wie wil mee naar alpe d'huez 10-17/3/18?

hallo, wij zijn 3 westvlaamse boarders die 10-17/3/18 naar alpe d’huez gaan met de auto en nog wat groepsuitbreiding zoeken

niveau medium-gevorderd
koppel 33+35j, ik 40j (helaas ;-))
résidence les bergers, appt tot 6 pers, indien met 6 erin 309 euro pp incl skipas, in centrum gelegen
natuurlijk zoveel mogelijk carpoolen om de vervoerskost te drukken
onze bedoeling is veel op de piste, langs de après ski als we er zin in hebben, 's avonds meestal spelletjes spelen in appt, of nog een wandelingetje… whatever…

zelf ben ik al 2x op skireis geweest met mensen die ik niet kende op voorhand, steeds met succes, maar het blijft een lucky shot hé ;-)
om elkaar op voorhand de ontmoeten is het wel handig als je niet te ver (wat je zelf niet te ver vindt…) woont van Torhout-Brugge

indien interesse, laat maar iets weten!
wim, veronique en kristof

Ik heb je een pm gestuurd, heb wel interesse in een snowboard avontuur… 37 m uit Tielt (wvl)

Ik ben qua tijd erg flexibel en snowboard alweer wat jaartjes…

Hoi Wim,

Ik ben zelf gemiddelde skiër (kan nog wel beter hoor, want everyone’s gotta learn sometime) en op zoek naar aansluiting bij een groepje dit jaar. (door het uitvallen van mijn vaste skimaat die geblesseerd is) Wil nog wel graag een weekje weg.

Bij voorkeur ook van het zelfde niveau gemiddelde wintersporter zoals ik. Mijn niveau is alle pistes tot met rood. Offpiste en zeer moeilijke zwarte of buckelpistes dus liever niet.

Weet niet of dat bij jullie aansluit ? Ik heb geen probleem met snowboarders, heb het zelf ook ooit geprobeerd en bakte er niks van. Dus respect :)

Skiën ging mij gelukkig wat beter af ;)

Ben zelf een man van 32 jaar. Dus qua leeftijd wel een match.

*bericht bewerkt door mk2k op 02 jan 2018 09:12

odt zijn we al met 7 boarders 30-40 jaar oud met niveau nul tot gevorderd dus veel diverser kan niet :-)
ik stuur je een pb met meer info

Plaats een reactie