Snowboardleraar gezocht

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een prive snowboard leraar die in de Voorjaarsvakantie toevallig ook in de buurt van konigsleiten is en die onze 2 zonen van 9 en 11 mee wil nemen de pistes op. Het aanbod is van alle skischolen maar telkens 2 uur snowboarden per dag en de mannen van ons kunnen gezien hun energie niveau veel meer dan 2 uur boarden per dag aan :)

We horen graag als er iemand is die dit leuk vindt of interesse heeft om per dag 2 uurtjes extra les te geven…of 4 uur per dag.

Groet
Nienke

*bericht bewerkt door niendejo op 29 dec 2017 21:21

@Tiny-M
Ik heb geen energie meer om het weer allemaal uit te leggen.
Jij misschien 👍😃😃

@ Hooykaas: uitleggen aan mij dat 3u priveles te intensief is?

De kids hebben lessen op de rollerbaan voordat we gaan, de oudste van 11 heeft op 9-jarige leeftijd voor het eerst op zijn snowboard gestaan en had toen al 3,5- 4 uur les per dag waarvan alle uren privéles omdat de hele groep na dagje 2 huilend afhaakte… en hij gaat na zijn lessen daarna door tot de liften dicht gaan…
Maar misschien is het iets anders waar je op doelt?

Skischolen moeten een vergunning betalen om les te mogen geven in het gebied. Het lijkt mij dan ook meer dan terecht dat skischolen jouw vraag niet waarderen.

Tip: Stuur je kids 4x1 uur naar een rollerbaan in NL, en neem ze wanneer je in Königsleiten bent mee op sleeptouw ;-) = is meer fun in Oostenrijk voor ze!

@Tiny-M
Ik heb geen energie meer om het weer allemaal uit te leggen.
Jij misschien 👍😃😃

Hooykaas op 30 dec 2017 14:35

Ze zijn nog jong, dus geen probleem!

2 uur les per dag is ook genoeg informatie. Verder moet je uren maken en oefenen. Dat kan prima zonder leraar.

@Auke83 had het goed.
Het gaat niet over de lengte van de lessen.Dat moet je zelf na beste weten invullen.

Maar over het het lesgeven buiten de school om. Dat is namelijk verboden om div. Redenen.
Opleiding
Belasting
Afdragen van premies
Verzekering

Ik vergeet nog iets
Ontslag op staande voet voor de betreffende leraar.
Er is geen leraar die dat risico voor jou aangaat.
En @niendeo je hebt het over “als een leraar het leuk vind”
Maar het is niet een kwestie of de leraar het leuk vind.
Het is gewoon een beroep.

@Auke83 had het goed.
Het gaat niet over de lengte van de lessen.Dat moet je zelf na beste weten invullen.

Maar over het het lesgeven buiten de school om. Dat is namelijk verboden om div. Redenen.
Opleiding
Belasting
Afdragen van premies
Verzekering

Hooykaas op 30 dec 2017 22:47

Ik ken anders genoeg Staatlich opgeleide gasten die zelf met mensen op pad gaan. Kan me niet voorstellen dat die met z’n allen illegaal bezig zijn.

Übung macht den meister!!!

Dat is weer wat anders. @RFKANGO
Die zijn samen partner in hun eigen skischool.
Moeten zichzelf verzekeren en dragen sociale premies af.
Dat kan maar dan moet je wel Staatlich zijn.

2x2 uur les per dag kan prima, is echter wel heel vermoeiend. Dat een leraar die onder contract staat dit niet mag doen is een ander verhaal. Ik vind de vraag niet zo stom, bij mij in de skischool wordt dit ook gedaan door sommige leraren. Het is een risico maar de afweging 10eu of 50eu per uur is dan toch snel gemaakt.

Plaats een reactie