Hoe van top Hartkaiser naar Brandstadl

Dit onderwerp gaat over de bestemming SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental

Wij zijn net voor het eerst aangekomen in dit gebied en zitten met de pistekaart te kijken wat me morgen gaan doen. De blauwe 62/61 zou erg leuk moeten zijn maar we snappen niet goed hoe we daar gaan komen. We gaan in Ellmau omhoog met de gondel (80) maar hoe komen we daarna bovenaan de 61?

Iemand een idee?

Als je voor het eerst in Skiwelt bent is het even een zoekplaatje vanaf de Hartkaiser. Ik kijk 's ochtends voor ik vertrek op de kaart maar daarna zo min mogelijk. Volg de bordjes en je komt er vanzelf :)

*bericht bewerkt door Roko op 06 jan 2018 20:06

Uitrusten doe je maar in de lift.

Kijkend naar de kaart zie ik de volgende route:

Lift 80
Blauw 97B
Lift 97
Dan Rood 99 > over in Blauw 62/61

Alvast veel plezier!

https://cdn.wintersport.nl/forum/20/0c5fde12dce9b0310aaccec6...

Bergen + Sneeuw = ❤

Precies zoals @roko zegt. Staar je niet blind op de pistekaart. Het gebied ziet er ingewikkelder uit dan het is. Gewoon bordjes brandstadl volgen vanaf de hartkaiser.

Top, gaan we dat doen! Wist niet dat er bordjes stonden. De rode pistes wilden we op de eerste dag negeren maar je leeft maar één keer…

Bedankt!

Veel vd rode pistes zijn prima te doen daar. Hier en daar pittige stukjes, welke je ook bij de blauwe aantreft overigens.

Ik persoonlijk vind de rode afdalingen naar scheffau bijvoorbeeld veel fijner dan de blauwe, dit is nl een relatief smal saai pad. De rode zijn heerlijke brede carvingpistes.

Wat een klantonvriendelijke en idiote skikaart… .

Plaats een reactie