hele bijzondere ski is:
https://renoun.com/

Ja, die Renouns ben ik dan weer wel benieuwd naar. Heb ze nog niet kunnen vinden om eens uit te proberen.

Nee toch, geen Croc’s :p

Bennie op 9 dec 2017 15:17

Vertel!

Hahaha @Bennie.

Nee, ik bedoelde deze:

null